אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 15/7/2022 08:02 ● ערב ערב 3077
טיפ לילידי השבוע -ילידי המזל ירגישו השבוע שהתקשורת תהייה יותר נעימה ונינוחה כיוון שכוכב מרקורי האחראי על תחום זה יימצא במזל שלכם ויגרום לימים טובים ולחיזוק היחסים הבין אישיים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

המאור הגדול הוא השמש, נמצא אצלכם בבית המשפחה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד והשבוע יש לכם יכולת לטפל בנושאים אישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ועדיין תרגישו חוסר מנוחה, מומלץ לכם לשנות כיוון ולממש את עצמכם דרך יצירה. נראה שקשה לכם במקצת במקום בו אתם נמצאים ולכן שיפוץ ושדרוג הקיים יכול מאוד לעזור לכם, למלא את החלל שנוצר אצלכם.   


 

שור

 

הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות ושפע נמצא בשנה זו בבית תת ההכרה שלכם והעובדה שזו דווקא הזדמנות להתחבר אל תת המודע שלכם ולקבל משם טיפים כיצד לשדרג את החיים שלכם, גורמת לכך שאתם מרגישים אי נוחות ולחץ פנימי ולכן יש לכם רצון לברוח מהתחושות הקשות שאתם מרגישים ומהצורך להתעמת עם דברים שעד היום חשבתם שהשתיקה יפה להם.


 

תאומים

 

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, אתם  נוטים כעת לבזבזנות יתר גם בגלל ביקור כוכב וונוס במזל שלכם שדוחף אתכם לקנות חפצים ואביזרים שאתם מגדירים אותם כפינוק.   


 

סרטן

 

הכוכב מרקורי המקושר עם תקשורת וגם השמש שמביאה איתה עשייה ,  שניהם גם יחד נמצאים במזל שלכם , עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופת זמן שהיא מאוד אינטנסיבית עבורכם ואתם חייבים לומר את אשר אתם מרגישים ולא תמיד לחשבן לאחרים ולחשוב מה טוב להם ופחות לכם. יש צורך בשיחות הבהרה עם הקרובים לכם, כיצד ואיך אתם יכולים לעזור ולהתנהל מולם.


 

אריה

 

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שילידי המחצית הראשונה חווים התחלה חדשה עם כוכב העשייה מארס שהגיע לבקר בבית הקריירה שלכם  למשך כל החודש הקרוב וגורם לכם להבין כי כל נושא מימוש ה"אני" שלכם הוא חשוב מאוד עבורכם, ואף מכניס פרופורציה חדשה לחייכם. עובדה נוספת היא , שילידי השליש השני עדיין חשים בצורך לשבור מסגרות ובהתאם לכך לעיתים פועלים בפזיזות.   


 

בתולה

 

מבחינה מקצועית וחברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות היחסים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים מאוד בעבודה וגם לחברים שאיתם אתם מתראים. מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות , אך אינכם מרשים לעצמכם להוציא לפועל רגשות ותוכניות אישיות. בשלב הזה עדיף שלא תשתפו אחרים בתוכניותיכם ורגשותיכם לעצמכם ורק בעוד כחודש תוכלו להגיע להחלטות הנכונות.  


 

מאזניים

 

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב שלכם וונוס שאחראי על מערכות יחסים גם הוא נמצא אצלכם במקום המקושר עם קשרים מעבר לים , כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות הקשיים בדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות.  


 

עקרב

 

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם יימצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ויגרום לכך שנושאים אלה עלולים להקפיץ אתכם במהלך כל החודש הקרוב. ייתכן שבשל כך סף הסבלנות שלכם יהיה קצר במיוחד ותהיו נוחים למריבות עם אנשים שאחר כך אתם יכולים להתחרט על מה שאמרתם להם. נסו לא להיות נוחים להשפעות חיצוניות והיו זהירים עם כל החלטה.  


 

קשת

 

הכוכב שלכם יופיטר נמצא כרגע במקום המקושר עם צורך ביצירתיות ואף בתקשורת טובה עם אנשים קרובים וייתכן גם צעירים מכם בגיל. זוהי תקופה מעולה להיות אסרטיביים בנוגע לכל התוכניות שלכם ולא לתת לאלה שמקנאים בכם פתחון פה כדי לערער את ביטחונכם. מצאו דרך טובה להביע את עצמכם ובמידה וזה עדיין קשה לכם, הרי שיצירתיות בכל תחום שהוא יהיה הכלי המתאים להחצנת רגשות.


 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות בגלל העובדה שכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת טובה ובונה נמצא בבית הזוגיות שלכם וגורם לכם לפריחה בנושאים אלה וגם אלה שלא נמצאים בזוגיות יכולים ליהנות מתחושה של לבלוב רגשי. השמש בשמיים נמצאת בדיוק במחצית השנה של יום ההולדת שלכם ולכן נראה שאתם עוסקים גם בחשבונות נפש ורצון לסגירת מעגלים.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה בה כוכב העשייה נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן נראה שאתם מאוד מתלבטים מול אנשים קרובים לכם כיצד לפעול ולכן חשוב מאוד שתהיו זהירים ולא אימפולסיביים בכל התוכניות העכשוויות והעתידיות שלכם. גם כוכב התקשורת  מרקורי מגיע השבוע אל בית העבודה שלכם וישפיע לטובה על יכולת הדיבור שלכם בתחומים אלה של צורך בשיפור תנאי העבודה.


 

דגים

 

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. ייתכנו בעיות קלות על רקע הבדלי תפיסת חיים עם המשפחה וחשוב לפתור נושא זה במיידי.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת