רוכב אופניים נהרג סמוך לבאר אורה

מאת: מערכת יום יום באילת ● צילום: דוברות מד"א ● 29/4/2023 13:18 ● ערב ערב 3117
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד''א על רוכב אופניים שנפגע מרכב בכביש 90 סמוך לבאר אורה ● חובשים ופראמדיקים של מד''א דיווחו על גבר כבן 50 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו של הרוכב, שזהותו טרם ידועה למשטרה ● בוחני תאונות הדרכים של משטרת מרחב אילת נמצאים במקום והחלו באיסוף ממצאים, וחקירת נסיבות התאונה ● מוקדם יותר, דווח על רוכב אופניים אחר, שנפל במהלך רכיבה בכביש 40 סמוך לנווה חריף. הרוכב, בן 45, פונה לבי''ח יוספטל במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים
רוכב אופניים נהרג סמוך לבאר אורה
תגיות:

פראמדיק מד"א ניר יפת שגר בבאר אורה והגיע ראשון למקום סיפר: "קיבלתי את הדיווח ממוקד הכוננים של מד"א על התאונה הקשה ומיד יצאתי למקום. האופניים היו מרוסקות לגמרי והרוכב שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו לאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום התאונה."

מוקדם יותר הבוקר, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רוכב אופניים שנפל במהלך רכיבה בכביש 40 סמוך לנווה חריף. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח יוספטל גבר בן 45 במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים. 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש