חוזרים לבית הספר עם כפר השעשועים

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2454
נדמה כי החופש בגדול רק התחיל, אך כבר בקרוב כבר יחזרו ילדינו לספסל הלימודים. הורים מנוסים יסכימו כי הערכות מוקדמת לקראת החזרה לבתי הספר יכולה לחסוך זמן וכסף. ב'כפר השעשועים' כבר ממתינים לכם עם המבחר הכי גדול והמחירים הכי טובים בעיר

תשאלו כל הורה מנוסה הוא יספר לכם כי את ההכנות לקראת שנת הלימודים מומלץ להתחיל כבר ביולי. על פי הערכות, צונאמי של המוני בני ישראל צפויים להגיע לאילת באוגוסט ויצטרפו אלינו למרתון הקניות הגדול לקראת החזרה לבית הספר. אנחנו האילתים צריכים למהר ולהקדים. כעת, כל המבחר ומגוון הפריטים עומדים פרוסים לרשותנו ללא לחץ. אז הכינו את הרשימות, השוו מחירים, קחו את ילדכם ותנו להם לבחור את שאהבה נפשם. ב'כפר השעשועים' במרכז 'ביג' תוכלו למצוא את סל המוצרים המגוון ביותר, האיכותי ביותר והזול ביותר.
'כפר השעשועים' כבר ערוך ומוכן לקראת החזרה לבית הספר. האוהל הגדול נפתח ברחבת החנייה ומכיל תחת קורת גג אחת מגוון רחב של תיקים, ילקוטים, קלסרים, קלמרים ויומנים ושאר כלי כתיבה ממגוון המותגים. אלו מוצגים כאן בנוחות מירבית.
הילדים אוהבים אופנה, רוצים לחזור לבית הספר 'קולים' וטרנדים לפחות כמו כולם, והטרנדים מתחלפים משנה לשנה בקצב מסחרר. לא חייבים להשתגע, לא חייבים לוותר על החופשה השנתית כדי לממן זאת, כל מה שצריך זה להיערך נכון ומראש. באוהל 'כפר השעשועים' תמצאו תיקים, קלמרים ויומנים ממותגים איכותיים ובחנות הכפר את שאר המוצרים הנדרשים למלא בהם את הקלמר ואפילו את החולצות עם סמל בית הספר.

גולת האופנה- התיק


מבחר התיקים לבית הספר כמו בכל שנה הוא גדול ועשיר במיוחד. בני הנוער, כמו בשנים שעברו, מעדיפים לבחור תיקים ממותגים. הנוער האילתי מעדיף את המותגים בעיצוב הספורט והגלישה ברוח המקום- O'NEILL, RIP CURL, SPIDER, NIKE, PUMA ועוד. לתלמידי הכיתות הנמוכות יותר מוצע לראשונה ה iTrolly- תיק אורטופדי שהוא גם ילקוט על גלגלים- בית לגב, וניתן גם להפריד בין התיק לגלגלים. התיק בעל הפטנט הייחודי בעל שלושה תאים מרווחים, המתחבר לטרול בעל ידית טלסקופית, מגיע בשלל דמויות אהובות.
גם ילדי הגן לא נשארים מקופחים. להם מוצעים תיקי טרולי ממותגים ב- 42.90 בלבד.

ממלאים את הילקוט בחנות


בקפיצה קלילה מהאוהל לחנות של 'כפר השעשועים' תוכלו למלא את הקלמרים השונים בכלי כתיבה וציודים נלווים במחירים מצחיקים. כאן תמצאו מגוון עפרונות, מחקים, עטים צבעוניים וטושים נמכרים במחירים של 1-5 ₪ בלבד. קלסרים ממותגים, דפדפות ספירליות, מחשבונים ואפילו שעון יד מעורר במחיר של 13.9 ₪.
תנו לילדים לשוטט באוהל ובחנות, להתרשם מהמבחר הרב, לבחור יחד איתכם את הפריטים האולטימטיביים ואף למצוא גימיקים מדליקים כמו מחק עם שעון ב-1.70 ₪.
השנה, תמצאו ב'כפר הצעצועים' גם חולצות עם סמלים לבתי הספר. החולצות האיכותיות של חברת SENCE ימכרו ב- 13 ₪ ויסגרו עבורכם למעשה את סל הקניות לקראת חזרת ילדיכם לבית הספר. ושימו לב למבצע- אילתים אשר ירכשו בחנות ציודים לבית הספר בסכום שמעל 250 ₪ יקבלו חולצת בית ספר מתנה.

להזכירכם - החופש בעיצומו


ב'כפר השעשועים' חשבו גם על האמהות שנמצאות בבית עם ילדיהן בחופשה הגדולה. בחנות מוצעים חומרי יצירה רבים ב-4.90 ₪ שיספקו לכן שעות של בילוי משותף ומהנה עם ילדיכן: פלסטלינה ובצק בנוסף לשאר מארזי יצירה. גם משחקי הקופסא של חברת "אורדע" ו"יצירה" מוצעים במבצע- משחק שני ב-70% הנחה. אלו יעניקו לכן כמה שעות של שקט...
בפן החווייתי ניתן למצוא מגוון שטיחים, שטיח ריקוד, שטיח תיפוף ושטיח מערכת תופי דרבוקות, שטיח אורגן, ועוד במבצע השני ב- 50% הנחה.

שבועיים כבר מאחורינו והשעון הולך ומתקתק, השלימו את הקניות בזמן והשאירו לכם את יתרת החופש נטול דאגות ועמוס בילויים עם ילדיכם.
וזכרו- התארגנות מוקדמת תבטיח לכם מבחר גדול, חווית קנייה לא לחוצה ובעיקר, תחושת הקלה שאתם, את הקניות לקראת החזרה לבית הספר, כבר השלמתם.
הצוות הקבוע של הכפר ערוך, מוכן ומזומן לבואכם, מצויד בנחמדות הקבועה והסבלנות האין סופית לכל שגעונותכם. כדי לתת את העצות הטובות והנכונות ביותר צרפו להם לעזר חבר'ה צעירים שכף רגלם עדיין דורכת בבית הספר, תלמידי תיכון מעודכנים שינחו אתכם ויפליגו בעצות למתחיל בתוך שפע ההיצע המסנוור ויהוו מורי הנבוכים להורים ולתלמידים.
הצוות הצעיר והאנרגטי שחי ונושם את שגרת ביה"ס ומעודכן בכל הטרנדים והמותגים החמים, ישמח לכוון את ילדיכם בבחירת הציוד המתאים ולבנות לו את ערכת החזרה לבית הספר שתתאים לו! בטירוף המהפנט הזה אפילו ההורים נהנים מהחגיגה. (תדמית)

'כפר השעשועים'
מיקום: מרכז 'ביג' והאוהל בחנייה
ימים ושעות פתיחה: א'- ה' 9:30-21:30, ו' 9:00-15:00, מוצ"ש 19:30-22:30
טלפונים:08-6315468





תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש