אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 29/7/2022 05:34 ● ערב ערב 3079
טיפ לילידי השבוע -בשבוע הקרוב מומלץ לכם להתרחק מכל הקשור לצרכים שלכם לבזבז כספים ובמיוחד למתנות לאנשים שאינם ראויים לכך בגלל הצורך שלכם לפצות אותם בגלל רגשי אשם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בחודש הקרוב תהיו שקועים עמוק בתוך המעגל המשפחתי הראשון שלכם ובצורך העז להיות בסדר עם כולם ולשמור על שלום המסגרת הקיימת. נראה שתהיו נוחים להתרגז על אנשים קרובים שאתם בטוחים שאינם רואים את העובדות כמו שאתם מנסים להציג אותם ועובדה זו תהייה מתסכלת במיוחד . קחו בחשבון שיש לכם נטייה טבעית בתקופה הקרובה להיות נסערים מכל דבר ועובדה זו עלולה לגזול מכם כוחות.


 

שור

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה עבורכם, כיוון שמארס הכוכב שמביא איתו עשייה נמצא כבר במזל שלכם ונותן לכם כוחות להפעיל אנרגיה של עשייה בתחומים שבהם אתם לעיתים מושכים זמן כי אין לכם כוח או חשק להתעמת עם דברים. בשבוע הקרוב הרשו לעצמכם להתפנק קצת יותר בחיק אנשים קרובים שאתם אוהבים בטבע או במסגרת הביתית.


 

תאומים

 

הכוכב וונוס שאחראי על התנהלות כלכלית נמצא בבית הכספים שלכם ולכן אתם צפויים עכשיו לימים של נחת ושמחה והרבה תחושות של רווחה אישית כיוון שגם מערכות יחסים שמעורב בהן כרגע הכוכב וונוס עשויות להיות קלות ונעימות יותר. יהיה לכם צורך לפנק את עצמכם בקנייה משמעותית, כדי לפצות את עצמכם על הימים שבהם הרגשתם חנוקים ולא אפשרתם לעצמכם לפעול באופן ספונטני.


 

סרטן

 

יש לכם צורך להתבודד בימים אלה וקשה לכם לשתף אנשים בתוכניותיכם ובמעשיכם. זה הזמן שלכם להיות יותר כנים עם עצמכם ולהפסיק לשלם מחירים שאינכם מעוניינים לשלם אותם ורק בגלל המחויבות האישית שלכם, אתם ממשיכים לשאת בעול. יופיטר כוכב השפע נכנס אליכם לבית הקריירה, כך שזה הזמן להפעיל את כל האנרגיה העצורה שלכם בנושאים של עבודה רבה ופיתוחה לכדי קריירה.


 

אריה

 

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם ולמרות שעכשיו אתם נמצאים במיטבכם ויכולת הביטוי שלכם רק מתחדדת ועולה – מומלץ לכם להקפיד על כל מוצא פיכם כיוון שייתכן ובתקופה הקרובה אנשים קרובים אליכם ישתמשו כנגדכם במה שהם שמעו מפיכם. מומלץ לכם לפעול באופן סמוי ולא לשתף את מי שאתם לא סומכים עליהם לגמרי, עד אשר תהיו שלמים עם עשייתכם.


 

בתולה

 

השמש בשמיים וגם הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על חשיבה מעשית ומדויקת נמצא כרגע בבית תת המודע שלכם ולכן החשיבה שלכם בחודש הקרוב נוטה להיות מופנמת יותר ולמעשה כך אתם פועלים במרבית הזמן, אלא שעכשיו היכולת שלכם לשלב אינטואיציה עם הצורך להגיע להחלטות תהייה טובה יותר. אל תשתפו אחרים בתוכניותיכם אלא אם כן אתם סומכים על האנשים במלוא מאת האחוזים.


 

מאזניים

 

יכולות הקריירה שלכם יהיו גבוהות יותר בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב וזאת בגלל ביקור הכוכב וונוס שמביא שימוש במערכות יחסים טובות לקידום אישי. גם השמש בשמים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם נושאים חברתיים, כך שהשילוב בין קריירה וחברה מאוד מסונכרן אצלכם ונראה שאתם פועלים רבות למען הקהילה ומשם למעשה, אתם שואבים את התהילה והכוחות.


 

עקרב

 

בחודש הקרוב יבקר הכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת בבית הקריירה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שיהיו לכם שיחות בעבודה עם הממונים עליכם בהם תנסו להציג את עמדתכם אך לא בטוח שתזכו לאהדה והבנה מצדם, וזאת כיוון שהאסרטיביות שלכם לא תתאים  להם. ואולם, זה הזמן שלכם לעמוד על דעתכם במקומות בהם אתם בטוחים בצדקתכם ובדרך זו גם להוכיח את טענותיכם.


 

קשת

 

החיים שלכם נמצאים עכשיו בסימן שינויים וזאת בגלל ביקור הכוכב יופיטר בבית היצירה שגורם לכם להיות יותר פוריים ויצירתיים ולשתף גם אחרים בחייכם בין שהם משפחה או לא אך נראה שזקוקים לכם. זה הזמן שלכם לבדוק את אלה הנכנסים בשערי דלתותיכם ורגשותיכם ולבחון האם אתם מרגישים טוב אנרגטית ביחס אליהם. התהליך לשחרור הנפש שלכם מכבלים, נמצא עכשיו בעצומו .  


 

גדי

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את עצמכם ואת ההישגים שלכם עד עכשיו. נושאי המשפחה יתפסו עכשיו תאוצה כיוון שכוכב השפע התמקם לו למשך שנה בבית זה וייתן לכם את ההזדמנויות להם אתם מחכים כבר מזמן. תקופה נהדרת לפתיחת כל נושא המשקעים שמתחת לפני השטח ולפתור אותם בדרך אמיתית ומכובדת.


 

דלי

 

הכוכב מרקורי נמצא עכשיו בבית השותפויות שלכם וזה אומר שותפויות מכל מין וסוג שהוא. זה הזמן שלכם לבדוק את עצמכם מול השותפים לכם ולראות האם אתם נמצאים במקום בו אתם שמחים ורוצים להיות או שמא אתם נמצאים במקום בו עליכם לוותר על שאיפותיכם על מנת להמשיך ולשרוד. נושאי עבודה יהיו מאוד דומיננטיים בפרק זמן זה של חייכם ונראה שתקבלו עזרה מאנשים שונים שמעריכים אתכם.


 

דגים

 

הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות והתחלות חדשות נמצא בבית הכספים שלכם ולכן יהיה זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את כל נושא המשפחתיות, כיון שיש לכם צורך פנימי לפתוח מערכות ישנות לנער אותן ולבנות אותן מחדש. נראה שתקבלו את הסיוע המתאים מהסביבה הקרובה לכם ויבואו לקראתכם בתוכניותיכם. כל עיסוק שלכם יתקבל בברכה בהמשך ואתם תרגישו סיפוק רב. 


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת