כבישים עוקפים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/1/2023 00:14 ● ערב ערב 3101
העיר אילת נמצאת בעיצומה של מהפיכת בינוי ופיתוח. לצד בניית אלפי יחידות מגורים ומלונאות, ניתן לראות ברחבי העיר עבודות רחבות היקף לשדרוג כבישים, הקמת כיכרות וגם עבודת גינון ופיתוח באיי תנועה ובמעגלי תנועה. על רקע היקף העבודות ובהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, מושם דגש רב על הסדרי תנועה חלופיים, שנועדו להקל על העומסים ולסייע לזרימת התנועה. שני כבישים חלופיים נסללו לאחרונה ונפתחו השבוע לתנועה, האחד בתוך שטח שדה התעופה הישן והשני עוקף את אזור המלונות המזרחי ומאפשר יציאה קלה ונוחה לתוך העיר וגם מחוצה לה.
כבישים עוקפים
תגיות:

בשנה החולפת שודרגו עשרות כבישים בשכונות העיר ובצירים מרכזיים, חלק מהעבודות בוצעו בלילה על מנת לצמצם את ההפרעה לתנועה. בעת הזו, מתקיימים באזור התעשייה עבודות רחבות היקף כחלק מבינוי בשטח המרכזי של שדה התעופה הישן של אילת. את העבודות מבצעת העירייה באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) ותאגיד "עין נטפים" והן צפויות להימשך כשנה כולל העתקת כל התשתיות מזרחה ופיתוח כביש סופי לשכונת המגורים של שדה התעופה. במסגרת העבודות, נסגר לתנועה הנתיב הדרומי של רחוב קאמפן (לכיוון האייסמול) עד רחוב אריקה. עם סיום העבודות בנתיב הדרומי שיימשכו מספר חודשים, ייפתח הנתיב לתנועה וייסגר הנתיב הנגדי.

כדי להקל כאמור על התנועה, נפתחו שני כבישים עוקפים חדשים. האחד, כביש חלופי לכביש דרבן, בתוך שטח שדה התעופה הישן. כביש זה הינו דו נתיבי המתחבר לכיכר הרחובות קאמפן דרבן מדרום ולכיכר הסמוכה לקריית הספורט הבינלאומית מצפון. כביש נוסף שרובד השבוע ונפתח לתנועה הינו ציר התנועה שהכשירה העירייה בחג פסח האחרון כיציאה נוספת מהעיר. דרך זו העוקפת את הלגונה המזרחית ואת מפעלי המלח ומתחברת לכיכר הכניסה/יציאה מהעיר, מאפשרת יציאה עוקפת לתוך העיר וגם ליציאה מהעיר.

כבישים אלה לצד כבישי הרוחב בשטח שדה התעופה הישן וכביש האהבה המחבר את שכונת השחמון לרצועת החוף, מאפשרים כאמור זרימת תנועה לצד העבודות רחבות ההיקף.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת