כל מה שרציתם לדעת על עיצוב פינת האוכל בחללים קטנים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 21:52 ● ערב ערב 2064
לאלו מאיתנו שיארחו השנה בחלל קטן, מומחי זגה פינות אוכל מנדבים טיפים לעיצוב פינת האוכל בחללים קטנים
כל מה שרציתם לדעת על עיצוב פינת האוכל בחללים קטנים
עיצוב פנים - שני פלדשטיין, באדיבות זגה פינת אוכל קונסולה נפתחת לשולחן אוכל

 מיקום - אם יש לכם חדר שצמוד למרפסת חיצונית נסו למקם בחדר הזה את פינת האוכל הקטנה תוך שימוש בשולחן אוכל עגול ומקמו אותו כמה שיותר קרוב למרפסת. התקנת דלתות שנכנסות לתוך הקיר, או דלתות שנפתחות כלפי חוץ, יוצרת חיבור נפלא בין הפנים אל החוץ, ש"מגדיל" ומרווח את החלל הפנימי. ובינינו, מה יותר טוב מלאכול כשהמבט מופנה לכיוון השמיים?

אם במרפסת או בגינה יש מקום לשים רהיטי חוץ, נסו להתאים בין המראה והגוון של פינת האוכל או של הרהיטים בסלון לבין המראה והגוון של רהיטי החוץ. התאמת הגוון והמראה יוצרת תחושה של המשכיות ואשליה של מרחב.

 

כותרת

 

לכידות- בחללים קטנים חשוב מאוד לשמור על לכידות: ברהיטים, באקססוריז ובצבע הקירות. כשהכול יושב בצורה חלקה ושום דבר לא קופץ לעין יש תחושה של סדר וניקיון. לכלל הזה יש יוצא מן הכלל– אם חשוב לכם לחלק את הסלון לשני אזורים נפרדים כמו למשל, סלון ופינת אוכל, אתם יכולים לצבוע קיר אחד או שניים בצבע מעט שונה, שיכול להיות מעט כהה יותר, אבל לא כהה מדי (מקטין את החדר).

אחסון- תמיד נצטרך עוד ועוד ועוד מקומות אחסון. במקרה של חללים קטנים אפשר לנצל את הגובה (אפילו עד התקרה)של פינת האוכל ולהימנע משימוש רב בשטח הרצפה. יחידות אחסון בהירות או לבנות אפשר למקם בחלק העליון של הקירות - ולהחביא שם את כל הבלגן. ארונות קיר עד התקרה הם גם אופציה. 
היזהרו בעומס המקסימלי שכל יחידה על הקיר יכולה לשאת. ליד שולחן האוכל, אפשר למקם מדפים בסגנון סולם, שישמשו לאחסון ולתצוגה. הסולם הוא פתרון אחסון רב-תכליתי, שמספק שטח מדף יקר עם טביעת רגל מינימלית על הרצפה. 
אם אתם חוששים מאבק ניתן להניח על המדפים קופסאות זכוכית סגורות .

 

טיפים לעיצוב שולחן חג הפסח 

 

קרן טיבי צילום: יח"צ

מרכז האירוח בחג הפסח הוא שולחן החג המהודר סביבו מתקבצת כל המשפחה והוא זה היוצר את האוירה החגיגית. הקרמיקאית קרן טיבי מעניקה טיפים לעיצוב חגיגי של שולחן האוכל

 

  • ערכו את שולחן האוכל בדיוק כמו שאתם אוהבים ולא כמו שאתם חושבים שהוא צריך להיראות
  • אפשר להוסיף טאצ' ייחודי לכל סועד, באמצעות אלמנטים קטנים כמו סגנון הקשירה של הפלייסמט או הנחת מפית הבד שמתחת לצלחות כך שהיא תשתלשל כלפי מטה.
  • בעיצוב מונוכרומטי מומלץ להניח במרכז השולחן פרחים צבעוניים או צמחייה ירוקה.
  • שילוב בין ה"ירוק" של הצמחייה לבין נרות לבנים בכלים מעוצבים תמיד יוצר אווירה נעימה.
  • שימוש בבדים רכים כמו פשתן או כותנה, יעניק חמימות לשולחן.
מראה רך ונעים  צילום: יח"צ
שילוב בין הירוק של הצמחייה ללבן של הנרות  צילום: יח"צ

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש