מורה ''במהדורה מוגבלת''

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/12/2022 18:49 ● ערב ערב 3099
לרגל יום ההוקרה לצוותי החינוך וההוראה שצוין בשבוע שעבר ארח היום (ב') ראש העירייה – אלי לנקרי בלשכתו את תאיר לב מיכלין, מורה בבית הספר היובל המתמודדת עם שיתוק מוחין. בפגישתם הביע ראש העירייה את הערכתו על מסירותה והתמודדותה של תאיר והתרגש מהיכולות שלה להפוך את מוגבלותה ללא רלוונטית לתפקידה כמורה.
מורה ''במהדורה מוגבלת''
ראש העירייה מעניק לתאיר אלבום
תגיות:

תאיר לב מיכלין, מורת שילוב בבית ספר היובל, בת 33, המתמודדת עם שיתוק מוחין ומתניידת עם כיסא גלגלים. היא נולדה, התחנכה וצמחה באילת, כיום עובדת כמורת שילוב בבית ספר "היובל", ולדבריה בחרה להיות מורה מתוך חוויות העבר שלה והאמונה, כי כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו. כמורת שילוב היא הפכה להיות המבוגר שנמצא שם עבור תלמידים שחווים קשיים, והיא מסייעת להם לחבק את הקושי ולצידו לחוות גם הצלחות אשר מעצימות את תחושת המסוגלות שלהם. בעבודתה המסורה מצליחה תאיר לב להעניק לתלמידיה   הזדמנות שווה,  להאמין בעצמם ולהכיר ביכולותיהם, מה שהופך אותה ל"מורת דרך" ו"למודל על" של חינוך איכותי, סובלני ומכיל. תאיר שכאמור מתמודדת עם שיתוק מוחין, בחייה ובמקצועה מתניידת עם כיסא גלגלים  ומכנה את עצמה: "מורה במהדורה מוגבלת".

תאיר בלשכת ראש העיר

במסגרת יום ההוקרה לצוותי החינוך וההוראה בחר ראש העירייה – אלי לנקרי בתאיר כדוגמא ומופת למורה שלמרות ההתמודדות היום יומית שלה, בוחרת דווקא להעצים את התלמידים אותם היא מחנכת להתמודדות והצלחה. לדבריה של תאיר "כל שיעור הוא מסע משותף וחווייתי, אנו נוגעים בקושי ומברכים אותו, כי ללא הקושי, תלמידיי ואני לא היינו זוכים להיפגש. בסופו של דבר, כל תלמיד שלי חווה הצלחות, וכשההצלחות עולות על כל דימיון, דרכינו נפרדות, אבל כל תלמידיי חווים אותי ואת הכיסא שלי כצוות מנצח". ראש העירייה, התרגש מהביקור, ברך את תאיר והעניק לה שי צנוע עם הקדשה אישית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת