חילופי חברים במועצת העיר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/10/2022 09:41 ● ערב ערב 3089
מועצת העיר אילת המונה 17 חברים, משנה פנים עם חילופי חברי מועצת העיר מסיעת ים. חני רובין שכיהנה כחברת מועצת העיר כמעט שנתיים ושימשה כיו"ר ועדת הרווחה וחברת דירקטוריון בחברה הכלכלית לאילת, החליטה לפרוש מתפקידה הציבורי במועצה. במקומה נכנס החבר אייל יעיש. ראש העירייה – אלי לנקרי וחברי המועצה בירכו את השניים בברכת דרך צלחה ועשיה ברוכה.
חילופי חברים במועצת העיר
תגיות:

בישיבת מועצת העיר שהתכנסה אמש (ד') הושבע החבר אייל יעיש, תושב העיר, איש צבא בעברו, שימש כנשיא רוטרי משך שנתיים ועוסק כיום בנדל"ן . לאחר ההשבעה הודה אייל על הזכות לפעול למען הקהילה והעיר. אייל, נשוי + 6, שרת בצבא הגנה לישראל משך 30 שנים במגוון תפקידים, כקצין לוחם, קב"ט בסיסי ועוד תפקידי מטה ובתפקידו האחרון היה מג"ד חילוץ והצלה בבסיס עובדה. כבר אז גילה את החיבור לאילת ומאז שהשתחרר לפני 7 שנים הוא גר באילת יחד עם משפחתו. אייל נולד וגדל באשדוד, בוגר הישיבה התיכונית "קריית נוער" בירושלים ובוגר תואר ראשון במדעי המדינה והמזרח התיכון. את עשייתו למען הקהילה הביא אייל גם לאילת, כשחבר למועדון רוטרי לפני 6 שנים וגם כיהן כנשיא המועדון משך שנתיים עד לחודש יולי האחרון. "העשייה הציבורית מאוד חשובה בעיניי ואני רואה בה שליחות מחייבת" אמר אייל והוסיף: "אני מאוד אוהב את העיר שלי אילת ומצטרף בשמחה למועצה על מנת לקדם ולעזור בכל מה שאוכל למען פיתוחה של העיר ולמען רווחת כל תושביה".

עוד בישיבה הוקיר ראש העירייה תודה לחברת המועצה חני רובין על התקופה בה כיהנה כחברת מועצת העיר וכחברת דירקטוריון בחברה הכלכלית לאילת (חכ"א). "בעשייתך הציבורית פעלת ביושר, במקצועיות ובמסירות למען העיר אילת ותושביה. התברכנו בך, תבורכי" אמר ראש העירייה ואליו הצטרפו גם חברי המועצה, שברכו את חני על עשייתה הרבה למען הקהילה. יו״ר הסיעה - חבר המועצה יהודה מורדי, אחיה של חני אמר: ״אני גאה בך על רוח ההתנדבות אותה ינקנו מבית״.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת