אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 8/9/2022 17:49 ● ערב ערב 3085
טיפ לילידי השבוע -הכוכב המזוהה איתכם מרקורי יימצא במשך החודש בנסיגה בבית הכספים שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לבדוק את מכלול תוכניותיכם הכלכליות לחודש הקרוב.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

נושאי עבודה ומערכות יחסים יעסיקו אתכם מאוד במהלך השבוע הקרוב וזאת בגלל העובדה שייתכן ויהיו לכם חילוקי דעות על רקע צרכים שונים בביטוי האישי שלכם בעבודה.   חשוב מאוד שתוודאו שאתם מובנים לאחרים ולא פועלים אך ורק על דעת עצמכם, עובדה שיכולה לקומם עליכם את האנשים הקרובים לכם ביותר. זה הזמן לנסות לעשות שינוי כלשהו כל עוד כוכב ההזדמנויות יופיטר עדיין במזל שלכם.  


 

שור

 

כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם מערכות יחסים על רקע עבודה ולכן נראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם לבדוק את הקשרים האישיים שלכם מול אנשים שאתם עובדים איתם ולוודא שכולכם ביחד מצפים לאותם הדברים ויש ביניכם הבנה ותאום ציפיות. ייתכן ונושאי העבודה יהיו קצת יותר טעונים וזאת בגלל העובדה שנראה שתתבקשו להוכיח את עצמכם .


 

תאומים

 

כל נושאי המשפחה עולים עכשיו על הפרק ועובדה זו מתאימה במיוחד לתקופה המתקרבת של החגים. מומלץ לכם לבדוק שאתם פועלים בשיתוף עם האנשים הקרובים לכם וזאת בגלל העובדה שאתם נוחים עכשיו יותר לחילוקי דעות ואנשים שהייתם בטוחים שמאוד זורמים עם דעתכם, יתגלו לכם כאנשים בעלי דעה עצמאית לחלוטין שדעתם שונה משלכם. דבר זה עלול לגרור אתכם למריבות.


 

סרטן

 

התרחשויות שונות במשפחה הקרובה לכם יכולות לערער לכם את הביטחון שנדמה לכם שרכשתם בגלל העובדה שאתם מאוד מחוברים לאנשים במעגל הראשון הקרוב אליכם, אך יחד עם כך אתם גם מעוניינים לפתח לעצמכם חיים ודעות משלכם. מאחר וכוכב מרקורי מפעיל לכם את התקשורת בצורה מאוד אינטנסיבית בנסיגה הנוכחית שלו, בהחלט ייתכן שתמצאו שאת המחשבות שלכם לעיתים קרובות עדיף לשמור לעצמכם.


 

אריה

 

הכוכב התקשורת מרקורי ימצא אצלכם בנסיגה בבית המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ומלמד על כך שאתם מנסים לפעול בצורה עניינית ופרקטית יותר מהרגיל. ואולם, ייתכן שבגלל הנסיגה עדיין לא תגיעו לכל המידע שאתם מעוניים להגיע אליו ולכן חשוב מאוד שתמתינו עד לסיום הנסיגה, כדי להגיע להחלטות הנכונות שמתאימות לכם. נסו להיעזר במשפחה שמאוד אוהבת ומעוניינת לעזור לכם.  


 

בתולה

 

במהלך החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לשאלות קיומיות בנוגע למצב הכלכלי שלכם ותחשבו כיצד אתם יכולים לשדרג את עצמכם. נראה שהנסיגה שתתרחש בבית הכספים שלכם תגרום לכך שתאלצו להתמודד עם שאלות משמעותיות בנוגע לשינוי צורת ההתנהלות שלכם. נראה שאתם כבר יודעים מה צריך לעשות , אך עדיין אין בידיכם את הכוח לעשות את השינוי הנדרש.  


 

מאזניים

 

בשבוע הקרוב תוכלו לחוש במעברו של הכוכב וונוס הוא הכוכב המקושר איתכם ושליט על המזל שלכם לבית המקושר עם תת המודע וההכרה שלכם. עובדה כזו יכולה לחשוף אתכם למחשבות חדשות ולהרהורים מיהם האנשים הנכונים לכם ומה עליכם לעשות על  מנת להיות נאמנים לעצמכם וביחד עם כך, לא לזנוח את הקשרים שרכשתם עד עכשיו. אינטואיציה טבעית תעזור לכם בשלב הזה.


 

עקרב

 

בחודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת בנסיגה בבית תת המודע שלכם ועובדה זו תגרום לכך שתרגישו צורך להיות יותר מכונסים ומהורהרים בתוך עצמכם. ייתכן ולא תוכלו לבטא את כל מה שאתם מרגישים בצורה ישירה ולכן חשוב מאוד לשמור על פרופיל נמוך בתקופה זו. נסו לאזן את עצמכם מבחינה רגשית וכלכלית ולגרום לכך שכאשר אתם מתחילים משהו , אתם מסיימים אותו ולוקחים עליו אחריות.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח את עצמכם בנושאי עבודה כיוון שנראה שאתם עומדים בפני לחץ משמעותי שבו אתם נדרשים לעמוד בציפיות ובהתחייבויות. אנשים שונים ידרשו מכם שתעזרו להם ונראה שאתם לא תצליחו לסרב להם , בגלל הצורך לרצות. בתוך תוככם אתם כעוסים יותר על עצמכם ועל חוסר היכולת שלכם לענות בשלילה. זה הזמן לחופשה שאתם צריכים לקחת למען עצמכם.


 

גדי

 

כוכב התקשורת מרקורי שמביא איתו קשרים דרך מערכות יחסים נמצא בבית הקריירה שלכם כך שזה הזמן עבורכם לחזק את המעמד האישי שלכם על ידי קשרים עם אחרים שיכולים לעזור לכם לשווק את עצמכם. מומלץ לכם להיזהר מלדחוף את עצמכם בצורה בולטת מדי כיוון שבצורה זו אתם יכולים לעורר עליכם את זעמם של האחרים. פעלו בתבונה ביחסים בין אישיים .


 

דלי

 

הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלכם בבית המקושר עם הצורך להיות יצירתיים בתחומכם ובקשרים עם חברים קרובים. עובדה זו תגרום לכך שתהיו מעוניינים לפתח את עצמכם דרך יכולת זו ותרצו לעשות שינויים שיאפשרו לכם התחלות חדשות ומעניינות. מבחינה מקצועית אתם יכולים ליהנות מהעובדה שאתם מוערכים יותר מתמיד וזה גם יהיה הזמן המתאים ביותר לפתח עצמכם בדרך מקורית.


 

דגים

 

נראה שהתובנות שלכם לחיים הולכות ומשתנות בגלל כל מה שעברתם בחיים ואשר שינה לכם את תפיסת העולם האישית והרגשית. אתם נמצאים במחצית התקופה שלאחר יום ההולדת שלכם וזה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם השנה מבחינה אישית ומקצועית והאם זה מתאים לציפיות שהיו לכם מעצמכם. בכל מקרה, עדיין נותר לכם מספיק זמן להשלים את תוכניותיכם עד ליום ההולדת הקרוב.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש