דיאנה- טיפול של נסיכה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2457
לא מרוצה מעיצוב הגבות? לא ממש יודעת למי לפנות? בואי לדיאנה ותצאי מדהימה. כל זאת ועוד טיפולים ברמה אחרת רק אצל דיאנה. תשאלו את מירי בוהדנה

יאנה, בת 31, אם לילד בן 12, הגיעה לאילת לפני כשבע שנים והתאהבה בעיר. את תחום האסתטיקה תמיד אהבה, וכבר עשור שהיא בתחומי עיצוב הגבות, השעווה, בניית הציפורניים ופדיקור ומניקור רפואי, איפור קבוע ועוד.

את לימודי עיצוב הגבות עשתה דיאנה אצל "המורה הכי מעולה – מיכל חזות, מורה שלימדה בצורה מדוקדקת את התחום ונתנה לי את הפוש להתעסק בזה. תחום הגבות הוא תחום מאוד רגיש אצלי, מכיוון שבצעירותי, כאשר סידרו לי את הגבות בפעם ראשונה בחיים, עשו זאת ממש לא טוב, ועל כן, אני באופן אישי מאוד מאוד מקפידה שאף אחת לא תצטרך לעבור את הסיוט הזה. בגבות, כל שיערה חשובה, ואני שמה על זה דגש. אני מאוד אוהבת את המראה הטבעי של הגבה, היותר עבה, ובעצם - את הצורה שהכי מתאימה לפני הלקוחה ולרצונה. לדוגמה, לאשה מלאה אני לא עושה גבות דקות, זה לא מתאים. יש לציין, כי הלקוחות שלי מאוד מפרגנים". בנוסף, עוסקת דיאנה גם בצביעת גבות וריסים.
בתחום האיפור הקבוע, יכולה דיאנה להבטיח ללקוחה שהיא תצא מרוצה ביותר: "יש המפחדות מאיפור קבוע, שזה לא יצא בדיוק איך שהן רוצות. יש לציין, כי בלתי אפשרי לצבוע את הגבות בצבע שחור, כי עם השנים, הצבע דוהה והופך לצבעים שונים ובלתי רצויים. ישנה אפשרות לצבוע בצבע חום כהה, צבע שנשמר עם השנים. צביעת גבות מאוד מייפה, לא צריך לפחד, אלא לדעת להגיע לאדם שיודע לעשות את אבחון הצבע הנכון המתאים לפיגמנט. אני מאוד ממליצה למי שאין גבות או שיש לה גבות דקות וקצרות".

ב'נייל סטודיו' בתל אביב עשתה דיאנה את לימודי תחומי האסתטיקה האחרים בהם היא מתעסקת.

היא בונה ציפורניים בשיטות הטבילה והאקריל, "כי היא הכי מתאימה למזג האוויר באזור" ומאוד נהנית לקשט את הציפורניים בעיצובים מרהיבים ומיוחדים הכוללים ציורים עם אקריל, אבקה, אבנים ומדבקות, וכאן היא נותנת דרור לכשרונה האמנותי ביתר שאת. היא אוהבת לבנות ציפורניים עדינות וכמובן קשובה לרצון הלקוחה.
מיותר לציין, שדיאנה מתעדכנת חדשות לבקרים בקורסים וסדנאות בתחומי עבודתה ומביאה לכם את הדברים הכי חמים.

בתחום הפדיקור הרפואי, משתמשת דיאנה בשיטות פדיקור ללא מים, עם פילינג ושמנים. דיאנה: "פדיקור מאוד חשוב לאשה ולגבר בכל ימות השנה,ובמיוחד בקיץ". כמובן שהיא מטפלת אף בציפורניים חודרניות ומעצבת את ציפורני הרגל.
דיאנה מסירה שיערות מכל חלקי הגוף לנשים וגברים בשעווה של 'דפילב' ('אזולין') – "זוהי שעווה מאוד עדינה, מתאימה לכל חלקי הגוף ופחות כואבת", אומרת דיאנה.
והמחירים? נוחים ביותר.

מבצע לחודש אוגוסט: איפור קבוע-במקום 800 ₪ - 500 ₪ בלבד.

ליצירת קשר: 054-5670744,
057-7366706.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש