תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/5/2023 09:06 ● ערב ערב 3120
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס למזל שלכם כוכב המזל וההזדמנויות המוכר בשמו יופיטר וישהה אצלכם במשך כל השנה הקרובה. זוהי תקופה מעולה להתחלות חדשות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב יימצא כוכב המוכר בשמו וונוס בבית המעגל הראשוני שלכם הוא בית המשפחה ויקצין אצלכם מצבים של חוסר סבלנות בנושאי יחסים בין אישיים ואפילו פחדים בנושאים שאינכם יכולים להצביע בוודאות מה הם. זה בדיוק הזמן שלכם להשתדל להשקיע  ולהיות בקשר טוב יותר עם הסביבה הקרובה על מנת לפעול למען מטרות משותפות.


 

שור

 

השמש בשמיים תעבור לקראת סוף השבוע אל בית הכספים שלכם ומה שמטריד יותר בשלב זה הוא שהכוכב שלכם וונוס נמצא בבית הסביבה הקרובה ומנסה לממש את צרכיו להצלחה אישית. עובדה זו מלמדת על כך שנושאים חברתיים ואישיים כמו גם נושאים של כסף יהיו מאוד רגישים בחודש הקרוב ולכן חשוב שתיזהרו בכל הנוגע להוצאת כספים מיותרת שאינה הכרחית.  


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם הכוכב שלכם מרקורי שנמצא בבית תת המודע וגם עם הכוכב וונוס שאחראי על המצב הכלכלי בבית הכספים וביחד שניהם פועלים לכך שתחומים שונים הנוגעים לכספים ומערכות יחסים תהיינה רגישות יותר . הנושא היותר משמעותי בשלב זה, הוא ביקורה של וונוס שמדגישה יותר את ההתעסקות דווקא בנושאי כספים.  


 

סרטן

 

ימים לא פשוטים עוברים עליכם בתחומים השונים של החיים ולמרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים ומוטרדים ללא הרף. בתוקף הנסיבות. חשוב מאוד שתכינו לעצמכם דף מטרות ממוקד ותפעלו לפיו כך שתדעו שאינכם שוכחים דבר.


 

אריה

 

אתם בולטים מקצועית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שהקריירה שלכם מזנקת כפי שלא עשתה זאת בעבר. חשוב מאוד שבשלב זה תפעלו פעמים רבות מתחת פני השטח כדי להגיע למטרות שלכם ועדיף שלא תיכנסו לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם מעבר לרצוי ועלולים להשאיר משקעים.


 

בתולה

 

בשורות טובות צפויות לכם מכיוון הקריירה לקראת סוף השבוע ושיתופי פעולה חדשים ייתכנו, כך שאתם  אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם. הכוכב שלכם מרקורי נמצא החודש במקום המקושר עם לימודים ותפיסת עולם שמחוץ לקופסא ואכן רק התנהלות כזו תעזור לכם להצליח.


 

מאזניים

 

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עדיין נמצא אצלכם בבית הקריירה ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בתוך עצמכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל, כך שאתם יכולים להתעייף יתר על המידה.  חשוב שתלמדו לשמר את הכוחות שלכם ולא תתנו לאחרים שיודעים שאפשר לקחת מכם אנרגיה, לעשות זאת.


 

עקרב

 

בית השותפויות והיחסים האישיים מופעל אצלכם בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את מרבית האפשרויות שהייתם רוצים שיהיו לכם. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה ולא לצפות שאחרים יעבדו בשבילכם. השבוע יעבור כוכב השפע גם הוא לבית המקושר עם כל הסביבה הטבעית שלכם ותרגישו שיש לכם התחלות חדשות בנושא.


 

קשת

 

השמש בשמיים נכנסה אליכם לבית השותפויות העסקיות והרגשיות, ולכן כל מערכת יחסים או שותפות תעמוד למבחן בתקופה זו שהיא בהחלט מאתגרת עבורכם. חשוב מאוד שבמשך התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך תגיבו. מומלץ לתת הזדמנות למערכות יחסים חדשות ולא לפסול אותן על הסף.  


 

גדי

 

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים מבחינה אישית וחברית לאנשים קרובים אליכם שאתם חושבים שלא יכולים להסתדר לבד. בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מומלץ לשחרר קצת את הרסן ואת האחריות שיש לכם מעצמכם ולתת גם לאחרים לדאוג ומאוד יקל עליכם לראות שדברים אכן מסתדרים.


 

דלי

 

נראה שמרבית האנרגיה שלכם מנותבת למקום שבו אתם מרגישים כרגע מחויבות גדולה והוא המעגל הראשון של חייכם שהוא התחום המשפחתי. חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם, אם רק היו מקשיבים לכם. אתם צריכים להבין שכל אחד לומד ומבשיל בזמן המתאים עבורו.


 

דגים

 

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים במעגל המשפחתי של חייכם שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. זה הזמן לנסות ולהחזיר לאנשים כגמולם באופן שימלא אתכם ואותם בסיפוק ויגרום לקשר ביניכם להעמיק. ייתכן ולעיתים תקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים לכם שרוצים את קרבתכם, אך אל תתנו לעובדה זו להרפות את ידיכם. .


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש