החלו העבודות לבניית דיור מוגן ראשון באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/1/2023 16:52 ● ערב ערב 3104
בקרוב יוכלו גם תושבי אילת הוותיקים ליהנות מדיור מוגן יוקרתי הכי דרומי בארץ. החלו העבודות לבניית דיור מוגן ראשון באילת, שיעניק חווית מגורים חדשנית לאוכלוסיית הגיל השלישי. הקומפלקס שנבנה בימים אלה ברובע 10 בשכונת השחמון יכלול 155 יחידות דיור במספר בניינים מדורגים כולל בריכת שחיה מקורה, קפיטריה, מועדון דיירים מפואר ועוד.
החלו העבודות לבניית דיור מוגן ראשון באילת
תגיות:

ראש העירייה – אלי לנקרי המקדם מענים רבים לטובת אוכלוסיית הגיל השלישי ביקר היום (ג') באתר ביחד עם סגניו מתן בארי, סטס דינקין וסימה נמיר וגורמי מינהל ההנדסה בעירייה כדי לעמוד מקרוב אחר קצב ביצוע העבודות. בפגישה עם יורם אוזן מחברת "האחים אוזן" הבונה את הקומפלקס, התחייב הקבלן כי תוך מספר חודשים כבר תהיה דירה לדוגמא. עוד ציין אוזן כי הביקוש לדיור מוגן באילת יצא גם מגבולות הארץ ויש לא מעט בני גיל שלישי מהארץ ומחו"ל, שכבר הבטיחו את מקומם שם. ראש העירייה ברך על קצב ביצוע העבודות ואמר: "זהו דיור מוגן ראשון ולא האחרון. נמשיך לפעול למען האוכלוסייה הוותיקה והיקרה לנו".

כאמור מדובר בקומפלקס מבנים, הנבנה בסטנדרט גבוה עם 155 יחידות דיור בנות 2-3 חדרים עם מרפסת. במקום יהיה גם חדר כושר, בריכת שחייה פנימית וחיצונית, חדרי חוגים, קפיטריה ועוד. חברת "האחים אוזן" הבונה ומשווקת את הדיור המוגן מתחייבת כאמור למגורי יוקרה כולל שירותים משלימים סיעודיים ואחרים.

דיור מוגן נוסף עתיד להיבנות ברובע השדה. גם שם יכלול המתחם מספר מבנים שיכילו בין 250-300 יחידות דיור בגדלים של 2, 2.5 ו-3 חדרים בשטח של 45-65 מ"ר ליח"ד, וכן חללים ציבוריים כולל לובי מפואר, חדרי פעילות, שטחי הסעדה, בריכה ועוד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת