מקדמים מצוינות בספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/2/2023 03:49 ● ערב ערב 3106
עמותת מיטב לקידום תרבות הספורט באילת המפעילה את הענפים, החלקה אומנותית על הקרח וגו'דו לילדים, נוער ובוגרים, מצמיחה אלופים ומצטיינים. השבוע (ב') נפגש ראש העירייה – אלי לנקרי עם שלושה מצטיינים שזכו שבמדליות והביאו גאווה לעיר. ליאל כהן בן ה – 15 זכה במדליית זהב בטורניר גביע האיגוד. ניקיטה זכה במדליית זהב בפסטיבל האולימפי לנוער ומריה שעלתה לפני מספר חודשים מרוסיה, בחרה באילת ותייצג אותנו בנבחרת ישראל בהחלקה אומנותית על הקרח.
מקדמים מצוינות בספורט
תגיות:

ראש העירייה המקדם את הספורט בכל הענפים ונפגש עם מצטיינים בכל התחומים, ברך את הספורטאים המצטיינים על ההישגים האישיים ועל הגאווה שהם מביאים לעיר אילת. "לשמחתנו אנו קוצרים את פירות ההשקעה בכל הענפים" אמר ראש העירייה והוסיף: "אתם ראויים לכל שבח והערכה על המאמץ הגדול שמוביל אתכם להישגים ועל הכבוד הגדול שמוביל אתכם לעודד אחרים ומוסיף גאווה לעירנו".

 

ליאל כהן - מדליית זהב בג'ודו
ניקיטה ומריה - החלקה על הקרח

ליאל כהן, תלמיד כיתה י' בבית ספר התיכון ע"ש גולדווטר, שהגיע ביחד עם המאמן דוד בן ארבון, סיפר לראש העירייה על שגרת האימונים כולל מחנות אימונים בחו"ל, שסייעו לו להגיע למדליית זהב בטורניר גביע האיגוד המקביל לאליפות ישראל בג'ודו. ניקיטה שיקו תלמיד כיתה ט' בתיכון "גולדווטר" סיפר גם הוא על שגרת האימונים המתחילה בשעה 5:00 בבוקר. אמו יוליה שיקו המאמנת אותו ואת הקבוצה סיפרה על הזכות לגור בעיר חמה ולהגיע להישגים בהחלקה על קרח בזכות האייסמול, שם מתבצעים האימונים מידי יום. מריה דמיטרבה שעלתה כאמור לארץ בחודש דצמבר האחרון והיתה בנבחרת רוסיה, בחרה להתגורר בעיר אילת ותייצג את העיר והמדינה בנבחרת ישראל. השלושה הגיעו כאמור עם המאמנים ועם יו"ר העמותה, עידו הרשקו.

כהרגלו העניק ראש העירייה שי לכל אחד מהמצטיינים וברך אותם להמשך הצלחה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש