אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 10/2/2023 03:37 ● ערב ערב 3106
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תעסקו בצורה משמעותית בענייני כספים ובניסיון להיטיב את מצבכם הכלכלי, על ידי ניסיון להתנהל בצורה שונה מבחינה כלכלית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם המזל שעובר תהפוכות רבות בנושאי קריירה ודרך הצגתכם האישית בחברה. הדבר שחשוב לכם ביותר בתקופה זו הוא לשווק את עצמכם בצורה בולטת על מנת שתישארו בתודעה של אנשים שאינם מכירים אתכם לפרק זמן רב במיוחד, על מנת להוכיח שהעשייה שלכם הינה משמעותית ובעלת אפקט לזמן ארוך.


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עסוקים להראות לכולם עד כמה אתם מצליחים וחיוניים בעיקר בנושאי הקריירה ואולם עובדה זו משאירה אתכם לעיתים קרובות מדי נטולי אנרגיה וחסרי בטחון בשאלה האם אתם עושים את הדבר הנכון. עד כמה שאתם יכולים, זה הזמן שלכם לגייס את כל מרצכם וכוחותיכם על מנת לחזק את עצמכם במובן החברתי.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא במזל האישי שלכם כבר כחצי שנה ולכן עברתם תקופה עמוסה ומהולה בהרבה הצפה רגשית. המציאות אומנם מראה לכם מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר כדי להמשיך ולהיות איתם,  ואולם הנסיבות הינן כאלה שלמרות שאתם בוררים את האנשים, עדיין אתם צריכים להתמודד עם ספיחים מהעבר. 


 

סרטן

 

נראה שמערכות היחסים עם היקרים לכם עולות כרגע לשלב שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור להם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם ולמרות שיגרמו לכם לאינטנסיביות, תרגישו שאתם חייבים לעזור לאלה התלויים בכם. הקריירה לוקחת מכם נתח רציני של אנרגיה וכוכב השפע שמצוי בבית הקריירה שלכם, יביא לכם בשורות טובות.  


 

אריה

 

אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם. כספים שמגיעים לכם יגיעו בדרך משפטית או בגישור ונראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר.


 

בתולה

 

אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס גדול בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, אולם ייתכן כי במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד מבינים אתכם ועובדה זו יכולה ליצור מריבות וחיכוכים עד כדי ניתוק מערכות יחסים.


 

מאזניים

 

אתם עסוקים מאוד בתקופה האחרונה בכל הקשור לנושאים החברתיים שלכם וייתכן שאתם אף קשורים לאנשים מעניינים שמגיעים מחו"ל לבקר אתכם.  זה בדיוק הזמן הנכון לחשוב ולפעול בדרך יצירתית שמאוד דורשת ביטוי על מנת שתרגישו טוב ותממשו את עצמכם. הקשיבו למה שהקרובים מייעצים לכם, יש הרבה טעם בדבריהם.


 

עקרב

 

אתם המזל שבתקופה זו מאוד מסור ונאמן למשפחה שלכם וייתכן שיהיו פעמים בהם תרגישו ניגודים בין עשייה למה שטוב לכם ובין עשייה לטובת הזולת.  בתקופה הזו אתם מבינים את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם גם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן.


 

קשת

 

אתם המזל שלמרות שרגשית וכלכלית אתם עוברים את אחת התקופות המאתגרות בחייכם, בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה ולכן אתם עושים חשבונות נפש שלעיתים קרובות גורמות לכם לתחושה של בדידות, ולהתרחקות מאנשים קרובים.


 

גדי

 

מבחינה כספית אתם עוברים תקופה בונה ומפרה כיוון שהשמש בשמיים מאירה ונותנת לכם הזדמנות אמיתית לעשייה במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. אל תתנו לפחדים וחשש מעיכובים להשבית את תוכניותיכם. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לעשות זאת.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות כך חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים שינויים משמעותיים בחייכם . הדרך הנכונה בשלב זה הוא לפתוח ערוצים נוספים לעבר אנשים חדשים שביחד ובשיתוף פעולה תוכלו לממש את תוכניותיכם העתידיות.  


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שהשמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית תת המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי . החיים מזמנים לכם אירועים שונים גם מבחינה חברתית וזאת על מנת שתוכלו לבחון כדאיות והיכן נכון לכם לעשות שינוי בתפיסת החיים.   


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש