1,000 סלי מזון ותווי קניה יחולקו למשפחות בראש השנה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/9/2022 23:42 ● ערב ערב 3087
כמידי שנה גם השנה יקבלו כ – 1,000 משפחות, בודדים וקשישים, סלי מזון ו/או תווי קניה לרכישת מזון וביגוד, לרגל חג ראש השנה. הסיוע שניתן לקראת חגי תשרי הינו חלק ממענה רחב הניתן במהלך כל השנה למטופלי האגף לשירותים חברתיים בעירייה ולקהילה כולה. גם השנה נרתמו תלמידים, מתנדבים ותושבים לסייע באיסוף מוצרי המזון, באריזת הסלים ובחלוקה לבתים.
1,000 סלי מזון ותווי קניה יחולקו למשפחות בראש השנה
תגיות:

לצד סלי המזון המלאים כל טוב הודות לתרומתם האדיבה של ארגונים ועמותות כולל תרומות פרטיות, תרמה הקרן לידידות גם השנה, 50 תווי קניה בסך 500 ₪ כל אחד, שהוענקו למשפחות המטופלות באגף, ו- 100 תווי קניה בסך 300 ₪ לרכישת מזון ו/או ביגוד, שהוענקו לבני נוער.

אמירה אדרי – מנהלת המחלקה להתנדבות בעירייה ומי שאמונה על חלוקת סלי המזון מידי שנה, ציינה כי למרות העלייה ביוקר המחייה, גם השנה סלי המזון מלאים כל טוב בזכות המון אנשים טובים ותורמים מכובדים, ביניהם עיריית אילת והקרן לידידות, עמותת "יחדיו", ארגון "לתת", מחלבות יטבתה,  ערדום תמרים, מלונות אילת ועוד תרומות פרטיות. גם השנה תרמו מחלבות "יטבתה" - 500 סלי מוצרי חלב, ערדום תמרים תרמו את התמרים, ארגון "לתת" תרם 120 סלי מזון, קניון עזריאלי מול הים חידשו את תרומתם לטובת "יד רוזה" ורכשו תווי קניית מזון ומלונות דן, קלאב הוטל, אמריקנה, קיסר והילטון מלכת שבא, תרמו עוגות דבש שחולקו למשפחות. תלמידי בית ספר התיכון ע"ש "רבין" והרכזת החברתית - אלה פרץ יזמו גם הם איסוף מוצרי מזון בדגש על דבש ומתוקים שצורפו לסלים. שאר המוצרים כולל עופות, ביצים, דבש, יין, שתיה ועוד, נרכשו מכספי התרומות.

פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה ציינה, כי בשנים האחרונות הרחיב האגף את המענים לכלל תושבי העיר על מנת לשמור על החוסן קהילתי. חלוקת סלי המזון בחגים הינה חלק ממענה רחב הניתן במהלך כל השנה למטופלי האגף ולקהילה כולה.

השבוע חולקו הסלים, שנארזו על ידי תלמידי הישיבה התיכונית באילת, חלקם חולקו לבתי התושבים בסיוע עובדי חברת החשמל, עובדי המכס ונמל אילת, מתנדבי ארגון "ידידים" ועובדי עיריית אילת שהצטרפו לחלוקה. שאר הסלים יחולקו בתיאום מראש בצרכניית יד רוז'ה, בסיוע של מתנדבים מהמחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת