עיר קטנה, בושה גדולה: גברים, זהו הפתרון לבעיה שמטרידה אתכם

מאת: תוכן שיווקי ● 18/5/2023 16:41 ● ערב ערב 2064
אילת היא עיר קטנה, וגברים רבים מכירים אחד את השני היכרות עמוקה. עם זאת, על הבעיה הגברית הזו אף אחד לא מדבר, ותחושת הבושה הנלווית מנעה לא פעם טיפול יעיל – עד עכשיו. הכירו את הפטנט הרפואי לטיפול בבעיות אין אונות בדיסקרטיות, בנוחות ובבית שלכם
עיר קטנה, בושה גדולה: גברים, זהו הפתרון לבעיה שמטרידה אתכם
צילום: רן הלל

מאז ומעולם סימלה אילת את החופש האולטימטיבי. ים, שמש, תיירים ובילויים - המקום המושלם לשכוח מכל הדאגות. ואולם מאחורי התדמית המשוחררת, מסתבר, כי לפחות סטטיסטית, יש בעיר כמות נכבדת של גברים המסתובבים עם בעיה טורדנית במיוחד: בעיות אין אונות וקשיים בתפקוד המיני.

קשיים בתפקוד המיני מוגדרים בספרות המקצועית כליקוי רפואי לכל דבר - ואף על פי שלא מדברים עליה, תופעה זו נפוצה למדי: במחקר שנערך בשנת 2019 באוניברסיטת ויסקונסין שבארצות הברית נמצא כי 40% מהגברים מעל גיל 40 סובלים מקשיים בתפקוד המיני בדרגות חומרה משתנות.

 

כפר קטן, בושה גדולה

 

אילת היא כפר קטן. כמעט כולם מכירים את כולם, והמרחק הגאוגרפי של העיר משאר אזורי הארץ עושה את שלו. למרות זאת, הסבירות שאחד מחבריכם סיפר לכם על קיומם של קשיים בתפקוד המיני היא נמוכה ביותר, שכן בשונה מליקויים רפואיים אחרים, קשיים אלו מלֻווים בתחושת בושה ובפגיעה בדימוי העצמי ובתחושת הגבריות. מחסום הבושה ימנע את כולם מלדבר על כך, ואף מלפנות לגורם מקצועי כמו רופא המשפחה. 

אבל רגע... האם בשל הבושה נגזר עליכם לסבול בשקט? האם העובדה ש"אילת היא מקום קטן, ודברים עוברים כאן מהר" גוזרת עליכם סבל פנימי שלא תוכלו לחלוק עם איש? הבשורות הטובות הן שיש תקווה: לאחרונה הושק פתרון רפואי-ביתי חדשני, שמאפשר טיפול דיסקרטי ללא צורך לשתף אף אחד או לבקש מרשם מהרופא.

 

ראשית, הצצה לפתרונות המוכרים

 

עולם הרפואה מציע מספר פתרונות מוכרים לבעיות בתפקוד המיני, כשהמוכר מתוכם הוא כמובן הטיפול התרופתי: גלולת הוויאגרה ודומותיה. טיפול זה הוא הנפוץ ביותר בשני העשורים האחרונים, אך למרות זאת רבים נמנעים ממנו ממגוון סיבות.

ראשית, מדובר בתרופות המחייבות מרשם, והצורך לפנות לרופא ולחשוף את הבעיה בפניו – בעיקר בקהילות קטנות – מהווה כאמור חסם של ממש אצל המטופל. חיסרון משמעותי נוסף הוא העובדה שהתרופות מטפלות אך ורק בסימפטומים, ולא בשורש הבעיה, כלומר הן מאפשרות לגבר להגיע לזקפה, אך לא מציעות מענה למקור הבעיה.

נקודה נוספת היא שלטיפול התרופתי עשויות להיות תופעות לוואי, ובנוסף - הוא אינו מתאים לכל אחד (גברים בעלי מחלות רקע מנועים מהשימוש בתרופות אלו). ואם לא די בכך, הטיפול התרופתי מחייב תזמון והצמדת הטיפול לאקט המיני – מה שמצריך תכנון מוקדם ופוגע בספונטניות האינטימית.

יש לציין כי קיימים פתרונות נוספים כגון השתלת תותבים וזריקות לאיבר המין, אך מטבע הדברים, מכיוון שהם פולשניים, גברים רבים חוששים מהם. גם טיפול בגלי הלם, שיצא לשוק לפני מספר שנים, סובל מכמה חסרונות – ואחד מהם, אולי המשמעותי ביותר, הוא הצורך להגיע לקליניקה רפואית באופן סדיר וקבוע, דבר שאינו מתאים לכולם, ובמיוחד לתושבי אילת.

 

פטנט ישראלי חדש: רפואי, אפקטיבי, דיסקרטי - ומגיע עד הבית

 

הדמייה: ארקריאייטיב מדיה

 

בשנים האחרונות קיבלו בני המין הגברי בארץ ובעולם בשורה מרעישה ומשמחת, שרלוונטית במיוחד לגברברי העיר: חברה ישראלית, או-מד מדיקל שמה, פיתחה מכשיר רפואי-ביתי חדשני לטיפול בבעיות אין-אונות. המכשיר, וֶרְטִיקָה שמו, עושה שימוש בטכנולוגיית RF (גלי רדיו בתדר נמוך), וזו מסייעת לשקם את מנגנון הזקפה.

כדי להבין כיצד הוא פועל, צריך להבין כיצד נוצרת זקפה: בזמן ריגוש מיני מוזרם דם אל האיבר. במעטפת האיבר נמצאים סיבי קולגן רבים, ואלו 'לוכדים' את הדם בתוך האיבר ומאפשרים לו להתקשות. ככל שהאדם מזדקן, מזדקנים גם סיבי הקולגן ומאבדים מגמישותם. בשלב מסוים הם אינם מצליחים להימתח וללכוד את הדם, ועל כן הדם 'בורח' מהאיבר, ולא נוצרת זקפה.

אנרגיית ה-RF שמפיץ מכשיר הוֶרְטִיקָה מחממת בצורה עדינה ומבוקרת את סיבי הקולגן שבאיבר המין, מחדשת ומחזקת אותם - ובעקבות זאת הסיבים מצליחים 'ללכוד' את הדם באיבר ולייצר זקפה לאורך זמן. ובמילים אחרות: המכשיר מטפל בבעיה מן השורש, ולא רק מציע פתרון נקודתי ורגעי לסימפטומים שלה.
 

 

צפו בראיון עם דניאל לשנסקי, ממציא ויזם טכנולגיית הורטיקה, בערוץ 13

 

המכשיר, שנרשם כפטנט, עבר ניסוי קליני ראשוני בבית החולים רמב"ם. לאחר שנרשמו מעל 85% הצלחה, הוא קיבל את אישור משרד הבריאות וכן את תו התקן האירופאי, וכיום הוא בתהליך אישור של ה-FDA. הוא מופץ בישראל, כמו גם במדינות רבות באיחוד האירופאי וברחבי העולם.

 

גבר, תהיה ספונטני!

 

המכשיר החדש מתאים במיוחד לאלו המעוניינים לטפל בבעיה בצורה דיסקרטית, שכן השימוש בו אינו דורש פנייה לרופא לקבלת מרשם. עובדה זאת מנטרלת את מחסום הבושה, שכאמור גרם עד כה להמוני גברים להימנע מטיפול ולסבול בשקט. יתרה מזאת, מכיוון שלשימוש במכשיר הוֶרְטִיקָה אין תופעות לוואי, הוא מתאים לכולם, לרבות לגברים בעלי מחלות רקע.


 

אבל מעבר לדיסקרטיות, הפתרון הזה מתאים במיוחד לגברים האילתים - שכן הטיפול בו נעשה בבית, בזמנו החופשי של המטופל. העובדה הזאת גם שומרת על הספונטניות האינטימית: הטיפול מזכיר אימון כושר, והתוצאות ניכרות כבר לאחר שבועות ספורים, גם בימים שבהם לא היה טיפול. המשמעות היא שלא צריך לתזמן טיפול סמוך לאקט המיני - ובכך הספונטניות אינה נפגעת.

ואין ספק שלגברים האילתים, אשר פעמים רבות אוהבים להתאמן כדי לשמור על גוף בריא (ושזוף), יהיה קל יותר להתמיד בטיפול, 'להתאמן' פעמיים או שלוש בשבוע בעזרת המכשיר – ולטפל באפקטיביות בבעיות אלו.

את המכשיר ניתן לקנות בדיסקרטיות, ללא צורך במרשם רופא, ישירות באתר החברה vertica-labs.com, וכן בסיוע של נציג שירות בטל' 04-9036999


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש