משדרגים את בית החולים

מאת: דוברות בית החולים ● צילום: דוברות בית החולים ● 20/1/2023 04:45 ● ערב ערב 2064
בבית חולים ''יוספטל'' פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים והמרחבים הטיפוליים לטובת תושבי אילת והסביבה. השבוע באירוע מרגש, נחנך מבנה חדש של מרפאה יועצת ומרפאות חוץ, שיתנו מענה לחברי כל קופות החולים כולל מכון שמע ומכון גסטרו חדש וראשון מסוגו באילת. בנוסף הונחה אבן פינה למבנה ממוגן חדש, שיכלול 4 חדרי ניתוח אחד מהם היברידי, 3 חדרי לידה ומכון דיאליזה עם 22 עמדות.
משדרגים את בית החולים
טקס מעמד גזירת הסרט

יום חג נרשם היום (א') בבית חולים "יוספטל" מקבוצת הכללית עם אירוח הנהלת הכללית, שהגיעו לחנוך ביחד עם בית החולים את המכונים החדשים ואת אלה שעתידים להיבנות. לצד מסוק פינוי קבוע, מכון אונקולוגי חדש, מכשיר CT חדש ומתקדם, ניידת MRI, תא לחץ, חדר אקוטי ועוד שירותים רפואיים חדשים, מתבצעות בעת הזו עבודות בינוי בעלות כוללת של 75 מיליון ₪. עבודות אלה כוללות את המבנה החדש המשמש מרפאות לרפואה יועצת, מכון גסטרו ומכון שמע, ואת המבנה הממוגן שיכלול 3 חדרי ניתוח, חדר ניתוח היברידי, 3 חדרי לידה כולל חדר מיון נשים, חדר אקוטי ומכון דיאליזה 22 עמדות. עוד ייבנה בקרוב האנגר שישמש את המסוק הפועל קבוע בבית החולים ומאפשר פינוי מהיר לבית חולים מחוץ לעיר.

בטקס חנוכת מרפאות החוץ והנחת אבן הפינה למבנה הממוגן, השתתפו מ"מ מנכ"ל כללית - אלי כהן, סמנכ"לית חטיבת בתי חולים של הכללית - ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה - יורם סגל, סמנכ"לית וראש חטיבת השיווק והשירות - רותי אופטובסקי, ראש עיריית אילת - אלי לנקרי, סגנית ראש העירייה ויו"ר ועדת הבריאות העירונית – עו"ד סימה נמיר, רבני העיר – הרב הדאיה והרב הכט, רב הכללית – הרב מנחם לפקיבקר, מנהלת בית החולים יוספטל ומחוז אילת - ד״ר רויטל בר אושר ונציג קרן הלמסלי – קרן פילנטרופית עולמית, שתרמה 7 מיליון דולרים לטובת בניית המבנה הממוגן.

 

 

בבית חולים "יוספטל" מציינים, כי מבנה הרפואה היועצת החדש, ירכז תחת קורת גג אחת את מכון הגסטרו החדש ואת מרפאת השמע ויגדיל משמעותית את המספר הצפוי של הביקורים והטיפולים. המבנה הממוגן שייבנה, יהווה גם הוא קפיצת דרך ענקית לשירותי בריאות כללית ולרפואה בעיר. מ"מ מנכ"ל הכללית – אלי כהן ציין את תנופת הבניה והשדרוג של בית החולים וברך על השותפות בין הנהלת הכללית, מנהלת בית החולים יוספטל וראש העירייה -  אלי לנקרי המאפשרים קידום מתמשך של שירותי הרפואה בעיר. ד"ר רויטל בר אושר אמרה בהתרגשות, כי זהו אירוע היסטורי: "יוספטל הוא בית חולים אסטרטגי בזכות מיקומו בין שני גבולות ובזכות השירות שהוא נותן לתושבי אילת והסביבה ולמיליוני הנופשים בה. שני המבנים, האחד שנחנך היום והאחר שמתחילים בבנייתו, מציבים את בית החולים בחזית הרפואה המתקדמת לרווחת תושבי אילת והסביבה, בזכות שירותי בריאות כללי, קרן הלמסלי ועיריית אילת".

 

 

ראש עיריית אילת – אלי לנקרי ברך גם הוא את הנהלת הכללית ואת צוות בית החולים על השותפות ועל הפעולות להשבחת השירותים הרפואיים עבור תושבי אילת. "למרות שהדרך להשלמת הטיפול בשירותי הבריאות שלנו היא ארוכה, ניתן למנות כבר עתה הישגים רבים בשיפור השירותים הקיימים והוספת שירותים חדשים כמו הקמת מחלקות חדשות, מכשור חדיש, מסוק צמוד, כוח אדם נוסף ועוד" אמר ראש העירייה והוסיף: "הנחת אבן הפינה היא אבן דרך נוספת ומשמעותית לשיפור והשבחת השירותים הרפואיים עבור תושבי אילת ואני נחוש להשלים את המשימה החשובה, הנמצאת בראש סדר העדיפויות שלי. בדבריו התייחס ראש העירייה לפתיחת מיון ילדים, צנתור, בריאות הנפש ועוד.

שדרוג בית החולים מתאפשר כידוע הודות להחלטת הממשלה לפיתוח אילת משנת 2019, שקידמה העירייה, במסגרתה הוקצו בין היתר 150 מיליון ₪ לשיפור השירותים הרפואיים באילת בפריסה של 4 שנים (2020-2023). במסגרת זו לאחר שנים של מאמץ משותף, נרכש מסוק רפואי ומתבצעות בנוסף עבודות לשדרוג שירותים רפואיים קיימים וחדשים כולל בינוי מחלקות חדשות בבית החולים בשיתוף הכללית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת