אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 20/1/2023 04:37 ● ערב ערב 3103
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תמשיך במסעה בבית תת המודע שלכם השמש בשמיים ועל כן תוכלו להיות מחוברים יותר לעצמכם ותהייה לכם הזדמנות לקבל מסרים מהאני הפנימי שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם על רגע עבודה כיוון שנראה שתקשורת בשלב הזה חשובה להמשך ההתפתחות שלכם. יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה על ידי הממונים שיעריכו אתכם יותר לגבי העשייה והיוזמה שלכם. אתם מלאי תשוקה פנימית לפעולה ולכן חשוב מאוד שתנצלו את הזמן הזה למקסם את היכולות הטבעיות שלכם.


 

שור

 

זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי, שדורש גם מעורבות של אנשים נוספים בתחום המקצועי שלכם כיוון שנדרשים מכם מאמצים להוכחת יכולותיכם, ומסתבר שהרבה מעבר לסטנדרט. מומלץ לכם לחפש פתרונות לרעיונות שלכם עם אנשים שמאוד מעריכים את המחשבה והעשייה שלכם. זה הזמן שבו יהיו לכם את האנרגיות הטובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות.


 

תאומים

 

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים שאתם חושבים שמגיע לכם כסף מהם כיוון שאתם וגם הם מאוד רגישים בשלב הזה, ועובדה זו עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסות ולבדוק את המערך הכלכלי שלכם ולבדוק למה הגעתם למצבים שקשה לכם כלכלית. זה בדיוק הזמן לנסות ולגבות מחדש כספים שהחשבתם אותם כאבודים, אך רק בדרך מכובדת ללא התלהמות.   


 

סרטן

 

הכוכב פלוטו והשמש הוא המאור הגדול נמצאים אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים כל כך מעמיקים שאף החשיבה עליהם לעיתים מפחידה אתכם. מבלי לשים לב אתם משנים את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תבלו יותר דרכים כיוון שתאלצו להיות בהרבה נסיעות. נסו ליהנות מכך במידת האפשר.


 

אריה

 

זהו חודש משמעותי עבורכם כיוון שאתם מתקרבים אל מחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם. ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ, אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים. נראה שהחיים  מלמדים אתכם שקשה לעשות זאת ולעיתים גם לא כדאי.


 

בתולה

 

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מאוד יצירתיים בכל הנוגע להתקדמות בקריירה האישית שלכם. נראה שיבואו לקראתכם ולכן חשוב שתנצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו ליצור איתם התחלות חדשות ואיכותיות  , מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובת העניין. נושאי המשפחה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם מוזמנים לפתוח ולסגור מעגלים ישנים .   


 

מאזניים

 

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות, בגלל מצבי סטרס. זה הזמן להיות יותר בחוג המשפחה ולהפחית במגע עם אחרים. התעסקות בנושאים רוחניים יכולה להיות לכם מועילה מאוד ותיתן תשובות.  


 

עקרב

 

בשבוע הקרוב תעסקו בנושאים בין אישיים ובעיקר בשאלה מה נכון לכם לעשות בתוך סביבת המגורים שלכם וכיצד אתם יכולים לשדרג את חייכם. חשוב לכם לעשות את הדברים הנכונים וליצור רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. אתם חזקים וכריזמטיים ויודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים, כדי לשכנע את הקרובים לכם שיעשו מה שאתם רוצים. היזהרו לא לנצל תכונה זו יתר על המידה.  


 

קשת

 

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל הקשור לענייני כספים, בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, ואתם חייבים לבצע אותם כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים, והתרחקו מאנרגיות שליליות.


 

גדי

 

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן וחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך הזו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.


 

דלי

 

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על רקע אישי . כוכבים רבים נמצאים בבית הקרוב לתת המודע שלכם ומנסים להפעיל אתכם לעשייה ולכן יש לכם תחושה שגם אם אתם מנסים לפסוע קדימה ידיכם כבולות וקשה לכם להתמודד עם רעיונות חדשים. ייתכן ותאלצו לשמור את תוכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון .  


 

דגים

 

אתם אמורים להרגיש טוב כיוון שכוכב יופיטר המשפיע עליכם מטובו נמצא בבית הכספים שלכם , ומעניק לכם רגעים רבים של חסד והתפתחות בכל הנוגע למימוש עצמכם בעיקר כלכלית. העובדה שזקוקים לכם גורמת לכם להבין שהעשייה שלכם נכונה גם אם קשה לכם לעיתים קרובות . מבחינה חברתית אתם בתקופה מצוינת שלא תחזור ,אם לא תמצו את מקסימום האפשרויות העומדות בפניכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת