תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 23/3/2023 09:32 ● ערב ערב 3112
טיפ לילידי השבוע - השבוע נכנסת השמש בשמים למזל שלכם ולכן אתם עומדים בפני סבב חדש לשנה הקרובה עם אנרגיות טובות והתחלות חדשות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

כוכב התקשורת מרקורי הגיע לבקר במזל שלכם ואיתו תגיע גם תקשורת יותר פתוחה , עם אנשים שאתם מכירים וכבר מזמן רציתם לשוחח איתם, אך מסיבות כלשהן לא הצלחתם ליישם זאת. החודש תמצאו את הרעיונות המתאימים על מנת שתוכלו להגשים את מטרותיכם בדרך נעימה שלא תקומם עליכם את הקרובים עליכם, לעומת פעמים אחרות שהוצגתם כחסרי יכולת לעמוד בדחיית סיפוקים.


 

שור

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית תת המודע שלכם ולכן נראה שזה הזמן בהם תרגישו שאתם מעדיפים להיות מכונסים בתוך עצמכם ופחות בקשר עם אנשים אחרים שמבטיחים לכם הבטחות, אך אינם עוברים את רף הציפיות שלכם. הכוכב שלכם הידוע בשמו וונוס ומשפיע על מערכות יחסים וכספים נמצא במזל שלכם ולכן דווקא בתחום הכלכלי תרגישו שהרבה יותר קל לכם לממש תוכניות.  


 

תאומים

 

הכוכב מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם המבנה החברתי אליו אתם מקושרים. זה לא הזמן להתעמת אלא יותר להתרכז בבדיקה אישית ופנימית כיצד אתם רוצים לארגן את חייכם ומהם הדרכים הנכונות לשם כך. מומלץ לכם לנסות ולהבין את המניעים של הקרובים לכם, כדי לוודא שאתם מתואמים איתם מבחינה מעשית.


 

סרטן

 

בחודש הקרוב הכוכב מרקורי שמביא תקשורת פתוחה ונכונה יותר, יימצא בבית הקריירה שלכם ויביא איתו שיחות רבות בנושא העבודה שלכם. לא בטוח שהתשובות שתקבלו תספקנה אתכם ובעיקר תרגישו שמבקרים אתכם במקום לפרגן לכם. הקשיבו לחברים קרובים שבאים לתת לכם טיפים נכונים ואף רוצים בטובתכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שהיא בונה וטובה עבורכם.


 

אריה

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולכן ייתכן שבמשך כל החודש הקרוב תרגישו נסיגה כלשהי בנושאים החשובים לכם, אך מבחינה אישית זו תהייה תקופה מעולה לבנייה חדשה ולניסיון לפרוץ את תקרת הזכוכית של עצמכם כיון שעבור אחרים כבר מזמן עשיתם זאת. החודש מתאים במיוחד לעבודה קשה ולשווק את עצמכם, על מנת להתפרנס היטב.


 

בתולה

 

הכוכב סטורן שמביא חוסר ודאות ואף קשיים, נמצא בבית המקושר עם שותפויות בכל תחום שהוא כולל זוגיות ועבודה ולכן , סביר להניח שאינכם בנויים לרומנים מזדמנים למרות שיש לכם חשק לחיות את החיים ולמצות אותם. כוכב מארס שמביא עשייה נמצא במקום הקשור להתנהלות החברתית שלכם ולכן חשוב מאוד עבורכם לממש תוכניות שמזמן רציתם לעשות אך התעכבו עבורכם.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה שבה אתם קרובים לעשות את חשבונות הנפש הפנימיים שלכם על מנת שתוכלו להמשיך בדרך שבה החלטתם ללכת. ייתכן ותמצאו את עצמכם אומרים דברים שבזמנים אחרים לא היה עולה על דעתכם לשתף את האחרים, אך נראה שהפעם אתם יודעים שאי אפשר יותר לשאת מצבים שאינם לרוחכם ולכן חשוב שתאמרו את דעתכם.


 

עקרב

 

השמש בשמיים וגם כוכב השפע נמצאים יחדיו בבית העבודה שלכם ביחד עם כוכב התקשורת ולכן סביר להניח שתחום נושא זה יהיה דומיננטי במיוחד בחודש הקרוב. זה בדיוק הזמן בו חשוב מאוד שלא תנהגו בצורה אימפולסיבית, אלא בשיקול דעת מאוד משמעותי . כוכב השפע יביא לכם את ההזדמנויות הנכונות להתפתח ולכן חשוב שלא תפספסו שום הזדמנות להצלחה.  


 

קשת

 

הכוכב סטורן המעכב נמצא בבית המעגל הראשון של חייכם הוא בית המשפחה הגרעינית ולכן נראה שאתם עוברים קשיים שבצידם הזדמנויות להיפתח שנית לנושא שלעיתים קרובות היה לכם נוח לסגור אותו ולהתעלם מנושאים שכואבים לכם. זה הזמן שלכם לקחת אחריות גם בתחום שבו היה לכם קשה מאוד ולהבין שלכל טנגו צריך שניים ולכן זה הזמן שלכם להושיט יד .


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש תהיו עסוקים עם המשפחה הגרעינית שלכם על  כל המשתמע והמתבקש מהקרבה שאתם חשים זה לזה. ייתכן שפעמים רבות תרגישו שאתם משקיעים יתר על המידה ולא תמיד מתוגמלים בהתאם למה שהייתם מצפים, אך  מוטב שתדעו שכל ההתנהגות שמתרחשת סביבכם, היא התוצאה הישירה של הבחירות שלכם וכיצד העברתם את המסר שלכם לאחרים.


 

דלי

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בסביבתכם האישית ובעיקר בנושאי כספים מאחר וכוכב סטורן עבר החודש לבית הכספים שלכם למשך כשנתיים וחצי ימים ויגרום לכם לקחת אחריות בתחומים בהם אתם מרגישים פגיעים. מאחר ונפטון הכוכב שגורם לכם לנהוג בחוסר זהירות עדיין בבית הכספים שלכם בהחלט ייתכן שכוכב סטורן ייתן לכם את האפשרות כדי לתפוס חזק בבלמים ולהתנהל בהתאם.


 

דגים

 

הנושא הכספי אולי מטריד אתכם , וזאת כי כוכב סטורן הגיע אל המזל שלכם וגורם לכם לפסימיות שלעיתים היא טבעית אצלכם. ואולם, הימצאותו של כוכב השפע בבית הכספים שלכם גורם לכך שיהיו לכם הזדמנויות רבות השנה להתרווח יותר מבחינה כלכלית ולמצות עוד אפשרויות שעומדות לפניכם. התחילו בנושאים שייגרמו לכם להרגיש שהנה גם אתם מפנקים את עצמכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש