אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 4/11/2022 05:54 ● ערב ערב 3092
טיפ לילידי השבוע -ילידי יום ההולדת מתחילים לנסות להיפתח להתחלות חדשות, אם כי עדיין באיטיות לדעתכם, וזאת בגלל חיבור כוכבים משמעותיים ומפנקים במזל שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב מארס שמביא איתו צורך בעשייה מהירה עדיין נמצא במקום המקושר עם הסביבה  שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מקצה לקצה. תחום נוסף ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם בתחומים המשפחתיים שבהם אתם מאוד רוצים להרשים את הקרובים לכם, אך איכשהו לא תמיד הדבר עלה בידכם. מאחר וכוכב השפע עומד להיכנס למזל שלכם, הרי שזה יהיה תחום השינוי הקרוב.   


 

שור

 

ייתכן ובעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר ראייה זהה לגבי תחומי החיים השונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם ובעיקר בתחום הזוגיות והשותפויות. המילה שלכם מאוד חשובה לכם ואתם מאוד מכבדים את עצמכם, כך שלא תתנו יד לנסיבות חיים כלשהם לשבש את תוכניותיכם.


 

תאומים

 

כוכבים משמעותיים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה, כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על מנת להוכיח את  עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שנתנו בכם לא הייתה לשווא. כוכב התקשורת מרקורי המקושר איתכם נמצא גם הוא בבית העבודה שלכם, כך שעדיין אתם בשלב של לבדוק את התוכניות שלכם לעומק ולוודא שאין בהם צורך בתיקון.


 

סרטן

 

הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות ייכנס השבוע לבית הקריירה שלכם ולכן יהיו מצבים בהם תרגישו שאתם יכולים לקבל הזדמנויות נוספות בתחומי העיסוק שלכם. אתם מנהלים את כולם ויש לכם יכולת לגבש ולאחד בין קולגות על מנת  לפתור בעיות . לעומת זאת, ייתכן ויהיו מצבים לא קלים הקשורים לצעירים מכם במשפחה שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים בכל הנוגע ליחסים.


 

אריה

 

כוכבים של שינויים משמעותיים עדיין נמצאים ומשפיעים על בית המשפחה הגרעינית שלכם  ולכן נראה שלאחרונה אתם מרגישים שאתם צריכים להיות יותר יצירתיים כדי להראות את עצמכם באור חדש, עובדה שמתקבלת באהדה ומראה אתכם באור מעניין כלפי אנשים אחרים וניכר כי הסובבים לכם מאוד מעריכים אתכם. בנוסף, בזמנכם החופשי מומלץ לכם לבדוק את עצמכם, בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם .   


 

בתולה

 

הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא אצלכם במקום המשפיע על המצב הכלכלי שלכם וביחס ליכולת שלכם לעשות שיפוצים בסביבה. עובדה זו מאוד מוצאת חן בעיניכם כיוון שיש לכם צורך להתחדש ולהתרענן ובמידה מסוימת אף ליצור תלות של אנשים קרובים בכם. נכון שיש לכם מניעים נסתרים בצורך לעזור, אך עדיין כולם יצאו נשכרים מההתחדשות וגם מערכות היחסים ישודרגו.  


 

מאזניים

 

הכוכב שלכם וונוס שאחראי על התקשורת בין אנשים מצוי בבית הכספים שלכם למשך החודש הקרוב ואתם נהנים מההשפעות שלו כיוון שאתם אנשים שיש לכם יכולת לפעול בחוכמה גם מבחינה כלכלית. כוכב זה משפר את מערכות היחסים שלכם עם הסובבים אתכם, על ידי כך שדעתכם תמיד נשמעת על ידי אנשים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח פתח חדש להתחלות חדשות .  


 

עקרב

 

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד. זה הזמן הנכון להשמיע דעתכם במקומות שחשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. מומלץ לכם לשנות את סגנון חייכם, אך נראה שאין לכם עדיין את כל האומץ הדרוש לכך ואתם מעדיפים להיאחז במוכר במקום לצעוד קדימה לעתיד הלא ידוע. ההצלחה בעבודה תעזור לכם להחליט.


 

קשת

 

נראה שכל התחום המקצועי שלכם לא מתפקד בעיניכם כפי שצריך, כיוון שאתם עדיין חווים כוכב אוראנוס שמביא חוסר יציבות בבית העבודה שלכם. כוכבים רבים כולל כוכב התקשורת שנמצא בבית תת ההכרה שלכם מביא אתכם להבנה שבנושאים רבים של חייכם עדיין לא הגעתם למיצוי מרבי ולכן אתם מתלבטים בתוך עצמכם, מה לעשות כדי לדעת שאתם פועלים נכון. העצה הטובה ביותר בשלב זה היא לחכות.  


 

גדי

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים בבית המעמד החברתי. זה הזמן להשקיע אנרגיה בתקופה זו שהיא מצוינת עבורכם ואתם יכולים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות קלילים ואף ליהנות מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה של אייך וכיצד אתם רוצים לבנות את עצמכם, אלא פשוט לזרום.


 

דלי

 

כוכבים משמעותיים עדיין נמצאים בבית הקריירה וגורמים לכם לעשות חשיבה מחדש בכל תחומי החיים בנוסף לכך שביטחונכם מתערער על ידי כך שאתם חשופים לפחדים פנימיים שיוצאים כעת החוצה וגורמים לכם לחשוב שאולי אתם לא פועלים נכון. נושאי קריירה תופסים עכשיו תאוצה ואתם לא בטוחים שמי שהבטיח שיפעל למענכם, אכן עושה זאת. זה לא הזמן להגיד את דעתכם, אלא לחכות לשעת כושר מתאימה.


 

דגים

 

אתם חשים צורך בהתעוררות חברתית ומתכוונים להשתתף במפגשים ואירועים על מנת לנסות ולשהות בכמה שיותר אירועים שיעזרו לכם להרגיש שאתם זורמים בתוך הקהילה.  מומלץ לכם להיעזר באחרים שנושא יחסי הציבור יותר מפותח אצלם גם אם זה לאירוע קטן ממדים שחשוב לכם לעשות אותו בדרך הטובה ביותר. נראה שבהתנהלות החדשה שלכם תראו לאחרים צדדים נוספים באישיותכם, שיגרמו לכם ולהם סיפוק.   


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת