האב בן ה-67 ברח עם המטפלת הצעירה של אימו החולה - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 30/6/2022 10:37 ● ערב ערב 3074
דרמה של ממש מאיימת להרוס משפחה שלמה - גבר בן 67 נעלם עם המטפלת הצעירה של אימו הסיעודית, ואז הודיע לאישתו שהוא רוצה להתגרש ● כעת מתברר שהמטפלת בהריון ממנו ● בתו מסרבת להאמין שאביה ינהג כך ומשוכנעת שמשהו לא בסדר ● עכשיו היא פונה אל הלורד אריסטו שיסייע - ומה היה ללורד לומר על כך?
האב בן ה-67  ברח עם המטפלת הצעירה של אימו החולה - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר
לורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו, איזה מרגש היה לפגוש אותך ככה פתאום בים באשדוד. אימא שלי ואתה גדלתם באותה שכונה באזור א׳. היא לא ראתה אותך שנים אבל ישר זיהתה אותך ואמרה - ״זה לורד אריסטו כבר משהיה נער תמיד התלבש בסטייל״. היה לה ממש כיף להעלות זיכרונות, אבל היא התביישה לספר לך את הצרות שלה ולכן אני פונה אליך בשמה. לפני שנה וחצי אבא שלי עזב את הבית עם המטפלת הגרוזינית שטיפלה באימא שלו ז״ל. הוא כל הזמן היה שם ואנחנו חשבנו שהוא ממש בן מסור שקשה לו לראות את אימא האהובה מזדקנת וחולה. אבל לאחר החודש הוא והמטפלת נעלמו ביחד והוא שלח לאימא שלי בקשת גרושים והודיע שזה נגמר הוא מאוהב במטפלת הצעירה. כולנו היינו בהלם! זה לא מתאים לאבא, הוא כל הזמן לא הפסיק לומר לכולם כמה אימא שלי היא העולם, החיים שלו. הלכנו לרבנים וכולם אומרים שהיא עשתה לו כישוף חזק. בהתחלה הם היו בגרוזיה ולפני חצי שנה חזרו לארץ וכעת היא בהריון ממנו. הוא בן 67 והיא בת 31. אימא שלי גמורה, הרוסה וכולנו ממש המומים. האחים שלי ממש כועסים. הוא אמר לאמא, דרך העורך דין שלו,  שתיקח חצי מהכל ותעלם לו מהחיים. אנחנו מבקשים את עזרתך לורד, כי שמענו שאתה מומחה להסיר כישופים. נשלם מה שצריך, רק תעזור להחזיר את אבא הביתה. אימא לא תחזיק מעמד ככה. 

פרינס לורד אריסטו: איזה סיפור עצוב ולצערי יש כל כך הרבה כאלה. בדקתי בספר הקדוש עשיתי תקשור עם סבתא שלך ז״ל, פתחתי בקלפים ובדקתי את כל האפשרויות. אכן הגרוזינית הזו תכננה מלכתחילה להגיע לארץ ולהתלבש כאן על גבר ישראלי. אחותה שכבר נשואה כאן הדריכה אותה איך לפעול, אבל אין כאן שום כישוף. יש הרבה סקס, שקרים ומשחקים של אישה מניפולטיבית ואבא שלך נפל ישר לתוך הרשת. צעירה סקסית יפה שיחקה לו אותה שהיא רוצה רק אותו והוא קנה את כל השקרים..אחרי שאבא יתגרש, יתחתן איתה ויוולד הבן, אז היא תראה את פני הנחש שלה ותאמלל אותו. לפי הקלפים, רק עוד 3 שנים הוא יתעורר מהחלום ויבין את הטעות שלו. עכשיו זה תלוי באמא שלך, אם היא תסכים לחכות עד אז. אני חוזר ואומר, אין כאן שום כישוף. חבל שתבזבזו כסף. בטח לא אני אקח. בסך הכל מדובר כאן בעוד גבר שבמקום לחשוב מהלב ומהראש, חשב מאיבר המין שלו והסתבך עם אישה שהיא כמו שק נחשים. כל חודש לפחות אני מטפל בכמה מקרים כאלה. עצוב שזה כך.

לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים.    לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש