העירייה אוכפת את הסדרי החניה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/10/2022 09:40 ● ערב ערב 3089
1,861 דו״חות ניתנו בסמוך לחג ראש השנה ובמהלכו (23-27.9) בגין חניה שלא כחוק. ברובם העוברים לסיני, שחנו בניגוד לתמרורים המורים על איסור חניה לילית לאורך רצועת החוף הדרומית, ברחבות העפר ובשכונות העיר. במקום להחנות את רכביהם בחניה לטווח ארוך, שהכשירה עיריית אילת בעיקר עבורם בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן, חנו העוברים לסיני ברחבי העיר ותפסו חניות של תושבי העיר ואורחיה. לצד הקנסות נגררו 67 רכבים שהפריעו לתנועה וחסמו צירים או מעברי חירום. ראוי לציין, כי במהלך החג עברו לסיני למעלה מ 20,000 איש, רובם חנו כחוק.
העירייה אוכפת את הסדרי החניה
תגיות:

ראש עיריית אילת - אלי לנקרי: ״שמחתי להיווכח, כי חלק ניכר מהיוצאים לסיני מכבדים את החוק והסדר ומחנים את רכבם בחניון הענק שהסדרנו במיוחד עבורם. אני מצפה שכולם יעשו זאת ויחסכו מאיתנו את הצורך במתן דוחות וגרירות. אנו מכבדים מאד את היוצאים לסיני, אך הם לא יכולים להמשיך ולהחנות את רכביהם לאורך חופי הים, באזורי התיירות ובתוך שכונות העיר על חשבון תושבי העיר והנופשים בה, תוך שהם גורמים להם עוגמת נפש. האכיפה תימשך ללא פשרות עד שהסדר הציבורי יושג״. 

כזכור כבר בחג פסח האחרון, העמידה העירייה חניון לטווח ארוך בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן הכולל כ 2,000 מקומות חניה. משך מספר חודשים היה ללא עלות והחל מה 1.8 העלות הינה 25₪ ליום. לרשות בעלי הרכבים אף העמידה העירייה מדחן מיוחד בו ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי. לצד שלטים המורים על איסורי החניה ברחבי העיר, פורסמו הסדרי החניה במדיות העירייה וגם בקבוצות פייסבוק הקשורות לסיני. בעירייה מקווים, כי בחג הסוכות, במהלכו צפויים לפקוד את אילת המוני בית ישראל, יחנו העוברים לסיני כחוק וישאירו את החניות בעיר עבור תושבי העיר והנופשים בה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת