סיפורי ביטקוין מצחיקים שתשמחו להכיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/10/2022 09:55 ● ערב ערב 3088
כולם מדברים על ביטקוין ועל מטבעות דיגיטליים נוספים, אבל זה לא קרה בן לילה. תחום הקריפטו התפתח עם הזמן, ולאורך הדרך התרחשו כמה סיפורים מצחיקים במיוחד.
סיפורי ביטקוין מצחיקים שתשמחו להכיר
תגיות:

האם קניית ביטקויין באשראי או בדרך אחרת תשנה את חייכם, לטובה או לרעה? לא בטוח, אבל התקריות הבאות יוכיחו לכם שזה בהחלט אפשרי, כי זה כבר קרה לכל מיני אנשים בעבר.

 

תקרית הפיצה המפורסמת

 

בשנת 2010 התקיימה עסקת הביטקוין הראשונה, וממרחק הזמן היא די מגוחכת. לאסלו הנייץ יצר הסכם לשלם לאדם בבריטניה 10,000 ביטקוין, כדי שיזמין עבורו פיצה מהפיצרייה המקומית שלו. אותו אדם שילם 25 דולר עבור הפיצה, וכעת יש לו ביטקוין בשווי כ-175 מיליון דולר, אלא אם כן הוא החליף אותם בטייק אווי סיני בינתיים.

 

כונן קשיח בפח הזבל

 

האם אי פעם זרקתם משהו, שמאוחר יותר נודע לכם שאתם צריכים? כנראה, אבל תרשו לנו להניח שאף פעם לא זרקתם כמעט 24.5 מיליון דולר? ובכן, למישהו זה קרה. לקראת מעבר דירה, הוא סידר את חפציו ונתקל בכונן קשיח. לצערו הרב, הכונן הזה לא הכיל משחקים וסרטים, כפי שחשב, אלא 1,400 ביטקוין שלא נמצאו לעולם.

 

7,500 ביטקוין במזבלה

 

גם ג'יימס האוולס זרק בלי כוונה כונן קשיח, שהכיל 7,500 ביטקוין, אבל הוא לא התכוון לוותר בקלות. הוא בדק לאן עוברת האשפה, ועקב אחריה עד מזבלה בוויילס. ג'יימס השיג מימון כדי לחפור באתר ההטמנה, אך נכון לכתיבת שורות אלה, לא מצא את הכונן, ואת כמעט 300 מיליון הדולרים שעליו.

 

ילדים זה שמחה

 

בשנת 2012, ילד בן 15 קיבל 1,000 דולר במתנה. הוא החליף אותם בביטקוין, ואחרי שנה וחצי מכר אותם תמורת רווח נכבד של 100,000. זה אולי נשמע לא רע, אבל אם היה מחכה עוד כמה שנים, היה מרוויח הרבה יותר.

 

90 ימים של ביטקוין

 

זוגות אוהבים להתנסות, אבל זהו ניסוי באמת מיוחד במינו. זוג צעיר החליט לחיות רק באמצעות ביטקוין במשך 90 הימים הראשונים של נישואיהם. בני הזוג הפעילו בלוג, כדי לתעד את ההרפתקה, ואפילו הוציאו סרט תיעודי.

 

רכישות נשכחות

 

בשנת 2015, אדם בר מזל מאוד נזכר לפתע, כי שש שנים קודם לכן קנה ביטקוין. מאז, הוא לא חשב על זה לרגע, אז חיכתה לו הפתעה נעימה מאוד. מטבעות הקריפטו שרכש תמורת פחות מ-20 לירות שטרלינג, הפכו מאז לכחצי מיליון ליש"ט. לא רע בכלל.

דבר דומה קרה לכריסטופר קוך, שהיה סטודנט כאשר רכש 5,000 ביטקוין תמורת 26 דולר, בשנת 2009. הביטקוין היה המצאה חדשה, לא רבים ידעו עליה, ובוודאי שלא היו יכולים להעריך לאיזו ממדים היא תצמח. לכן, למשך ארבע שנים כריסטופר שכח מהרכישה שלו. כאשר נזכר, הוא גילה שיש לו 886,000 דולר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת