טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים מעכשיו גם באילת

מאת: ניר אמיתי ● 19/9/2022 11:56 ● ערב ערב 2064
רשת מרפאות האסתטיקה המקצועית והגדולה בישראל מרחיבה את הפעילות בעיר הדרומית ומביאה את טובי הרופאים והמומחים של כללית אסתטיקה לאילת
טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים מעכשיו גם באילת
תגיות:

תושבי אילת ומטופלות ומטופלים מכל רחבי הארץ שבאים לנפוש בעיר יכולים ליהנות מטיפולים אסתטיים וניתוחים אצל המומחים של כללית אסתטיקה עם הרחבת הפעילות של מרפאת כללית אסתטיקה בעיר.
המרפאה הדרומית שנפתחה לפני כחמש שנים, הפכה עם הזמן למובילה בתחום הניתוחים והטיפולים האסתטיים. לפני כשנתיים, היא עברה למיקום חדש, מרכזי ואטרקטיבי בשדרות ששת הימים בעיר בו היא מציעה מגוון טיפולי הזרקות וייעוץ מקדים לפני ניתוחים פלסטיים, באווירה נעימה ודיסקרטית. הצוות הרפואי במרפאה כולל את ד"ר אריק בראל וד"ר ברק סטוצינר, שניהם מומחים בעלי שם בתחום הכירורגיה הפלסטית.
עם העלייה בביקוש לטיפולים השונים בקרב נשים וגברים כאחד ניתן כיום לבצע שורה של טיפולים אסתטיים כמו הזרקות חומרי מילוי, טיפולי פנים שונים, וכן לפגוש את המנתחים המומחים של כללית אסתטיקה לייעוץ מקדים לפני ניתוח, כאשר הניתוח עצמו מבוצע במתקני הרשת במרכז הארץ, ואילו כל תהליך המעקב והביקורות לאחר הניתוח והליכים רפואיים כגון הוצאת נקזים ותפרים, יבוצעו במרפאה באילת.
המרפאה נותנת שירות ללקוחות כל קופות החולים, אך רק לקוחות כללית יוכלו ליהנות גם מהנחות של עד 60% ללקוחות כללית מושלם פלטינום ומהשתתפות עצמית נמוכה.

 

המרפאה נותנת שירות ללקוחות כל קופות החולים

 

הולכים על טיפול אסתטי באילת? אל תיקחו סיכונים!


עולם רפואת האסתטיקה מציע מגוון עצום של ניתוחים, טיפולים ופרוצדורות שונות, במסגרות טיפוליות שונות, מכונים ורופאים פרטיים. חשוב לזכור שכל טיפול ובוודאי כל ניתוח טומן בחובו גם סיכונים ואותם חשוב לקחת בחשבון כדי לצאת בסוף התהליך עם מראה והרגשה משופרים. כללית אסתטיקה מציעה רק רופאים מוסמכים ומקצועיים, הפועלים במרפאות ובחדרי טיפול המצוידים בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק שאושרו כולם על ידי משרד הבריאות. הרשת נהנית גם מהגב הרפואי של כללית עם פריסה ארצית של מרפאות ובתי חולים בכל הארץ ובאילת בפרט.


הניתוחים הפופולריים באילת


תתפלאו, אבל הטעם האסתטי באילת אינו שונה מזה של שאר הישראלים וגם תושבי העיר הדרומית מעוניינים קודם כל בניתוחי חזה (בקרב נשים) וניתוחי אף. אחר כך אפשר למצוא ניתוחים לעיצוב הגוף כמו מתיחת בטן וכמובן שאיבת שומן. בקרב הגברים בוחרים רבים בניתוחים להקטנת חזה גברי (גניקומסטיה) לצד עלייה בביקוש לניתוחי עפעפיים ולמתיחת צוואר.
בין הטיפולים והניתוחים הניתנים במרפאה אפשר למצוא: מתיחת פנים, הרמת גבות, הרמת עפעפיים, מתיחת ירכיים, גב וזרועות, הרמת חזה, הקטנת  חזה והגדלת חזה, ניתוחי אף, הצמדת אוזניים, שאבית שומן ועוד.

 

 

טיפולי הזרקות 


כיום ניתן לטפל בקמטים גם ללא התערבות של סכין מנתחים וזאת באמצעות  הזרקות של חומרי מילוי שונים, המשיבים לפנים את המראה הצעיר והרענן ומרימים קווי מתאר נפולים. הצעד הראשון הוא להחליט היכן לבצע את הטיפול ובידיי מי להפקיד את הפנים שלכם. שתי סיבות עיקריות הופכות את מרפאת כללית אסתטיקה באילת לבחירה החכמה ביותר שתוכלו לעשות: 

  1. בטיחות  בניגוד למכוני יופי שמוזילים עלויות על ידי שימוש בחומרים לא מוכרים, במרפאת כללית אסתטיקה משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים המאושרים על ידי משרד הבריאות. 
  2. מקצועיות בכללית אסתטיקה כל טיפולי ההזרקות מבוצעים על ידי רופאים מנוסים ומקצועיים, המתמחים בכירורגיה פלסטית.

המעוניינים בטיפולים בקמטים בעזרת בוטוקס, הזרקות ממוקדות של חומצה היאלורונית למילוי קמטים וקמטוטים בפנים, ואפילו פיסול מחדש של אזורים שלמים בפנים, כגון שפתיים ועצמות לחיים, על מנת להחזיר את הנפח שיורד עם השנים יוכלו למצוא אותם במרפאה באילת. בנוסף, מבצעים במרפאה גם טיפולי אנטי אייג'ינג לשיפור מרקם העור ויצירת מראה עור צעיר, טבעי ורענן. 


לפני כל טיפול תתקיים פגישת ייעוץ עם הרופא, לקביעת ההליך המומלץ לקבלת התוצאות הרצויות במינימום סיכונים. במקרים מסוימים ימליץ הרופא לשלב סוגים שונים של חומרי מילוי על מנת להגיע לתוצאה מיטבית. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש