הרופא הסודי של הסלבס הגיע לכללית אסתטיקה אילת

מאת: ● 3/3/2023 09:12 ● ערב ערב 2064
המרפאה המקומית של רשת מרפאות האסתטיקה הגדולה בישראל מרחיבה את הפעילות ואת סגל הרופאים עם ד''ר ברק סטוצ'ינר, מומחה בכירורגיה פלסטית אשר פיתח שיטה ייחודית למניעת כאבים בהחלמה מניתוחי חזה
הרופא הסודי של הסלבס  הגיע לכללית  אסתטיקה אילת
ד''ר בררק סטוצינר ● צילום: אילן בשור
תגיות:

משהו קורה באילת... בשנים האחרונות, הולך וגובר הביקוש של התושבים והתושבות בעיר לקבל את אותם השירותים של תושבי המרכז – גם בכל מה שקשור בעולם הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים. לצד מכונים מקומיים שמציעים בעיקר טיפולי הזרקות או לייזר, פועלת מרפאת כללית אסתטיקה, אחת מ-17 מרפאות מכל הארץ, שמציעה את כל מגוון הטיפולים הללו והרבה יותר - ניתוחים שונים בהובלת מומחים בכירורגיה פלסטית, כשהאחרון להצטרף הוא ד"ר ברק סטוצ'ינר עם בשורה למטופלות בכל הקשור בתוצאות ובתהליך ההחלמה.
ד"ר סטוצ'ינר עובד מזה כמה שנים במרפאות הרשת ובשנה האחרונה הצטרף לצוות האילתי. "נשות אילת גרות בפריפריה הרחוקה, אך אני מאמין שמגיע להן כמו לכל אזרחי המדינה ליהנות מקדמת הטכנולוגיה הרפואית ומגוון השירותים, עם המעטפת המלאה של גוף רפואי ומקצועי גדול כמו כללית", הוא מספר. "אני באתי לכאן מתוך ההבנה הזאת וגם מתוך ציונות".

איך מטופלים ומטופלות פונים אליך ואל המרפאה?
"רוב המטופלות מגיעות אחרי המלצות של חברות או קרובות משפחה. לא תראו אותי עושה הרבה רעש ברשתות, וזה בגלל הכבוד שאני רוכש למטופלות שלי ולפרטיות שלהן. רבות מהמטופלות שלי הן 'ידועניות', אך מעולם לא תוציאו ממני פרטים על מטופלות שלי, לא משנה כמה הן מפורסמות. הן יודעות שהפרטיות והחשאיות של הטיפול שלהן מוגנת". 

 

שיטה ייחודית לטיפול בכאב. דר' ברק סטוצינר


אנחנו לפני האביב, אילו טיפולים או ניתוחים כדאי לבצע בתקופה הזאת?
"זוהי התקופה הטובה ביותר לבצע ניתוחים פלסטיים, במיוחד כל ניתוחי השדיים ועיצוב הגוף – מתיחות בטן שאיבות שומן וכדומה, כדי להספיק את ההחלמה עד חופשת פסח ועונת הקיץ שאחריה". 

מה מיוחד ושונה בטיפולים באילת לעומת מרפאות אחרות?
"אנחנו מציעים את מגוון הטיפולים והניתוחים כמו שאר מרפאות הרשת, את הייעוצים והביקורת אנחנו מבצעים במרפאה המקומית, אך ניתוחים מורכבים לרוב נעשים במרכז הארץ, במרכזים הרפואיים הפרטיים והיוקרתיים בישראל כמו רפאל ו-TLV מדיקל סנטר וכל זאת עם הגב הרפואי של כללית אסתטיקה". 

יש ניתוחים או טיפולים שיותר אופייניים לאילת?
"מזג האוויר של העיר משפיע גם על אורח החיים. רוב האנשים לובשים בגדים קצרים רוב השנה, הרבה בגדי ים, וכולם רוצים להיראות טוב גם חיצונית גם בחורף, זה ההבדל הכי משמעותי. התושבים באילת מאוד חיוביים ואופטימיים עם שמחת חיים, הם יודעים ליהנות ממה שיש לעיר ולאזור להציע, ויודעים היטב לבחור את הטיפולים הטובים ביותר והרופאים הטובים ביותר שיספקו להם את זה".
"המטופלות באילת פונות למרפאה לכל ההליכים – טיפולים וניתוחים כאחד, מתוך זה ניתן לומר כי רוב הנשים פונות לניתוחי חזה – הגדלת חזה, הרמת חזה, הרמה והגדלת חזה והקטנת חזה. כמי שנחשב לאחד הרופאים המובילים בארץ בניתוחים מסוג זה אני מאוד נהנה מהיכולת לעזור לתושבות להגיע לתוצאה שאני יכול להשיג עבורן".

 

"המטופלות כמעט לא חוות כאבים לאחר הניתוח”


- אז מה מיוחד בשיטה שלך? "עם השנים ראיתי כי המחסום והחשש הכי גדול של מטפלות מניתוחים פלסטיים הוא מהכאבים לאחר הניתוח וכן מתקופת ההחלמה והחזרה לשגרה. לכן, בזמן עבודתי בעבר עם פרופ' מיכאל שפלן ז"ל, פיתחנו יחד שיטה ייחודית שבה אני משתמש עד היום, במסגרתה המנותחות שלנו כמעט ולא חוות כאבים לאחר הניתוח".
"למעשה אני מבצע שילוב של הרדמה כללית עם הרדמה מקומית ואזורית שמספקת החלמה נטולת כאבים כמעט לחלוטין. ההרדמה הנוספת טובה למשך כיומיים, ומנטרלת את המסר של כאב אותו שולחת מערכת העצבים למוח מהטראומה המקומית שיצר הניתוח". 

 

 

“זמין בטלפון האישי”


"האני מאמין שלי הוא שלכל מטופל ומטופלת מגיע להרגיש טוב עם עצמם ועם גופם תוך קבלת הייעוץ והטיפול הרפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. כדי להשיג את זה אני מקפיד להציע ליווי אישי פרטי וצמוד, בין אם זה במסגרת עבודתי בכללית אסתטיקה או בכל בית חולים שבו אני עובד. כל מטופלת שלי מקבלת יחס של בת משפחה. אני זמין להם במספר הטלפון הפרטי שלי ועונה בכל שעה. אנחנו מדברים כל יום לאחר הניתוח, אני מטלפן בעצמי ועוקב".

לסיום, ספר לנו קצת על המרפאה עצמה באילת?
"זוהי מרפאה מיוחדת ממש, ולא דומה לאף מקום אחר שבו עבדתי. המרפאה מנוהלת על-ידי סופי (סופיה קובי), אחת ממנהלות המרפאות הטובות בישראל, בלי גרם של ציניות. היא נותנת שירות פרמיום לכל מטופל ומטופלת, ומציעה יחס אישי רגיש ומתחשב תוך שמירה על מקצועיות ואווירה תומכת ומשפחתית".

 

רחוב שדרות ששת הימים 309, אילת

 

טל: 08-6306503

 


פתוח: א-ה' 08:00-20:00

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש