מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/5/2023 04:52 ● ערב ערב 3119
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

"ליצנבולנס" – אמבולנס הליצנים הרפואיים המגשים משאלות לילדים חולים
פרוייקט אמבולנס הליצנים הרפואיים הוקם בשנת 2015 כמענה לילדים רבים החולים במחלות כרוניות קשות אשר שגרת יומם הינה סביב אשפוזים ארוכים בבתי חולים, טיפולים והתמודדות יומיומית עם מחלות קשות ומאיימות חיים. הליצנבולנס מאפשר לילדים אלה לצאת ולהתאוורר ליום אחד משגרת הטיפולים הכואבת ולהגשים  משאלה יחד עם המשפחה הנושאת בנטל היומיומי. התמודדות המשפחה אינה רק אל מול הילד החולה וניהול המחלה ותמיכה, אלא התמודדות יומיומית עם המורכבות שבדבר, ריחוק גיאגרפי ממרכז הארץ, נסיעות, מימון תרופות שלא בסל וכיוצא בזה. צוות הליצנים הרפואיים מפיק, מתכנן ומוציא לפועל את יום הגשמת המשאלה. זו השנה הרביעית בה ליצנית רפואית מליצנבולנס מגיעה לאילת כדי להגשים משאלות לילדים המתגוררים באילת והמרחב המתמודדים עם מחלות כרוניות.
מזל טוב לבוגרי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים
לאחרונה חולקו דיפלומות לבוגרי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים של מחזור אוקטובר 2019, ביניהם ליאת רוזנברג, עידו אלפסי, צחי יצחק, אלמוג קמחי וסטודנטים נוספים, במעמד מנהל המכללה למנהל, שאלי מידני ורכז המגמה, האדריכל  משה כהן. המדור מאחל להם המון מזל טוב והצלחה בהמשך  הדרך.
עושים שמייח לקטנטנים
האירוע הכי מתוק של השנה התקיים השבוע במתנ"ס שחמון. שיתוף פעולה של בית ספר להורים, אגף גיל רך ומשפחה, קופות החולים –כללית ומכבי, בית חולים יוספטל, משרד הבריאות- טיפת חלב, המשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אילת, הוועדה לקידום מעמד הילד בעיריית אילת. כולם חברו יחד כדי להפיק את האירוע הכי מקסים לקטנטנים האילתים. הורים לתינוקות ואחיהם נהנו מהפנינג עשיר, עמדות יצירה, הצגות, עמדות ייעוץ של קופות החולים וטיפת חלב,  מופעים, ג'ימבורי, עיסוי תינוקות, ריקוד מנשאים, הגרלות ופרסים, קוסקוס ממעון שורשים ועוד. ניפגש בשנה הבאה. 
צילום:  יהודה בן יתח 
חנן עמוס בפעם השלישית 
"עם לוסי יאיר (סמנכ"ל הפרויקטים של חברת "מרוואן נופי") אנו נפגשים בפעם השלישית, הפעם לטובת מיחזור משכנתאות קודמות ותוספת לשיפוץ ביתה. יחד בנינו תמהיל חכם שיוזיל עבורה את העלויות (כן יש דבר כזה בתקופה הזו)  ויעניק יציבות. בהצלחה ללוסי יקירתנו, תמיד כאן בשבילך, משכנתא זה לכל החיים, תיקחו את הכי טובים!".
הישגים מרשימים לנבחרת השייט העירונית
נבחרת שייט עירונית של תלמידי בתי ספר מאילת ייצגה את העיר באליפות בתי הספר באשדוד. הנבחרת הורכבה מתלמידי שכבת ז' מבתי הספר גולדווטר ורבין, שחווים את הספורט הימי במסגרת בית הספר ושני תלמידים משכבת כתות ו', האחד מים סוף והשנייה מיעלים. בתום יום תחרויות, חזרה הנבחרת עם הישגים מרשימים: נבחרת סנונית שכבה ז' זכתה במקום ה-1. נבחרת אופטימיסט בנים שכבה ז' - מקום 1, אופטימיסט בנות - מקום 2, אופטימיסט בנים שכבה ו' - מקום 2.
מתנ"ס יעלים למען יילודי יוספטל
קבוצת נשים בנות 50 פלוס ממתנ"ס יעלים שמנהלת עירית מלכה הגיעה לבית החולים יוספטל מקבוצת כללית למחלקת ילודים עם סל גדוש כובעים ארוזים מעשה ידיהן שיחולקו כמתנה לכל ילוד שייוולד בחדרי הלידה של יוספטל. קבוצת הנשים פגשה בהתרגשות את צוות מחלקת ילודים, מנהלת הסיעוד של המחלקה, מיכל עוזר וסגנית מנהלת הסיעוד של בית החולים - ורדה רחום ומסרו לידיהן את הכובעים. מחווה מקסימה ומרגשת במיוחד.
חמישה כוכבי יופי לאילת
העיר אילת זכתה גם השנה בדירוג הכוכבים המרבי בתחרות הארצית "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2022. התחרות בחסות המועצה לישראל יפה, משרד הפנים ומרכז שלטון מקומי, מדרגת את הרשויות המקומיות בישראל המטפחות את הסביבה העירונית לטובת איכות חיי התושבים ואיכות הסביבה. 
בוגרי לימודי מגמת מערכות בריאות בתיכונים – עלו והצליחו
בית החולים יוספטל מקבוצת כללית אירח את אירוע הסיום של לימודי הבגרות במגמת מערכות בריאות. 14 תלמידות הן חלוצות של המחזור הראשון של המגמה שהחל לפני שלוש שנים ומעניק 15 נקודות בגרות. את המגמה מוביל צוות חינוכי בראשו ד"ר תמר מזור וסיגלית עציון, והתלמידות מגיעות מכל בתי הספר באילת והסביבה. במסגרת הלימודים, נחשפו התלמידים למידע, לעבודה, למכשור רפואי ולצוותים המקצועיים בבית החולים יוספטל. הלימודים והחשיפה הרחבה שקיבלו פתחו חלון גדול שיאפשר לקבל החלטה על בחירה מקצועית בעתיד. באירוע האמור השתתפו וברכו גם ד"ר דרורי גניאל, אלדד חיימוביץ - מנהל תיכון בגין, ד"ר רויטל בר אושר - מנהלת בית החולים יוספטל ומרחב אילת, צוותים מבית החולים, הורי התלמידים והתלמידים הבוגרים. התלמידים הציגו את עבודות הגמר שלהם, הסבירו וענו לשאלות המשתתפים. צוות בי"ח התרשם מהרמה הגבוהה של העבודות, מהתוכנית העשירה ומהמקצועית של המגמה וגאה לקחת חלק בתוכניות לימודיות אלה.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש