תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 12/5/2023 04:42 ● ערב ערב 3119
טיפ לילידי השבוע - השבוע עומד להיות עמוס מבחינה רגשית בגלל נסיגתו הנמשכת של כוכב מרקורי במזל שלכם. ועל כן צפויה לכם תקשורת יותר אינטנסיבית שבה עליכם להיות זהירים במיוחד לגבי מוצא פיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

אתם עסוקים עם הנושאים הכלכליים בחייכם הנוגעים לכם וגם למעגל המשפחתי הראשון שלכם. נראה שהמצב הכלכלי אינו לטובתכם ולכן אתם יותר לחוצים מבחינה כספית . ההוצאות כרגע מרובות מההכנסות ואתם חייבים להתארגן מחדש מבחינה כספית. מאחר ואתם מנסים להצטמצם, חשוב מאוד לא להיכנס לעימותים עם אנשים קרובים , כיוון שסף הסבלנות שלכם קטן במיוחד בימים אלה ואתם נוטים להתפרץ ואח"כ להצטער ולכן - מוטב מראש להימנע מכך.


 

שור

 

נושאי כספים הפעם יהיו מאוד משמעותיים בגלל העובדה שהכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו במזל שלכם. אלה ימים מאוד רגישים מבחינה אישית ובכל מערכות היחסים שלכם ולכן עליכם להיזהר בכל תוכניותיכם כיוון שמהלך נסיגה של כוכב, מבשר על חוסר בהירות וחוסר יכולת להעביר מסרים בצורה ראויה ורק בסיום הנסיגה כשהכוכב יתיישר תוכלו להמשיך ולטפל בנושאים האישיים והכלכליים שלכם בצורה טובה שגם תביא לתוצאות הרצויות.  


 

תאומים

 

כוכבים רבים נמצאים בבית תת ההכרה ולכן אתם מרגישים מופנמים יותר מהרגיל ולמרות שיש לכם רצון וצורך לעשייה אתם מרגישים שכוחותיכם אינם בשיאם , כפי שהייתם רוצים ליצירת פרויקטים חדשים ולמיתוג עצמכם בדרך הנכונה. אין לכם חשק ואף זמן להתעכב על דברים קטנים ולכן אתם יכולים להפסיד את ההזדמנויות שעומדות לפניכם ושאיתם אתם יכולים לפרוץ את הגבולות שעד היום היו חסומים לפניכם. חכו עוד כשבוע ואז נסו את כושר השכנוע והנחמדות שלכם בשיחות עם אנשים.  


 

סרטן

 

המזל שלכם מופעל על ידי הכוכב וונוס שמאפשר ליצור  מערכות יחסים מאוד קרובות ונוחות וכמובן גם הימצאו של כוכב השפע יופיטר עדיין בבית הקריירה שלכם יכול להביא אתכם לשיאים חדשים בנושאי עבודה שכבר מזמן שאפתם להם. מאחר ואתם אנשים שלוקחים אחריות, נראה שבכל זאת תרשו לעצמכם למצות את מקסימום ההנאה ממערך הכוכבים שמגיע אליכם ומאפשר לכם התחלות חדשות ובהחלט מביא לפתחכם הזדמנויות שכבר מזמן רציתם.  


 

אריה

 

הפופולאריות שלכם בתחום המקצועי עולה בגלל ריבוי כוכבים בבית הקריירה. נראה שאתם נמצאים באחד השיאים של עצמכם ולכן חשוב מאוד שתמנפו עובדה זו . נכון שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם, אך בכל זאת חשוב לנצל עובדה זו ולבדוק היטב עם עצמכם אם אתם פועלים נכון וחשבו פעמיים לפני כל התנהלות מקצועית שלכם. חשוב שתשתפו את הסביבה הקרובה, כי נראה שהיא מאוד רגישה אליכם ולמה שאתם עושים עבורם ובהתאם לכך גם מגיבים אליכם.


 

בתולה

 

בית החשיבה הגבוהה והקשר עם העולם מופעל תחת כוכב מאוד משמעותי המוכר גם ככוכב שלכם מרקורי שנמצא בנסיגה בדיוק במקום המקשר אתכם עם נסיעות ולימודים כמו שאתם אוהבים. הכוכב יסיים נסיגתו בתאריך 16.5 וייקח עוד כמה ימים עד אשר יתיישר. במהלך תקופה זו חשוב מאוד שלא תחליטו דברים חדשים ומעוררי סנסציה כיוון שמומלץ לכם לשמור על פרופיל נמוך ולא להביע את דעתכם בדברים שאתם לא ממש בטוחים שזה הכיוון שלכם.  


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה מה שיעניין אתכם בעיקר, הוא כיצד אתם ממנפים את עצמכם בקריירה דרך מערכות היחסים המאתגרות שאתם חווים. נראה שאתם מאוד עמוסים ועסוקים עם הקרובים לכם ולעיתים מגיעים לחיכוכים מיותרים, כיוון שאינכם מעוניינים לקבל על עצמכם מרות של אחרים ואפילו לא דעות שונות, אלא אם כן, אתם מאוד מעריכים אנשים אלה. כספים שאתם מחכים להם לא מגיעים אליכם כפי שאתם מצפים ואתם נאלצים לשלם חובות למרות שלדעתכם , חובות אלה הגיעו אליכם שלא בצדק.  


 

עקרב

 

יש לכם הכרח לפעול ולקחת אחריות מאוד משמעותית בכל הכרוך בנושאים בהם קשורים האנשים שקרובים לכם בחיי היום יום. אין לכם ברירה אלא להבין שההתנהלות שלכם עד היום כנראה לא הייתה נכונה ולכן אתם מרגישים קשיים ביחסים עם הזולת ואף קשיים כלכליים שבהם אתם נדרשים לעשות חישוב מסלול מחדש. כוכב השפע יופיטר עדיין נמצא בבית העבודה שלכם ובהחלט יש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות ולפרוץ את המעגל שחייתם בו עד היום.


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאתגרת עבורכם מבחינה מקצועית וגם מבחינת עבודה , כיוון שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם ועל חיי הסובבים אתכם וזאת תחת השפעתו של הכוכב סטורן שנמצא אצלכם במקום המשפיע על יחסים עם המשפחה הקרובה שלכם ולעיתים גם מגביל את יכולותיכם הכלכליות. כמו כן, אתם נמצאים בתקופה שמבחינת מקצועית אתם חייבים לעבוד קשה על מנת להצליח ולפרנס את עצמכם. זה הזמן לעשות פעולות אינטנסיביות של שיווק ויחסי צבור.


 

גדי

 

הכוכב וונוס שהוא כוכב שמעיד על נחמדות אך מנוגד לאופייכם הנוקשה לעיתים, נמצא בבית השותפויות שלכם ומביא לכך שאתם יכולים לשדרג את כל מערכות היחסים שלכם ולהביאם לשלמות. הכוכבים הקשים כמו פלוטו שגרם לכם לשינויים משמעותיים באישיות וגם הכוכב סטורן שהוא אומנם הכוכב המזוהה איתכם, אך בכל זאת הקשה עליכם – עזבו אתכם ולכן עכשיו הגיע הזמן לפעילות אינטנסיבית שבה אתם מנסים להוכיח לעצמכם ולקרובים לכם שאתם נלחמים למען מטרות.  


 

דלי

 

עליכם לוודא בשלב הזה שכל ההבטחות שאתם מבטיחים במשפחה אכן מתקיימות במלואן, כיוון שבהחלט ייתכן שבמידה ותתחרטו, עובדה זו תשפיע על היחסים האישיים עם אנשים שהכי קרובים לכם ולא תחושו מנוח עד אשר תתקנו את הטעון תיקון. השקיעו יותר זמן איכות בהתנהלות הכספית שלכם כיוון שאתם נמצאים לפני שינויים משמעותיים . נוכחותו של כוכב סטורן הוא הכוכב המשני המזוהה איתכם בבית הכספים, מבשר על תפיסה כלכלית חדשה יותר.


 

דגים

 

סטורן הכוכב שגורם לקחת אחריות נכנס למזל שלכם ולכן זוהי תקופה חדשה שבה אתם מוכנים לקחת אחריות חדשה על עצמכם וגם על הסביבה הקרובה. זוהי תקופה של רווחה ביחסים שלכם עם הסביבה הקרובה ונראה שתהיו מוכנים להשקיע בכך כפי שלא עשיתם עד היום. מבחינה כספית עדיין אתם נמצאים בשלב של התחלה כך שמומלץ לכם לא ליזום משהו חדש וכמובן לחכות עד אשר כוכב התקשורת שנמצא כרגע בנסיגה, ישוב למסלולו הישר.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש