ילדי אילת שרו באהבה לאילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 3/3/2023 10:46 ● ערב ערב 3109
2,500 ילדי אילת מכיתות ד'-ו' שרו ביחד לעיר אילת החוגגת השנה 74 שנים לשחרורה. בוקר הזמר המתקיים זו השנה ה – 13, הוקדש השנה לשיריו של המלחין והמוסיקאי צביקה פיק ז''ל והתבצע תחת כיפת השמיים במתחם מלון ספורט. גם השנה היתה זו חגיגה עברית במלוא הדרה, שהוענקה באהבה לעיר אילת.
ילדי אילת שרו באהבה לאילת
תגיות:

בוקר הזמר המתקיים כאמור זו השנה ה - 13 הפך למפעל ייחודי שכולו שירה ורון במסגרתו לומדים ילדי אילת שירת רבים ומעשירים את מאגר השירים הישראלים כחלק מעידוד לשירה בצוותא והכרת הזמר העברי. בכל שנה נבחר נושא מרכזי או יוצר ונבחרים כ- 20 שירים פרי יצירתו אותם לומדים הילדים לשיר, בהנחיית המורות למוסיקה בבתי הספר. בשנים עברו שרו התלמידים משירי נעמי שמר, שירי הלהקות הצבאיות כתפילה לשחרורו של גלעד שליט, "שירים שעשו עליה", משיריו של היוצר חתן פרס ישראל - אהוד מנור ז"ל, שיריו של יהורם גאון שאף כיבד בנוכחותו ושר את שיריו ביחד עם הילדים, שירי אהבה לארץ ישראל על רקע מבצע "צוק איתן", שיריו של עוזי חיטמן ז"ל, שיריו של יורם טהר לב, שירי הזמר הים תיכוני, שירי ארץ ישראל לחגיגות 70 למדינה, שירי אהבה לעיר אילת שציינה בשנה שעברה 70 שנים לשחרורה והשנה, שרו כאמור התלמידים משיריו של צביקה פיק ז"ל, שהלך לעולמו השנה והלחין בכישרון רב למעלה מ – 500 שירים. צביקה פיק השאיר אחריו מורשת מפוארת של מוסיקה, שהפכה לחלק בלתי נפרד מפס הקול הישראלי וממשיכה להתנגן גם אחרי לכתו.

 

 

גם השנה ליווה את התלמידים באירוע בוקר הזמר, הרכב מוסיקלי: אודי טרן - המנהל המוסיקלי של בוקר זמר ועל הקלידים, אמיר חיים, וענבל בן חיים על השירה, יואב מזרחי על גיטרה בס, יוני גרבובסקי גיטרה חשמלית, דובי חורש על התופים, זקי ודוביץ על הסקסופון וצוות המורים למוסיקה שלימדו את התלמידים בחודשים האחרונים, שירת רבים. את האירוע הפיקו גם השנה מטעם אגף החינוך במינהל שח"ק, מירלה הראל ומירב אפק.

ראש העירייה – אלי לנקרי, שהתרגש ושר יחד עם התלמידים, אמר: "השירה שלכם מוקדשת באהבה לעירנו אילת ואנו שמחים להעניק לכם באהבה את ההכרות עם השירים והיוצרים ובעיקר את החוויה של שירת רבים".  מירי קופיטו – מנהלת אגף החינוך במינהל שח"ק בעירייה שמובילה את הפרויקט מראשיתו ומנחה את האירוע מידי שנה, אמרה: "גם השנה, זוכים תלמידינו להוסיף לתרמילם המתמלא משנה לשנה, עוד ועוד שירים, שהם נכס צאן הברזל של הזמר הישראלי, מילים עבריות, עושר לשוני, הכרות עם יוצרים והסיפורים המרתקים שמאחורי כתיבת השירים. זו הנאה כפולה לחגוג בשירה מלאת אהבה את חגה של העיר אילת, לציון 74 שנים לשחרורה".  מצורפות תמונות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש