אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 24/6/2022 05:57 ● ערב ערב 3074
טיפ לילידי השבוע -בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת לבית תת ההכרה שלכם ויגרום לכם לרצות להיות יותר לבד ושקועים בתוך עצמכם. זה הזמן לחשבונות נפש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב שלכם מארס שמביא איתו עשייה, נמצא אצלכם במקום המקושר עם האופי הטבעי שלכם ולכן אתם נמצאים בהתלבטות  מה ואיך לעשות על מנת להשאיר לעצמכם מרווחי זמן שיעזרו לקידום האישי שלכם ומצד שני אתם עדיין רוצים לצאת בסדר עם אנשים הקרובים אליכם. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להיזהר מחוסר סבלנות משמעותי שאופף אתכם לאחרונה, לצד הצורך לזרום עם החיים והנסיבות.


 

שור

 

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב המקושר איתכם עומד להיכנס אל בית הכספים שלכם ומבשר על כך שתרצו לפנק את עצמכם בתחומים שונים שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שאתם מוכנים לכך, ואולם, התחושה האישית שלכם שמנחה אתכם שבשלב זה צריך לחיות את החיים , מורה לכם שזה בהחלט הזמן לעשות זאת ובעיקר לילידי שני השלישים הראשונים של המזל, שלא חווים יותר את השפעת סטורן הכוכב המעכב.


 

תאומים

 

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות בחייכם וזהו זמן מצוין לעשות סוג של חשבון נפש שיעזור לכם לנווט את העובדה שאתם על פרשת דרכים וצריכים להחליט מה לעשות וכיצד לפעול כדי לקדם את עצמכם בעיקר במישור החברתי. כוכב האהבה והיחסים הטובים וונוס , נמצא בבית תת המודע שלכם, כך שנראה שאתם בטוחים שעכשיו זה הזמן לא לגלות את רגשותיכם האישיים במקום שאינכם חייבים לעשות זאת.


 

סרטן

 

אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה יכולים כבר ליהנות מהשפעת כוכב ההזדמנויות בנושא הקרירה שלכם ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל עדיין צריכים להתאמץ כדי להוכיח את עצמכם, כיוון שרק בעוד כמה חודשים תוכלו ליהנות מהפירות של העשייה שלכם בתחומי הקריירה ועבודה. השתמשו באינטואיציה הטבעית שלכם במקום שעדיין אינכם יודעים כיצד לפעול.


 

אריה

 

אתם מתחילים עכשיו תהליך שנקרא תקופת טרום יום ההולדת ונראה שחשבונות הנפש שלכם גבוהים מהרגיל בשל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת בבית תת המודע שלכם ומפעילה אצלכם תהליכים תת הכרתיים, שעד היום סירבתם לטפל בהם, והנה עכשיו אירועי החיים גורמים לכך שאתם נאלצים להתמודד עם מצבים חדשים ואתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי בחייכם.


 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופה שמבחינתכם אתם קוצרים את פירות ההצלחה לה קיוויתם וייחלתם מבחינה מקצועית וחברתית. אנשים שונים מחפשים את קרבתכם ואתם יכולים למנף בימים אלה את הרצונות שלכם תוך כדי חתירה להישגיות. זה בדיוק הזמן לחדד את כל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם בעיקר מבחינה מקצועית ולא לחשוש להגיד את דעתכם בכל פורום שהוא, עד שתקבלו מענה לבקשותיכם.


 

מאזניים

 

כאשר השמש בשמיים נמצאת במזל סרטן מבחינתכם זו תהיה תמיד תקופה מצוינת מבחינה מקצועית, כיוון שבתקופה זו תהיו עמוסים בתחומים ונושאים מקצועיים שיהיו מאוד חשובים לכם. ייתכן שלא תקבלו את הפרגון אותו אתם רוצים, מאנשים שונים מעבר לים איתם אתם נמצאים בקשרים עסקיים. ואולם אתם חייבים לבסס את היחסים שלכם עם אנשים על בסיס יושרה וכנות.


 

עקרב

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נמצא עכשיו במזל שור ומקרין אליכם את האנרגיה שלו על מנת לגרום לכם לעשות שינויים ולצאת לחרות וכל אחד בתחומו. מאחר ואתם מזל שנחשב מקובע ומפחד מאוד משינויים, ייתכן שכל אירוע מסעיר אתכם עד אשר אתם יוצאים מפרופורציה. אל תהיו קשים עם עצמכם. הדבר הראשוני אותו אתם חייבים לעצמכם, הוא להבין שלא כולם חושבים ומגיבים כמוכם .


 

קשת

 

בחודשים הקרובים עדיין יהיה הכוכב סטורן בבית המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן תהיו יותר מאופקים בתגובותיכם האישיות כלפי אנשים שאיכפת לכם מהם. אתם נאלצים לבחון את היכולות והגבולות שלכם כל פעם מחדש ולהתנהל בהתאם ולא לתת לכם להישאב מעל היכולות שלכם. הנושא שיהיה יותר קל השבוע יהיה בתחומי העבודה שלכם, שם תוכלו ליהנות מפריחה והתעוררות בנושא.


 

גדי

 

בתקופה זו שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת תמיד תגיעו למצב שבו תחוו מצבים שלמעשה יעמתו אתכם עם הצורך לבדוק מהם הגבולות שלכם מול עצמכם ומה אתם מוכנים לעשות על מנת להרגיש שהנה אתם לא מוותרים על עצמכם ובכל זאת אתם עושים מה שאתם רוצים. זה הזמן לחשבונות נפש ולפעול למען עשייה משמעותית שתיתן לכם תחושה של פריצת הגבולות של עצמכם.


 

דלי

 

בחודש הקרוב תיכנס השמש אל בית העבודה שלכם ולכן קיימת סבירות גבוהה שתחום זה יעלה יותר על הפרק ואף שיחות עם הממונים שמבקשים ליצור שינויים. אלה מכם שכבר אינם עובדים ייתכן ובחודש הקרוב תצטרכו לטפל בנושאי בריאות שהזנחתם לאחרונה ולכן חשוב מאוד שתהיו ערניים לכל מה שמתרחש בגופכם ותבדקו במידת הצורך. כמו כן, חשוב לשמור על האנרגיה הטבעית שלכם.


 

דגים

 

אתם עסוקים בכל הקשור לנושא המשפחתיות בחייכם ונראה שאתם בהחלט מקדישים לכך את מלוא תשומת הלב על מנת שתוכלו להיות שלמים עם עצמכם בקשר לכל מה שאתם דורשים מעצמכם ומהסביבה שלכם. מצפים לכם ימים נעימים עם צעירים מכם, אך ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין אנשים קרובים במשפחה, ביחס לאייך אתם צריכים להתנהג עם הצעירים וגם עם המעגל הראשון של חייכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת