אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 26/1/2023 16:46 ● ערב ערב 3104
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על ההתנהלות הכספית, פותח את השבוע בבית הכספים שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בנוגע למצבכם הכלכלי. השתדלו להישאר שקולים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בית הקריירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית על ידי כוכב התקשורת מרקורי שגם ביצע שם את הנסיגה האחרונה שלו ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים, עכשיו זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא את תוכניותיכם לרמה גבוהה של עשייה. אנשים צעירים מכם במשפחה יהיו מאוד קשורים אליכם.    


 

שור

 

נושאי הקריירה בשבוע הקרוב יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות ויציבות עם הממונים עליכם ולכן חשוב שלא תגיבו בצורה אימפולסיבית בכל פעם שלא תהיו בטוחים שאכן אתם עושים את הדבר הנכון שיקדם אתכם מקצועית.


 

תאומים

 

אתם עסוקים מאוד עם החברה שבה אתם נמצאים, כיוון שיש לכם צורך לפתוח דף חדש ולהכיר אנשים חדשים ואולי אף לחדש קשרים עם אנשים יקרים לכם שהתנתקתם מהם בגלל שהחיים לקחו אתכם למקומות שונים. כדי שתשאירו את הרושם הטוב שאתם מבינים שצריך לעשות, חשוב שתוודאו שגם הקרובים לכם במעגל הראשון של חייכם שלמים עם העשייה שלכם.  


 

סרטן

 

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בשנה של פריחה בגלל ביקור כוכב השפע יופיטר בבית הקריירה שלכם, אך מבחינה אישית וכלכלית אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם, אלא נגררתם אליהם בעל כורחכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא למדו לזרום עם הדברים.  


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה מבחינה מקצועית וחברתית שלא מוסיפה לכם שקט נפשי. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת את המושכות לידיכם, להגיע להחלטות ולהתנהל בהתאם לתוכניות האישיות שלכם ולא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם, אם זו לא הדרך שמתאימה לכם. זה הזמן להיות בשליטה על הנסיבות ולפעול בהתאם.


 

בתולה

 

כוכבים רבים מבקרים אתכם בשבוע הזה ולמעשה גם במהלך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם ילדים , עבודה וזוגיות . נראה שכולם באים אליכם בטענות שלעיתים אינכם מעניקים להם מספיק תשומת לב. הגיע הזמן לא להיות מכונסים ברגשותיכם למרות שבעיקרון המחשבה שלכם מאוד נכונה ואף דעתנית, אך בשלב זה מומלץ גם לשוחח ולהקשיב גם לסביבה.  


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם פורחים מבחינה מקצועית ויצירתית . יש לכם יכולת לקבץ סביבכם אנשים כיוון שהאנרגיה שלכם היא פתוחה, חייכנית ועם הרבה נחמדות לסביבה. נצלו תקופה זו לחיזוק הקשרים הבין אישיים שלכם עם הזולת ובעיקר שימו לב לצורך להעמיק קשרים על מנת שתיראו לקרובים לכם גם כאנשים מעמיקים ולא רק ככאלה שמחפשים לרצות את הסביבה.


 

עקרב

 

כוכב השפע שנמצא בבית העבודה שלכם מאפשר לכם שפע של התחלות חדשות ובעיקר כאלה שגורמות לכם נחת ושמחה פנימית. כרגע אתם בונים את עצמכם ואת הסביבה הקרובה שלכם , כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם הצורך הפנימי שלכם לבנות לעצמכם קן פרטי שבו אתם יכולים להביע את עצמכם ולשדרג לעצמכם את החיים.  


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה שהיא מלחיצה וקשה עבורכם במידה מסוימת כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העומס גורם לכם להיות עייפים ואתם לא יודעים להרפות בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה. כדאי שתהיו מתואמים לגבי כל התחומים בחייכם הדורשים עזרה ואל תתביישו לבקש עצה במקום שזה נדרש.


 

גדי

 

אתם עוברים תקופה מעצבת בחייכם האישיים שגם גורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם ובחייכם תוך כדי שאתם מבינים אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם גם מאוד עסוקים בלשדרג את המצב החברתי שלכם , אך לא נראה שאתם יכולים ליהנות מכך בשלב הזה, כי אתם תלויים בהתרחשויות הרבות הקיימות בחייהם של אחרים הסמוכים אליכם.


 

דלי

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר ההתנהלות הכספית והרגשית . נראה שאתם נמצאים בסערת נפש שזוהי הדילמה הגדולה ביותר שלכם שיכולה לפעול נגדכם ברגעים שאתם חייבים לעשות החלטות חשובות בחייכם.


 

דגים

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ויביא לכם ימים שתרגישו שאתם רוצים לפנק את עצמכם ואכן מגיע לכם בגלל העבודה הקשה שאתם עושים  ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מהתנהלות חייכם, כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים נועדה על מנת לרצות אחרים ולהוכיח לכולם שאתם מצוינים, למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת