אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 10/8/2022 21:57 ● ערב ערב 3081
טיפ לילידי השבוע -השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות למרות המצב הקשה. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה טובה משפיע עליכם מטובו, כך שיש לכם כוח פיזי להתחלות מעשיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם, בגלל הימצאותו של הכוכב שלכם מארס בבית הכספים ולכן יש לו גם יכולת לגרום לכם ליותר כוח פיזי ומוטיווציה למלא את המטרות שתכננתם עד היום. מבחינה מקצועית האטו קצת את הקצב עד אשר יתבהר המצב הביטחוני ואתם תוכלו להיות יותר חופשיים בבחירת מטרותיכם הקרובות והרחוקות. למדו לשלוט על האימפולסיביות הטבעית שלכם.


 

שור

 

השבוע ובמשך כל התקופה הקרובה יימצא כוכב העשייה במזל שלכם וייתן לכם תנופה לעשייה פורייה שיכולה מאוד להועיל לכם. מאחר וכרגע המצב נזיל במדינה עליכם לחשוב פעמיים מה אתם עושים כדי להמשיך ולפעול למען העשייה בה אתם מאמינים וזאת כדי לא לאבד זמן בתוכניותיכם. בנוסף, השמש בשמיים שנמצאת בבית המשפחה שלכם בזווית מאתגרת גורמת לכך שאתם נוחים לכעוס ולהתרגז מהר מדי.  


 

תאומים

 

השבוע ובמשך כל החודש הקרוב כוכב העשייה נמצא במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן באופן טבעי תתעכב אצלכם יכולת הביצוע ואף מצב הרוח שלכם יהיה יותר ירוד  בעקבות זאת. בנוסף, באם היו לכם ציפיות לקבל סכום כספי , נראה שהוא יתעכב עד להודעה חדשה. מומלץ בשלב זה ללמוד יותר לשתף פעולה עם הסביבה הקרובה ולחשוב כיצד אתם מפעילים את הקרובים לכם לטובתכם.


 

סרטן

 

השמש בשמיים עברה למזל אריה שהוא בית הכספים שלכם ולכן אתם מתחילים להרגיש הקלה מסוימת בתוכניותיכם ובהתנהלות הכללית סביבכם ובעיקר מבחינה כספית שכן אתם עובדים הרבה וקשה. מומלץ לכם להשקיע הפעם בעצמכם ובמקורבים לכם על מנת להגיע להישגים שבעיניכם טובים יותר.חוויתם תקופת יום הולדת מתסכלת במקצת, אך כוכב וונוס שמביא איתו רגעים נעימים, עדיין משפיע עליכם בצורך ליהנות.


 

אריה

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית תת ההכרה ולכן תחום זה עלול להיקלע לקשיים על רקע העובדה שיש לכם צורך בהסתגרות ואף רצון להסתיר את מחשבותיכם האישיות  ולפעול רק במקומות שאתם חייבים לעשות זאת ולדבר ולעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לעבודה ולא יותר. כיוון שכך, זה הזמן לפעול לבד מאחורי הקלעים ולא לוותר על תוכניותיכם המקוריות.


 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור אירועים חברתיים מוצלחים עולה על הפרק ואתם עושים זאת בהצלחה רבה. זה הזמן הנכון לשקם מערכות יחסים שמזמן התמסמסו בעקבות קשיי החיים ואיכשהו אתם חשים שהגיע הזמן לחדש אותם. מומלץ לכם לפעול בצורה עדינה ואף מתחת לפני השטח על מנת להגיע למקומות שאותם אתם רוצים להשיג , בעזרת יחסי האנוש הטובים שלכם.  


 

מאזניים

 

אתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בליצור רושם חדש ונכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים במישור האישי וגם במישור המקצועי. אתם מקבלים הערכה רבה ואף יותר מתמיד, וזה בדיוק הזמן הנכון לנצל את ההישגים שלכם עד תום ולשפר את מעמדכם בכל הרמות.  


 

עקרב

 

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות המקצועיות ובונים את עצמכם לאט אבל בטוח ולמרות שפעמים רבות אתם מרגישים שהנטל כבד לכם מדי, אתם לא מתייאשים. כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים נמצא במקום בו הוא גורם לכם להבין ברמה המשפחתית העמוקה ביותר שכדי להצליח, אתם חייבים להתחשב גם בדעת המעגל הראשון של חייכם, כיוון שאתם קשורים זה בזה.


 

קשת

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים רחבים ביותר בתחומי חיים רבים. במובן המקצועי וגם במובן האישי. יש לכם תחושה שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ומטרותיכם ולפעול להשגת המטרה. פעמים רבות לקחו אתכם כמובן מאליו גם בגלל הצורך שלכם לרצות ובגלל הנתינה הטבעית שלכם, אך הפעם נראה שאתם לא תוכלו להתמודד עם כך יותר ותלמדו לעמוד יותר על דעותיכם.


 

גדי

 

אתם נמצאים כבר לאחר חצי השנה שלאחר יום הולדתכם ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. כוכב וונוס שנמצא במזל סרטן הוא בית הזוגיות והשותפויות שלכם, יקל עליכם ויגרום לכם להבין ולהרגיש שהנה אתם מקבלים פידבק חיובי מהקרובים לכם.   


 

דלי

 

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בשותפויות ובחיים הקשורים למעגל הראשון של חייכם. ייתכנו מאבקי כוח על רקע חילוקי דעות והכוכב סטורן רק יעצים את תחושת התקיעות שלכם, כיוון שהוא מביא איתו הבנה שכרגע הדבר הנכון לכם ביותר לעשות הוא לדחוף את עצמכם להישגים ולא להתמודד במקום בו קשה לכם במיוחד. קחו פסק זמן מלהוכיח לכולם שאתם צודקים.


 

דגים

 

נראה שאתם עוברים מהפכים די משמעותיים בחיים בגלל העובדה שיש לכם צורך לעבוד קשה ובכך ליצור לכם דרכים חדשות להשפעה על אנשים שיכולים לעזור לכם גם בהמשך הדרך. כוכב השפע בבית הכספים שלכם ייתן לכם את היכולת לפתוח עוד אפיקי ראות מקומות חדשים ומפתיעים שבהם תוכלו להראות עד כמה אתם יצירתיים בכל פעם שאתם צריכים לפתור בעיות חדשות .


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת