תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 16/3/2023 19:30 ● ערב ערב 3111
טיפ לילידי השבוע - כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא אצלכם בבית הכספים, כך שזה הזמן הנכון להיפתח להזדמנויות חדשות בתחום הכלכלי.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים נמצאים במקום המקושר עם תת המודע שלכם ולכן יש בכם צורך להסתגר יותר מאי פעם . כמו כן, אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת ולכן אתם מרגישים צורך לשמור על המרחב שלכם ולא מוכנים לשתף את רגשותיכם עם אחרים בנוגע לתחומי חיים שחשובים לכם. זה בהחלט הזמן לשמר את האנרגיה שלכם.


 

שור

 

מבחינה חברתית זוהי תקופה מאוד טובה ומשגשגת עבורכם שכן כוכבים רבים נמצאים בבית החברים שלכם ויש לכם יכולת להעלות את המעמד החברתי שלכם ולהצליח מאוד. בכל מקרה, ייתכן ולא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם כדי לא לפגוע ולמעשה יהיה זה הדבר הנכון ביותר כרגע, כיוון שלעיתים קרובות אתם חסרי טאקט.


 

תאומים

 

השמש בשמיים מבקרת בבית הקריירה שלכם ולכן אתם עשויים להצליח מאוד אם תלמדו יותר לשתף פעולה עם אחרים ופחות לעשות רק מה שנוח לכם. הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וגורם לכם ליותר אגרסיה מהרגיל ולכן חשוב שתנתבו אותה למקומות טובים וחיוניים שיעזרו לכם להתפתח וגם להצליח בחיים ובכל תוכניותיכם.


 

סרטן

 

מאחר וכוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא בבית תת המודע שלכם, נראה שאתם לא מוכנים לשתף את האחרים בתוכניותיכם ומשאירים הכל לעצמכם. פעולה כזו עלולה למצוא אתכם חסרי אנרגיה כיוון שזהו עול כבד מדי לעשות הכל לבד. אתם נמצאים בנקודה משמעותית בחייכם ולכן חשוב שתזרמו עם האחרים ותקבלו חוות דעת שונות משלכם.


 

אריה

 

אתם עסוקים מאוד עם כספים שאתם יודעים שמגיעים לכם מאחרים בעקבות פרויקטים שלקחתם על עצמכם ונראה שאין להם בעיה לעמוד על שלכם ובצדק כדי להילחם על התוכניות שלכם. אתם עוברים שינוי משמעותי בתחום זה. בשורות טובות מחכות לכם והגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם מתרחבים מקצועית ועושים את הדבר הנכון.


 

בתולה

 

אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. עכשיו אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם, ובמיוחד בתחום הזוגיות והשותפויות תופסים מקום מאוד משמעותי בחייכם. ייתכן שלא כולם יפרגנו לכם על האומץ שאתם מתנהלים בו – אל תתרגשו.


 

מאזניים

 

כוכבים רבים יושבים בבית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה ולכן עומס יתר עלול להפיל אתכם לחולי. נסו לסלוח לאנשים שאתם חושבים שהזיקו לכם.


 

עקרב

 

הכוכב יופיטר נמצא בבית העבודה שלכם ומאחר והוא מביא לכם הזדמנויות חדשות , נראה שנושא זה הופך להיות הנושא המרכזי בחייכם. ייתכן ואתם מנסים למשוך זמן או להימנע מכל מה שדחוף, אך מומלץ לכם להקדים את המאוחר ולא לחכות לרגע האחרון בתחומי חיים שהזמן מתחיל ללחוץ לגביהם ואתם מנסים להתעלם מכך.


 

קשת

 

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא במזל המולי לכם הוא מזל תאומים ובמצב כזה נראה שאתם פועלים לעיתים קרובות מדי בצורה ספונטנית שלא תמיד טובה עבורכם. חשוב שתפעלו בשיקול דעת ולא באופן שיכול לגרום לכם להפסיד כספים או אפילו במערכות יחסים כשאתם לא חושבים לפני שאתם מדברים.  


 

גדי

 

נראה שכל מה שקשור לסביבה בה אתם חיים מעוררת אצלכם עכשיו תקופה של חוסר וודאות ולא בטוח שאתם מקבלים משוב חיובי על כל דעותיכם בבית. נסו למצוא זמן ללימודים בתחומים חדשים ומאתגרים ועדיף שלא תיכנסו למלחמתם של אחרים וכמובן אל תעשו את העבודה השחורה לאף אחד. זה הזמן שלכם לעצמכם.


 

דלי

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השמש בשמיים גורמת לכם לראות את הדברים באור נוסף שהוא למעשה הנכון ולכן אתם חייבים לפעול בשיתוף עם ייעוץ מקצועי בתחום. נסו לגייס את הסביבה שלכם, לפעול למען המטרות החשובות לכם.


 

דגים

 

השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי , כיוון שהוא מופעל כרגע על ידי כוכב השפע יופיטר ונראה שמחכות לכם הפתעות טובות בתחום. שיקול דעת וסובלנות הוא הדבר הנכון עבורכם.


 

אסטרולוגית ויועצת משפחתית

 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש