נוטעים באהבה לסביבה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 3/2/2023 04:07 ● ערב ערב 3105
לרגל חג ט"ו בשבט, התקיים השבוע (א'), אירוע נטיעות בפארק הצפרות המשודרג והמונגש. באירוע שהתקיים בשיתוף קק"ל והיחידה האזורית לאיכות הסביבה בעירייה, השתתפו תלמידי תיכון "בגין" ו"רבין" המתנדבים בקהילה כל השנה וביחד איתם נטעו שורדי שואה ואזרחים ותיקים ממתנ"ס יעלים. ביום שבת (4.2.23) מוזמנים תושבי אילת כמידי שנה, לנטיעות גם בגן הבוטני כחלק מהפנינג סביבה של ט"ו בשבט. גם השנה לצד הנטיעות ייהנו ילדי אילת מהר שלג שיובא ישירות מהחרמון.
נוטעים באהבה לסביבה
תגיות:

פארק הצפרות של אילת שעבר שדרוג כולל תשתיות חדשות, נגישות, מקומות תצפית ועוד, זכה השבוע בעשרות שתילים חדשים, שניטעו באהבה על ידי בני הנוער של אילת ואזרחי העיר הוותיקים. באירוע שהיה בסימן "התנדבות בקהילה" השתתפו תלמידי תיכון "רבין" יחד עם קהילת שורדי השואה ותלמידי תיכון "בגין" יחד עם קהילת אזרחים ותיקים ממתנ"ס יעלים. לבי מדריכה בפארק הצפרות סיפרה, כי כל אחת ואחד מהתלמידים ומהאזרחים הוותיקים, נטעו יחד עץ, עברו סיור מקסים בפארק הצפרות, תצפית והדרכות מרתקות בנושאי נדידת הציפורים, אנדרטת נגמ"ש השישה, חשיבות נטיעת עצים והיער הקהילתי. צדוק - מנהל פארק הצפרות ציין, כי מבצע הנטיעות נועד לבנות חיץ בין המבקרים לבין בריכת הציפורים כדי שהם לא יוטרדו על ידי מי שמגיע לצפות בהם. צוות הפארק נערך מבעוד מועד כולל חפירה, ערבוב הדשן, השקיה ועוד. אורנית מדריכה מטעם קק"ל סיפרה, כי התלמידים ואזרחי העיר הוותיקים נהנו ממפגש חווייתי בטבע, מעשיר את הידע ומקרב לבבות.

עוד לרגל חג ט"ו בשבט יתקיים כמידי שנה הפנינג סביבה עירוני בגן הבוטני. האירוע יתקיים ביום שבת 4.2.23 בין השעות 10:00-14:00. במהלכו יתקיימו סדנאות יצירה ייחודיות, שתילה בעציץ, מפעל מיחזור נייד למיחזור של פסולת אלקטרונית וסוללות, סדנת אקומיוזיק, שחקני שטח, עמדה לצילום על גבי מגנטים, מוסיקה וכמובן – הר שלג שיגיע אלינו ישירות מהחרמון. הכניסה לאירוע חופשית וכולם מוזמנים באהבה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש