אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 21/10/2022 00:24 ● ערב ערב 3090
טיפ לילידי השבוע -כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים הפעם במזל שלכם ובתקופת יום ההולדת ועובדה זו מלמדת על עשייה אינטנסיבית רבה בתחומי העניין המשמעותיים של חייכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים רבים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא במקום זה, הרי שאתם בדיוק בזמן המתאים לבדוק מחדש את היחסים האישיים בחייכם ולתקן במקומות שאתם יודעים שלא נתתם את עצמכם במלוא מובן המילה והעדפתם להאשים את האחרים.


 

שור

 

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם בנושאי עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תחושו חוסר מנוחה גם עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כך שאי עמידה ביעדים שלכם יכולה להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם לבין צרכי העבודה.  


 

תאומים

 

אתם מתלבטים בכל הקשור לנושאי יחסים אישיים והביטוי האישי שלכם בתוך מערכות יחסים. יצירה אומנותית היא דרך אחת לבטא את הצרכים הפנימיים שלכם וגם לשתף את הקרובים לכם. אך מאחר ולאחרונה לא הקשבתם לאני הפנימי שלכם, זו הסיבה שאתם מוצאים את עצמכם חסרי אנרגיה ומבזבזים זמן רב על ניסיון לקשור קשרים ומערכות יחסים על בסיס צרכים רגשיים פחות רציניים.


 

סרטן

 

הכוכב יופיטר שמביא שפע, מזל והצלחה נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם יכולת להתחיל התחלות חדשות ומשמעותיות בתנאי שאתם זורמים עם הנסיבות. לעיתים תעדיפו את המוכר והבטוח ולכן לא תהייה לכם היכולת להתפתח בהתאם לפוטנציאל האישי שלכם. כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המשפחה, כך שאת מירב האנרגיה אתם משקיעים כרגע במעגל הראשוני של חייכם.


 

אריה

 

הסביבה הטבעית בה אתם חיים ביום יום די מוטרדת מכם כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות לבין סגנון ההתנהגות שלכם. אתם מעבירים מסר כפול ולכן קשה לדעת איך להתנהל מולכם. עדיף שלא תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר, כיוון שאתם יכולים לשלם על כך בעתיד מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מהמשפחה הגרעינית.


 

בתולה

 

הכוכב מארס שמביא פעולה ועשייה נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את המניעים של הסובבים אתכם ולחשוב כיצד אתם יכולים לשתף איתם פעולה על  מנת להצליח במטרותיכם המקצועיות. גם נושאי כספים מטרידים אתכם מאחר  ואתם לא בטוחים שאתם מבצעים את המהלכים הנכונים. מומלץ לכם בשלב הזה לנסות ולקבל עצות מאנשים קרובים שאתם סומכים עליהם.


 

מאזניים

 

לאחרונה אתם מרגישים שיפור ברמת האנרגיה וביכולת שלכם להרשים אחרים. אתם עסוקים מאוד במגוון של פעילויות שברובן אתם הם אלה שמושכים בחוטים על מנת להצעיד את המטרה קדימה. ההערכה שאנשים חשים כלפיכם היא הכוח המניע שלכם ולכן חשוב מאוד שבכל פעולה שאתם עושים תרגישו שאתם מתוגמלים היטב ואין הכוונה דווקא לצד הכספי, אלא לפרגון על יכולותיכם.


 

עקרב

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית תת המודע ונותן לכם את מקסימום היכולת להבין  את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה אישית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם וזאת בגלל העובדה שקשה לכם כאשר  הדברים לא נפתרים במהרה. הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.


 

קשת

 

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס לבית המעמד החברתי שלכם ויכול להעניק לכם סגנון הכרויות חדשות שלא חשבתם עליו. בשבוע הקרוב ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב תרגישו מאוד בולטים בחברה ואנשים יחפשו את העצות הטובות שלכם בכל מקום עובדה שלפעמים תשלח אתכם דווקא לפינה הנוחה והחמימה שלכם. האנשים שמחפשים אתכם יאלצו לחכות, עד אשר תהיו מוכנים למפגש.


 

גדי

 

בימים אלה אתם מרגישים מאוד רצויים בנושאי העבודה והקריירה כיוון שכוכבים משמעותיים נמצאים במקום זה וגורמים לכם להחצין את היכולת שלכם, להצליח ולשבור דפוסי חשיבה של אחרים שמנעו את ההתקדמות שלכם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות התסכול שחוויתם ולכן יהיה נכון עבורכם לנהל שיחות מקצועיות , אך מבלי להיכנס לשיחות עומק שיצריכו מכם ביטוי רגשי.   


 

דלי

 

זוהי תקופה מאוד עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המזהה אתכם כאנשים הלוקחים אחריות על חייכם ומבצעים את השינויים הדרושים. מבחינה אישית אתם יכולים ללמוד תחומי עניין חדשים שיעזרו לכם לשנות את תפיסת עולמכם ובהתאם לכך להתפתח ואף להכניס אנשים חדשים לחייכם. נושאים כספיים עדיין דורשים הכוונה אישית.


 

דגים

 

הכוכב סטורן שמביא כובד ותחושת רצינות ביחס לכל הסובב אתכם עדיין נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן אתם חווים תקופות ארוכות לאחרונה של דכדוך ושל צורך לפרוק את הרגשות שלכם, לצד תסכול שיש מעט מאוד אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם ועל דעתם האישית והמקצועית. כיוון שכך, אתם נוטים יותר להתבודד לאחרונה ופחות לשהות במחיצת אנשים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת