נערכים לסילבסטר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 30/12/2022 11:09 ● ערב ערב 3100
לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה, במסגרתה חוגגים בני הנוער במסיבות פרטיות ובמקומות בילוי שונים, קיבלו השבוע ההורים לתלמידי בתי ספר התיכוניים, מנשר הקורא להם לגלות מעורבות כחלק מאחריות הורית. גם השנה יתקיימו בערב השנה האזרחית החדשה, שיצוין בליל מוצאי שבת (31.12), סיורים מוגברים במוקדי הבילוי הן של סיירת הורים בשיתוף משטרת המרחב כולל פעילות הסברה ואכיפה של משטרת התנועה בשיתוף המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה וכן סיורים מוגברים של כל גורמי האכיפה בעירייה, ביניהם סיירת תיירות, השיטור העירוני וסל"ה – סיירת למען התושב.
נערכים לסילבסטר
תגיות:

"עבור בני הנוער חגיגת הסילבסטר היא עוד סיבה למסיבה, והאלכוהול הוא אורח כבוד" כך נפתח המנשר להורים ובו קריאה כאמור למעורבות בחגיגה. שתיית האלכוהול היא לרוב מרכיב מרכזי בצורת הבילוי של בני נוער, היא זו שגם תקבע עבורם האם האירוע מוצלח יותר או פחות. אם תשאלו את בני הנוער תגלו שמבחינת רבים מהם: "אם לא שותים לא נהנים". האלכוהול נותן את "כרטיס הכניסה" לחבורה וגורם להם להרגיש בטוחים והתוצאה מסוכנת ועלולה להיות גם קטלנית. המנשר שהופץ להורים מדגיש את הסכנות בצריכת אלכוהול וגם בשימוש בקנאביס האסור על פי חוק וכולל עצות מעשיות להורים בהתנהלותם עם בני הנוער וטיפים לנהיגה אחראית. מטרת המנשר להדגיש את חשיבות המעורבות ההורית במניעת נזקים ובשמירה על שלום וביטחונם של הילדים. לצד זאת יתקיימו כאמור סיורים של סיירת הורים והמשל"ט העירוני המשמש מוקד צופה למערך המצלמות העירוני יתמקד גם הוא באזורי הבילוי המרכזיים.

 

 

גם משטרת ישראל נערכת כאמור לקראת אירועי השנה האזרחית החדשה, היערכות שתחל במהלך סוף השבוע האחרון ותגיע לשיאה בליל מוצאי שבת, ערב השנה האזרחית החדשה (31.12). בתוך כך, תגביר משטרת מרחב אילת את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, ובפרט את האכיפה בתחום רישוי העסקים. עשרות שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבי המשטרה, יתייצבו במוקדי הבילוי המרכזיים ובמקומות הומי קהל, על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של המבלים, תושבי אילת ואורחיה ולהעניק להם שירותי משטרה מיטביים. השוטרים יפעלו לאבטחת החוגגים במעגלי אבטחה רחבים, לשמירה על הסדר הציבורי תוך מניעת עבירות אלימות  ומיקוד פעילות הסברה ואכיפה בתחום התנועה בשיתוף המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה, בדגש על אכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים, בריונות בכביש ונהיגה בשכרות, זאת למען ביטחונם של כלל משתמשי הדרך. במשטרת מרחב אילת מדגישים, כי הצוותים יפעלו באפס סובלנות כלפי גילויי אלימות, מעשי בריונות והפרות סדר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת