מרוץ שדה לתלמידי אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 24/11/2022 10:07 ● ערב ערב 3095
כ – 400 תלמידי כיתות ד'-ו' מבתי הספר באילת השתתפו במרוץ שדה לבתי ספר יסודיים. ראש העירייה – אלי לנקרי, שהעניק את הגביעים ברך את צוות אגף הספורט והמורים לחינוך גופני על הארגון ובעיקר על העידוד למצוינות בספורט ובכלל. את התלמידים ברך ראש העירייה על הרוח הספורטיבית בעצם ההשתתפות ועל ההישגים של המנצחים.
מרוץ שדה לתלמידי אילת
צילום יניב כהן
תגיות:

אחרי הפסקה של כמעט עשור, החזיר אגף הספורט בעירייה עטרה ליושנה וחידש כבר בשנה שעברה את קיום מרוץ השדה המסורתי, שהתקיים ביום חמישי האחרון (17.11), בלגונה המזרחית. כ- 400 תלמידים השתתפו במרוץ שכלל מקצים של 500, 600, 800, 1,000 בחלוקה לשכבות ד', ה', ו' בנים/בנות. במקום הראשון הכללי זכה בית ספר "היובל", במקום השני בית ספר "אלמוג" ובמקום השלישי בית ספר "מצפה ים". השנה הוסיף אגף הספורט גם תחרות ריקוד להעלאת המורל. בתחרות השתתפו חמישה בתי ספר, שהוסיפו הרבה צבע לתחרות ולמקום. במקום הראשון זכה בית ספר "תל"י הרי אילת".

את המרוץ ארגן גם הפעם אגף הספורט בעירייה בסיוע המורים לחינוך גופני בבתי הספר. עוד סייעו תלמידי מגמת 5 יח"ל במדעי הספורט בהובלת שלמה זקס, שתרגלו במעשי את העבודה ותפקדו כמכווינים, מזניקים ושופטים. רונן שחרור מאגף הספורט בעירייה שיבח את כל בתי הספר על התנהגות למופת ביום שהפך לקרנבל של תחרויות ריצה, הופעות וריקוד של נבחרות ילדי בית הספר.

לצד המרוץ הבית ספרי המסורתי, יקיים אגף הספורט ביום שישי הקרוב (25.11) את המרוץ והמשחה המסורתיים לזכר הבנים. מרוץ דקל הטום ע"ש טום דקל ז"ל כולל מסלול ריצה עממי 3 ק"מ ומסלול תחרותי 8 ק"מ. זינוק 7:30 וסיום 8:30 בחוף מפרץ השמש. סובב בים האדום ע"ש עידן קובי ז"ל כולל תחרות שחייה במים פתוחים מסלול עממי 500 מ' ומסלול תחרותי 1,500 מ'. זינוק 11:45 וסיום 12:30 בחוף השחפים מול מלון הרודס.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת