מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/4/2023 01:53 ● ערב ערב 3117
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

 

נוטעים לזכרם
אירוע נטיעות לזכר הנופלים התקיים בפארק הולנד שהוגדר לאחרונה על ידי קרן קיימת לישראל (קק"ל) ועיריית אילת כיער קהילתי. הנטיעות התבצעו במסגרת המיזם הארצי "נוטעים לזכר הנופלים" והשתתפו בו 20 משפחות שכולות, שנטעו עצים יחד עם ראש העירייה אלי לנקרי, בחלק מהפארק שהוקדש עבורם. 
מנהיגות הורית מיטבית
אות הוקרה הוענק לאייל סורגיט, יו"ר פורום ההורים העירוני, כאות תודה והערכה על 15 שנות פעילות בהתנדבות למען ילדי אילת, במהלכן כיהן ב – 7 השנים האחרונות כיו"ר פורום ההורים העירוני ובשלוש השנים האחרונות גם כחבר בהנהלת הנהגת ההורים הארצית. את התעודה קיבל אייל בישיבת מועצת העיר האחרונה, בה זכה לשבחים רבים מראש העירייה ומחברי מועצת העיר על שותפות מרגשת, חשיבה יצירתית וראייה מערכתית, שביססו שיתופי פעולה איכותיים ומגוונים, וחיזקו את העשייה החינוכית ואת מערכת היחסים בין הנהגת העיר, לבין ההורים והתלמידים.
לתפארת העיר אילת
לשורת המצטיינים האילתים על מדים, נוספו השבוע, ערב יום העצמאות, שלושה מצטייני מפקד אוגדה 80, תא"ל איציק כהן: סגן גאיה מזרחי, שמסיימת החודש את תפקידה בחטמ"ר פארן  כקצינת הדרכה של החטיבה ועוברת לקורס מ"פ. "אני בן אדם שונה ממה שהייתי כשהגעתי לפה, עברתי דרך ועשיתי קפיצת מדרגה משמעותית", אומרת גאיה. עוד נבחר למצטיין מפקד האוגדה רס"ם יוני יפרח בן ה - 35, מי שמנהל כיום את מטבח גדודל קרקל שמונה כ- 500 לוחמים ולוחמות ומתפעל את כלל מטבחי הגדוד ומוצבי הקצה. "תמיד צריך למצוחא איזון  בין האתגרים והמשימה לזמן עם המשפחה", אומר יפרח. עוד נבחר למצטיין מישל אלקסלסי בן ה - 62, הבעלים של חברת ההסעות מטיילי א. אילת. אלקסלסי סיים את שירותו הצבאי לרבות שירותו במילואים לפני 17 שנה, בגיל 42, ולמרות שגילו פוטר אותו משירות צבאי הוא מתנדב בצה"ל ב - 17 השנים האחרונות. כיום משמש אלקסלסי כמ"פ בגדוד הקשר 681 ומסייע תדיר בתחומי המפקדה וההובלה".
התרנגול לא הספיק
מי שלא פספס את משחק הפיינל של בני אילת בכדורגל היה ראובן (קישי) שטיין שהתייצב על מאחורי הקווים כחובש. בשיחה צפופה עם הקיש התברר שהוא לא הגיע רק על תקן חובש, אלא בעיקר על תקן תרנגול המזל של הקבוצה. בפועל קישי אמנם שוב היה תרנגול המזל של הקבוצה לאחר שזו ניצחה את יריבתה מחולון 2:0 ואולם קישי שלא יכל להיות באותה שעה גם במגרש בהרצליה, לא יכל להשפיע כל הדרך מאילת הרחוקה וכך קרה שלמרות המזל שהוא הביא באילת, זה לא עזר ליריבתה של אילת, שעריים לנצח את הרצליה ובני אילת אמרה יפה שלום לליגה א' וירדה שוב לליגה ב'.
יוספטל לזכר חללי צה”ל ופעולות האיבה
יום הזיכרון שחל בד' באייר, יום לפני ערב יום העצמאות , נקבע כיום הזיכרון לחללים במערכות ישראל ופעולות האיבה שנפלו מהתקופה של טרום המדינה עד ימינו.
חוק יום הזיכרון קובע: "ביום הזיכרון תהא בכל רחבי המדינה דומייה של שתי דקות, בהן תשבות כל עבודה ותיפסק כל תנועה בדרכים, הדגלים על הבניינים הציבוריים יורדו לחצי התורן, יקוימו אזכרות ועצרות עם, ייערכו טקסי התייחדות במחנות צבא הגנה לישראל ובמוסדות החינוך, תוכניות השידורים יביעו את ייחודו של היום". בערב כבר חוגגים במדינת ישראל את יום העצמאות. 
בבית החולים יוספטל ומחוז אילת מקבוצת כללית קיימו טקס זיכרון מרגש ועצוב לזכר חללי צה"ל ופעולות האיבה. במקביל, נתלו דגלי מדינת ישראל לקראת חגיגות יום העצמאות ה- 75 למדינה. 
עצב ושמחה זה לצד זה.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש