אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 11/11/2022 07:28 ● ערב ערב 3093
טיפ לילידי השבוע -בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית היצירה שלכם כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר ולכן תהייה לכם הזדמנות לעסוק בתחביבים שלכם כאוות נפשכם ולגרום לאחרים לאהוב אותן.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם על רקע אישי  כיוון שנראה שתקשורת בשלב הזה חשובה להמשך התפתחותכם. יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה על ידי חברים קרובים ורחוקים שיעריכו אתכם יותר כשיראו עד כמה אתם מתאמצים ליצור הזדמנויות חדשות. אתם מלאי תשוקה פנימית לפעולה ולכן חשוב מאוד שתנצלו את הזמן הזה למקסם את היכולות הטבעיות שלכם.


 

שור

 

זה הזמן להתחיל בפרויקט ולערב בכך את השותפים הטבעיים שלכם , כיוון שנדרש בכך הרבה יותר מחשיבה רגילה וסטנדרטית. מומלץ לכם לחפש פתרונות לרעיונות שלכם עם אנשים שמאוד מעריכים את המחשבה והעשייה שלכם. זה הזמן שבו יהיו לכם את האנרגיות הטובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם גם במישור הכלכלי .  


 

תאומים

 

היזהרו מלהיות רכושנים בתחומי העבודה ולמדו לשתף פעולה על מנת להגיע להישגים.  קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסות ולבדוק את כל המערך המקצועי שלכם ולבדוק למה הגעתם למצבים שקשה לכם להסתדר איתם. זה בדיוק הזמן לנסות ולבנות מחדש מערכי פעולה שהחשבתם אותם כאבודים מראש.


 

סרטן

 

הכוכב פלוטו ועוד כוכבים משמעותיים המביאים איתם שינויים עמוקים נמצאים אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים מאוד מעמיקים בסגנון חייכם , שאף החשיבה עליהם מפחידה אתכם. מבלי לשים לב אתם משנים את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תעבירו זמן עם צעירים מכם על מנת לסגור פינות וקצוות לפני התחלות חדשות.


 

אריה

 

זהו חודש משמעותי במיוחד עבורכם בכל הנוגע למעגל הראשון של חייכם והוא המשפחה. הרשו לעצמכם להיות כנים עם עצמכם והקשיבו למסרים שתת המודע מנסה להעביר לכם. ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ, אבל עובדה זו קיימת בגלל שייתכן ואתם לא מקשיבים למסרים. לאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים. זו הדרך הנכונה.


 

בתולה

 

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מאוד אינטואיטיביים עם אנשים קרובים לכם, עד אשר אתם יכולים לקרוא את רגשותיהם. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו לבלות איתם זמן איכות , מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם. זה הזמן שלכם להשקיע בסביבה הקרובה וגם הזמן הנכון בו אתם יכולים לפתוח ולסגור מעגלים ישנים עם התובנות שקיבלתם אותם לאחרונה.  


 

מאזניים

 

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות, בגלל מצבי סטרס. זה הזמן להיטען באנרגיות חיובית ואם צריך גם להפחית במגע עם אחרים. התעסקות בנושאים כספיים תהייה נכונה לכם בשבוע הזה על מנת לשדרג את מצבכם.  


 

עקרב

 

בשבוע הקרוב תעסקו בנושאים בין אישיים ובעיקר בתחום כספים, זוגיות והקשר ביניכם. נראה שחשוב לכם מאוד לעשות את הדברים הנכונים וליצור רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. אתם חזקים וכריזמטיים ויודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים, כדי לשכנע את הקרובים לכם שיעשו מה שאתם רוצים. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד, כך שכדאי לבלות איתם ולחלוק איתם מהאנרגיה שלכם.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק באני הפנימי שלכם בכל הקשור לענייני רגש בגלל ריבוי כוכבים בבית תת המודע. תרגישו טוב יותר להיות בשקט הפרטי שלכם מאשר להתרועע עם אנשים אחרים, גם אם הם חברים וקרובים לכם. ייתכן שבשלב זה אין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. חשוב שתימצאו רק בחברת אנשים תומכים.


 

גדי

 

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף אם כי בדרך קשה ואיטית. ייתכן וחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על מנת לשווק את עצמכם בדרך טובה יותר ובדרך הזו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.


 

דלי

 

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על רקע עסקי. כוכבים רבים נמצאים בבית הקריירה שלכם  ומנסים להפעיל אתכם לעשייה. יש לכם תחושה שגם אם אתם פוסעים קדימה הידיים שלכם כבולות וקשה לכם להתמודד עם רעיונות חדשים ואתם צריכים להתמודד עם כל דבר. ייתכן ותאלצו לשמור את תוכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון בזמן הנכון.


 

דגים

 

אתם מרגישים שכוכב יופיטר המשפיע עליכם מטובו עדיין נמצא במזל שלכם ומעניק לכם רגעים רבים של חסד והתפתחות בכל הנוגע למימוש האני האישי שלכם. העובדה שזקוקים ומקשיבים לכם גורמת לכם להבין שהעשייה שלכם נכונה גם אם קשה לכם לעיתים קרובות . מבחינה חברתית אתם בתקופה מצוינת שלא תחזור, אם לא תמצו את מקסימום האפשרויות העומדות בפניכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת