אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/8/2022 13:01 ● ערב ערב 3082
טיפ לילידי השבוע -הכוכב מרקורי יימצא בבית הכספים שלך במשך כל החודש הקרוב וייתן לכם יכולת דיבור מעולה להסביר את תוכניותיכם הכלכליות, ולקדם את עצמכם בתחומים המתאימים לכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב החביב במהותו, וונוס נמצא בבית היצירה שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות ומשמחות בתוך חוג האנשים הקרובים אליכם. הצורך שלכם בשחרור וחופש אישי מכניס אתכם לעיתים לתסכול ולחוסר מנוחה ביחס לצורך שלכם לשמח אחרים ולכן מומלץ לכם לפנות לתחום היצירתי ולהביע את רגשותיכם ומחשבותיכם דרך יצירה. יהיה זה הדבר הנכון ביותר עבורכם ומומלץ לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם.


 

שור

 

כוכב ההזדמנויות יופיטר נמצא בבית תת ההכרה שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות בנושא לצד תקופה חדשה וטובה בתחומים הרגשיים שלכם, בגלל היכולת שלכם להיפתח ולפתוח את הרגשות והמחשבות שלכם על מנת לפתור בעיות נושנות משחר ילדותכם.   ואולם, להליכה קדימה יש גם מחיר אישי ולפעמים כדאי להתנתק מאנשים שאינם מקדמים אתכם בחייכם למקומות הטובים לכם.  


 

תאומים

 

הכוכב אוראנוס המביא איתו שינויים, מודעות וקידמה נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן, ייתכנו אצלכם מצבים שבהם תהיו מאוד מעוניינים להיות מחוברים אל האני הפנימי שלכם ולקבל תשובות מהקוסמוס ביחס להתנהגותכם. זהו זמן מעולה לא לברוח מאירועים בהם נהגתם בעבר לברוח בגלל חוסר נוחות להתעמת עם דברים שאינם מתאימים לכם. זה הזמן שלכם לעשות עבודה פנימית.


 

סרטן

 

הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם ומאחר והוא הכוכב ששולט על כל הנושא הכלכלי , נראה שאתם נמצאים בתקופה טובה לעשות שינויים כספיים בתחומים רבים שעד היום קצת הזנחתם כי לא היה לכם זמן להתעסק עם זה. גם השמש בשמיים מבקרת בבית זה ומחדדת את העובדה שאתם מתחילים תקופה חדשה וטובה יותר תוך כדי יכולת משמעותית ליצור שינויים בחייכם.


 

אריה

 

הכוכב וונוס נמצא כל החודש במזל שלכם ומאפשר לכם ימים ארוכים של שמחה והתרגשויות. ייתכן ותקבלו בשורות טובות שישמחו אתכם ויגרמו לכם לשינוי בתפיסת עולמכם, כיוון שעד עכשיו היה לכם קשה לקבל את הנסיבות והתמודדתם עם מצבים לא קלים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם שתעזור לכם בהתמודדות עם מצבים משתנים בחייכם שגורמים לכם לאי נוחות.


 

בתולה

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם וייתן לכם יכולת וורבלית טוביה להביע את עצמכם ואת דעתכם בתחומי החיים השונים. דעתכם תתקבל באוזני הקרובים לכם ואתם תרגישו שאתם נהנים ממלוא תשומת הלב. מבחינה אישית במערכות יחסים נראה שזה הזמן לחשבונות נפש לגבי אנשים שונים שנצרבו בתודעתכם לרעה, ואינכם יודעים כיצד לשחרר את המחשבות. זה הזמן לעשות זאת ואפשרי עם עזרה.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה מומלץ לכם לעסוק בנושאים חברתיים על מנת לנסות ולאזן את מצבכם האישי ולהגיע למקומות חדשים ומעניינים לאחר תקופה ארוכה של דריכה במקום ולעיתים גם בחוסר וודאות. אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין לא מרגישים שעברתם את שיא הקשיים ולכן זה הזמן שלכם לנסות ולהתייעץ עם אנשים קרובים בנושאי הקריירה שלכם, על מנת לדעת כיצד והיכן לתקן את עצמכם.  


 

עקרב

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הקריירה ולכן זה הזמן עבורכם לנסות ולהיות קשובים לממונים עליכם ולהבין מה הם אומרים לכם מהמקום והניסיון שלהם לגבי תפיסת תהליכי עבודה. הקשיבו לעצמכם ולקול הפנימי שלכם עד כמה שאפשר, כדי לפעול בצורה הנכונה ביותר ולחסוך לעצמכם טעויות אפשריות. אתם נמצאים בשלב בו אתם בונים לעצמכם את הקריירה. סבלנות והכול יסתדר.


 

קשת

 

אתם עסוקים עכשיו בהעצמה אישית דרך מערכות יחסים ומודעות בכל תחומי החיים. נראה שהגעתם לשלב בחייכם בו אין לכם צורך להתייעץ עם אחרים לגבי מהו המשך דרככם ובמידה ואתם מספיק קשובים לאני הפנימי שלכם – אתם יכולים לקבל את המידע הנחוץ לכם להמשך. אנשים באים לקראתכם גם במקומות מאוד בלתי צפויים ואתם נהנים מתחושה שהחיים פותחים בפניכם אפשרויות חדשות.


 

גדי

 

אתם נמצאים בהתחלות חדשות שבהן אתם יכולים להגיד שהנה השגתם מטרות ועכשיו הגיע הזמן שלכם להמשיך בעשייה . הגעתם לשלב שבו אנשים מסביבכם מוכנים לעזור לכם ככל יכולתם, כך שההצלחה שלכם תהייה למעשה הצלחה גם של הסובבים אתכם. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בסופה של תקופה בה היו לכם קשיים כספיים לא מבוטלים ולאט לאט אתם יוצאים מהקשיים.


 

דלי

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת וזהו הזמן מתאים עבורכם לחשבונות נפש שאתם חייבים לעשות. נראה שהחיים מזמנים לכם שינויים והתחלות חדשות. אל תרשו לחוסר המנוחה הטבעי שלכם לערער לכם את הביטחון ונסו ליצור מערכות יחסים טובות והוגנות עם הקרובים לכם גם אם נראה שאתם אינכם זקוקים לכך . החשוב ביותר בשלב זה היא תקשורת בין אישית פתוחה במשפחה.


 

דגים

 

נושאי בריאות הטרידו אתכם לאחרונה כיוון שנראה שעבדתם קשה מדי ואתם מרגישים צורך לנוח אך בגלל הנסיבות לא אפשרתם זאת לעצמכם. כיוון שכך, אינכם צריכים לחכות לחולי כלשהו שיגרום לכם לחוסר אנרגיה ויפיל אתכם למשכב, הרשו לעצמכם לקחת את החופשות הדרושות לכם בכוח כדי לחזק את עצמכם. בעבודה השקיעו מינימום אנרגיה וחכו לימים טובים יותר.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת