תעלומה: לאן נעלמו הכסף ותכשיטים? - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 11/8/2022 11:49 ● ערב ערב 3081
בני הזוג היו בהלם כשגילו שכל הכסף המזומן והתכשיטים שלהם נעלמו ממקום המסתור שבביתם. הם נשבעו שמדובר במקום מסתור שקשה מאוד להגיע אליו ושהם היחידים שיודעים על קיומו. אף אחד לא פרץ לביתם, אז לאן נעלמו הכסך והתכשיטים? בני הזוג פנו אל הלורד אריסטו שיפתור להם את התעלומה, ולא תאמינו מה היה לו לומר!
תעלומה: לאן נעלמו הכסף ותכשיטים? - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו שלום, אני ממש ממש עצובה ופונה אלייך כי אני מאמינה שרק אתה יכול לעזור לי לפתור את התעלומה. היו לי בבית במקום מסתור כסף ותכשיטים שקבלתי מסבתא שלי ואימא שלי. פעם הכל היה בכספת בבנק אבל היום כבר אין בבנקים כספות ולכן נאלצתי להחזיר הכל הביתה. בעלי ואני עבדנו קשה עבור הכסף הזה ולתכשיטים היה בנוסף לערך הכספי של כ- 250 אלף שקל, גם ערך סנטימנטלי עבורי. לפני שבוע, הבת שלי ביקשה עזרה כספית נגשתי למחבוא והייתי בהלם! הכל נגנב. קראתי לבעלי ושאלתי אולי הוא הוציא, אך גם הוא נכנס לשוק ״לא הוצאתי״ הוא ענה לי. לורד אריסטו, אין לנו מצלמות בבית ואף פעם לא נגנב אצלינו כלום. מדובר ממש במקום מוסתר שקשה להגיע אליו ורק בעלי ואני יודעים עליו. אנחנו המומים. אין לנו שמץ של מושג מי עשה את זה. בבקשה תעזור לנו עם היכולות והכוחות שלך. רק בך אני מאמינה מאז שעזרת לאחותי.

לורד אריסטו: וואו איזה סיפור. אני בהחלט מבין למה את עצובה. לאחר שבדקתי בקלפים, בספר הקדוש שלי ובתקשור, מה שיש לי לומר לך, לדעתי, יעציב אותך יותר. הבן הגדול שלך שעדיין גר אצלכם מסתיר מכם סוד. הוא מהמר עם החברים שלו בבית פרטי והוא הפסיד סכום גדול מאוד והם חייבו אותו להחזיר את הכסף או שיקחו לו את המכונית שלו. הוא נבהל, ולכן הוא נאלץ לגנוב מכם. אתם חשבתם שהוא לא יודע על האוצר החבוי, אבל הוא כנראה שמע אתכם מדברים על זה בבית ביניכם וכשנסעתם לים המלח לפני 10 ימים הוא מצא את מקום המסתר. הוא לא העיז לספר לכם על הבעיה שלו ועל שהוא הפסיד כזה סכום גדול .אני מצטער, אבל זה הסיפור וזו האמת. ועכשיו הוא יצטער שעשה את מה שעשה. אבל הכסף הלך לחברים מהפוקר והתכשיטים נמכרו. והוא יצטרך לגשת לטיפול פסיכולוגי כי הוא בבעיה קשה. שאלוקים יברך אתכם.


לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים.    לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש