אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 1/7/2022 08:15 ● ערב ערב 3075
טיפ לילידי השבוע -גם השבוע יימצא הכוכב האחראי על תקשורת בבית תת המודע וההכרה שלכם ולכן לא תמצאו עניין בשיחות ישירות, אלא תעדיפו להיות עם עצמכם ולשמור על פרטיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נאלצים לעסוק בחלק האישי של חייכם ובשאלה מה עליכם לעשות בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים במקום המקושר עם האישיות שלכם ועובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על עתידכם, אם כי בלחץ.  יש לכם ציפייה לעמוד במטרות של עצמכם וכמובן גם של הסובבים אתכם ולכן אתם  בתקופה שהיא עמוסה אינטנסיבית ורגשית עבורכם בכל תחומי החיים.  הנסיבות המשתנות ימשיכו להשפיע עליכם ועל סביבתכם.   


 

שור

 

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאות שני כוכבים דומיננטיים   בבית הכספים שלכם. האחד הוא כוכב התקשורת שמלמד על כך שיש לכם הרבה שיחות סביב נושא זה וגם הכוכב שלכם וונוס נמצא במקום זה, עובדה נוספת שבעטייה חשוב מאוד שתשמרו על איזון כלכלי ולא תרשו לעצמכם מותרות שאינן ברשותכם בתקופה זו של חייכם. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים בנושאים אלה.


 

תאומים

 

נושאי מימוש אישי ומקצועי עדיין משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא פשוט בשל אי הוודאות הכרוך בכך. כמו כן, הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית תת המודע עובדה שמעידה על כך שבניגוד לרצונכם האמיתי אתם מעדיפים להסתגר ולא לשתף אחרים בתוכניותיכם. זוהי תקופה מאוד מבלבלת ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לא לעשות כלום במידה ואתם לא חייבים וכמובן לא להגיע להחלטות .  


 

סרטן

 

השמש בשמיים נמצאת כרגע במזל שלכם ומביאה לכם תקופה של אינטנסיביות שאינכם אוהבים ומורגלים בה ובשל כך אתם מרגישים לחוצים במקצת ומופעלים בגלל נסיבות חדשות בחייכם. מחשבות והרהורים שונים גורמים לכם להיות יותר מסוגרים בתוך עצמכם ולא מוכנים לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם. חכו עד לאחר יום ההולדת ותרגישו שהנה נפתחת בפניכם דלת חדשה.  


 

אריה

 

זוהי תקופה מרגשת ומלאת עניין מבחינה מקצועית וחברתית . אתם עומדים בפני שינויים רבים שאתם כאנשים שתמיד חשוב לכם להמציא את עצמכם מחדש , פועלים לשם כך. השנה הקרובה תהייה מצוינת עבורכם להוכיח זאת ולהוסיף עוד פן חדש ליכולות שלכם. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה עשירה באנשים חדשים שייכנסו לחייכם ואתם תוכלו ליהנות מאווירה מגוונת ומלאת עניין.   


 

בתולה

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה לעיתים אגרסיבית נמצא במזל טלה הוא בית התשוקה שלכם לחיים ולמיניות. נצלו אינטנסיביות זו למימוש רצונותיכם ומאווייכם האישים העמוקים ביותר עם הקרובים לכם , ובעיקר עם אלה שאתם סומכים עליהם ונחשבים בעיניכם כחברים. כספים שאתם מצפים להם עשויים להגיע בתקופה הקרובה ועובדה זו תרומם את מצב רוחכם, מכיוון שתעזור לכם לסגור קצוות ומעגלים.


 

מאזניים

 

בית השותפויות פעיל מאוד אצלכם ועובדה זו מתבטאת בעקבות החודשים האחרונים שהיו במצב של קיפאון שבו נאלצתם לחכות עד אשר יגיע תורכם. עכשיו יש לכם הזדמנות חדשה להוכיח לעצמכם את יכולותיכם החדשות ואף המקצועיות. יש לכם זמן לעבוד עם אחרים בשיתוף פעולה ומומלץ לכם לעשות זאת די מהר ולנצל את מעברו של כוכב התקשורת במקום המקושר עם מקומות מרוחקים.   


 

עקרב

 

נושאי זוגיות , יחסים וכספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד מערכות היחסים שאתם נמצאים בהם עם אחרים. קשה לכם לשחרר את העבר ועובדה זו מאוד מעכבת בעדכם  מלהתחיל התחלות חדשות ונכונות עם אנשים חדשים שייכנסו אל חייכם. בשלב הזה , אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם ונראה שהגעתם לשלב בו אתם  מבינים שאתם חייבים לסמוך אך ורק על עצמכם.


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה חדשה בחייכם בה אתם מרגישים שלקחתם אחריות על כל נסיבות חייכם ועכשיו השליטה היא רק בידיכם. זהו זמן מצוין לחדד ולדייק לעצמכם את הרצונות שלכם ולא לאפשר לאף אחד להחליט עבורכם מה נכון לכם לעשות. האנשים הקרובים אליכם יבואו לקראתכם ויבינו את המניעים שלכם, גם אם לא תמיד הם יסכימו עם דרך ההתנהגות שלכם.


 

גדי

 

נושאי זוגיות ויחסים מטרידים אתכם בגלל ביקור השמש שהיא נותנת את הטון בצורה הדומיננטית ביותר במקום זה המאפיין התלבטויות משמעותיות בנושאים אלה. עובדה זו מביאה איתה את הצורך להגיע להחלטות לנקודת שיא חדשה ומשמעותית בחייכם ולכן חשוב מאוד שתשקיעו בעבודה וביחסים שווה בשווה. מאחר ואתם עומדים בפני החלטות חשובות – אל תנהגו בפזיזות.    


 

דלי

 

הכוכב סטורן שמביא חוסר בטחון וחששות לצד החלטות, עדיין נמצא במזל שלכם ונכנס לנסיגה. זוהי תקופה מאוד משמעותית שיכולה לתת לכם הזדמנות שנייה לבחון נושאים שמאוד חשובים לכם. ייתכן ותרגישו פחד וקשיים, אך אין ספק שבתוך תוככם אתם יודעים מהם התחומים שאותם אתם חייבים לשנות ובדרך זו לשדרג את סגנון חייכם למקום אותו אתם הייתם רוצים לעתידכם האישי והמשפחתי.


 

דגים

 

מאחר וכוכב התקשורת נמצא היום בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי רק טבעי שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לחוסר מנוחה. גם כוכב העשייה שנמצא בבית הכספים מביא איתו חידוד נושאים הקשורים ליחסים אותם אתם מנהלים עם בני המשפחה שלכם ועד כמה אתם מוכנים לשתוק כאשר אתם מרגישים שמנצלים אתכם בעיקר כספית.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת