מהדקים קשרים עם נורבגיה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/10/2022 09:42 ● ערב ערב 3089
במסגרת חיזוק הקשרים הבינלאומיים בדגש על שיתופי פעולה בתחומי אנרגיה מתחדשת וחקלאות ימית, ביקר היום (א') באילת, שגריר נורבגיה בישראל – קורה אוס (Kåre Aas). במהלך הביקור נפגש השגריר עם ראש העירייה – אלי לנקרי ושוחח איתו על חיזוק היחסים ועל שיתופי פעולה בתחומים שונים.
מהדקים קשרים עם נורבגיה
תגיות:

השגריר המכהן כשנתיים בתפקידו ומבקר לראשונה באילת, התרשם מאוד מהפיתוח המואץ בעיר ומההשקעה בתחום הביוטכנולוגיה והחקלאות הימית כחלק מגיוון מקורות התעסוקה. במהלך הפגישה סקר ראש העירייה בפני השגריר את מאפייני העיר המיוחדים וכיווני ההתפתחות שלה כולל פיתוח מתחם שדה התעופה הישן, בניית קריית ספורט בינלאומית, מרכז קונגרסים, פיתוח רצועת החוף וכמובן אודות פיתוח האנרגיה המתחדשת. ראש העירייה עדכן גם בעניין הפרויקטים של עיר חכמה ופיתוח תעשייה למזון מהים והשניים סיכמו, כי תיבחן אפשרות של מחקר משותף בנושא. עוד בחנו השניים בפגישה פתיחה של קו תעופה ישיר בין אוסלו לרמון. 

השגריר בירך את ראש העיר על האירוח ועל הסקירה וביקש ממנו לפנות זמן לביקור בנורבגיה ואף העניק לו קריסטל נורבגי ייחודי. ראש העירייה הודה לשגריר על הביקור וציין, כי אילת תשמח לשתף פעולה בכל התחומים והעניק לו שי צנוע והזמין אותו להשתתף בפסטיבל הג'אז הקרוב.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש