פסטיבל פאנג'ויה- תיקון טעות

מאת: מערכת יום יום באילת ● 12/5/2023 15:19 ● ערב ערב 3119
לאחר שיחה עם חברת ההפקה ובדיקה עם הגורמים הרלוונטיים, עולה כי הכתבה שפורסמה בשבוע שעבר בנושא פסטיבל הפאנג'ויה שהתקיים בעיר כללה מספר פרטים לא מדויקים שברצוננו להבהיר:
פסטיבל פאנג'ויה- תיקון טעות
''ביום שישי (5.5.23) לא התקבלו תלונות במוקד העירוני על הפרעות רעש''.

מחברת פאנג'ויה נמסר, כי תושבי העיר אילת חשובים מאוד לחברת ההפקה, והיא עושה את המקסימום למנוע כל פגיעה בהם במהלך האירועים (מעבר לנדרש על-פי חוק), לרבות בנושא הפרעות רעש. בשל העובדה שקיימים בעיר מספר עסקים אשר גורמים לתושבים לבעיות רעש, במטרה להפריד ולזהות את גורמי הרעש הרלוונטיים לכל תלונה, קבעה עיריית אילת מספר תנאים לצורך אישור האירוע: חו"ד מיועץ אקוסטי. בקרה על עוצמת הסאונד במהלך האירוע. חיבור ישיר בין המשטרה לבין המוקד העירוני בזמן האירוע, תוך מיפוי תלונות המתקבלות בזמן אמת. נוכחות של יועץ סאונד ומודדים, אשר ימדדו בזמן אמת תלונות משכונות הסמוכות (ככל שיתקבלו). הפעלת זיקוקים שקטים בלבד (פירוטכניקה). ביום חמישי (4.5.23) התקבלו אצל המוקד העירוני תלונות בגין בעיות רעש, בדיקה בשטח של המשטרה עם יועץ הסאונד העלו שההפרעות הנ"ל הגיעו מעסקים אחרים ולא מאירוע הפאנג'ויה. ביום שישי (5.5.23) לא התקבלו תלונות במוקד העירוני על הפרעות רעש. שמחנו לשמוע על הפעולות הרבות שנוקטת חברת ההפקה למען מניעת הפרעות לתושבים ואנו מתנצלים אם הובן אחרת מהכתבה שפורסמה. באשר לנושא הגעת המוניות לפסטיבל ושלא התאפשר למוניות להגיע למתחם ערב - יובהר כי כל הסדרי התנועה לאירוע נקבעו ע"י המשטרה ולא ע"י חברת ההפקה.

למרות שהמשטרה קבעה שההגעה לאירוע תתאפשר ע"י שאטלים (אוטובוסים) בלבד - חברת ההפקה כן אפשרה לסטודנטים להגיע במוניות עד לכיכר "רויאל פארק", שם חיכו להם שאטלים שהסיעו אותם עד לאירוע. העסקים באילת, לרבות המוניות, הם שותפים לדרך של חברת פאנג'ויה והחברה שמחה לשמוע שהיתה להם עבודה רבה במהלך הסופ"ש בו התקיים הפסטיבל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש