אימוני ליגת על בקריית הספורט של אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/12/2022 10:42 ● ערב ערב 3098
קריית הספורט הבינלאומית של אילת שנפתחה השנה להרצה, מעלה הילוך ומארחת קבוצות מליגת העל למחנות אימונים. בשבוע שעבר התארחו הקבוצות מכבי נתניה וסקציה נס ציונה. לצדן הגיעו גם קבוצות לאומיות, ביניהן הפועל טבריה ואום אל פאחם והשבוע יגיעו גם מקריית שמונה. אלי לוי – מנהל קריית הספורט: "אירוח הקבוצות מליגת העל וגם האימונים של קבוצות מקומיות מסייעות לנו להיערך טוב ונכון גם למחנות אימונים בינלאומיים".
אימוני ליגת על בקריית הספורט של אילת
ראש העירייה ואלי לוי עם נוער בני אילת
תגיות:

לצד הים והמדבר המהווים מתקני ספורט טבעיים לאליפויות אירופה ועולם, מתחדשת  העיר אילת בקריית ספורט בינלאומית הנבנית בצדה המזרחי של העיר, במקביל לחלקו המרכזי של שטח שדה התעופה הישן. עד כה נבנו שלושה מגרשי כדורגל בתקן פיפ"א ומגרש לחץ מודרני, שנועד לשיפור יכולות טכניות של כדורגלנים ועבודה תחת לחץ בשטח קטן. בעת הזו מבצעת עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א), את שלב ב' כולל הקמת מבנים ומגרש כדורגל רביעי עם 500 מקומות ישיבה ועוד טריבונה עם 1,000 מושבים. בהמשך תיבנה גם הארנה – הכיל ספורט עם 4,000 מקומות ישיבה, שבנייתה אושרה לאחרונה כחלק מתמיכת משרד התרבות והספורט.

ראש העירייה – אלי לנקרי שביקר בשבוע שעבר את הקבוצות מליגת העל אמר: "אני מאמין שלא רחוק היום בו נוכל לראות גם קבוצות בכירות מחו"ל לצד טורנירים ומשחקים בינלאומיים" והוסיף: "נמשיך לחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית".

אלי לוי – מנהל קריית הספורט ציין בסיפוק, כי זוהי הסנונית הראשונה ברמה הארצית. "אירוח הקבוצות מליגת העל וגם האימונים של קבוצות מקומיות מסייעות לנו להיערך טוב ונכון גם למחנות אימונים בינלאומיים" אמר והוסיף, כי הוא רואה חשיבות מכרעת בשילוב הקהילה בפעילות הקריה. "זו הסיבה שאנו פועלים לשלב את הקבוצות המקומיות, ילדים בני נוער ומבוגרים עם הקבוצות הלאומיות וקבוצות ליגת העל, לפעילות משותפת כמו אימונים משותפים, מפגש בכירי הכדורגל עם ילדי אילת, הרצאות וכיו"ב". אמר אלי והוסיף, כי המטרה היא לחשוף את 800 ילדי אילת המשחקים כדורגל, לבוגרי ובכירי הענף כחלק מעידוד למצוינות בספורט ובכלל".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת