בני הזוג ביטלו את חופשתם וחייהם ניצלו - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 23/6/2022 10:39 ● ערב ערב 3073
והפעם בטור השבועי של הלורד אריסטו דה סילבר - בני הזוג חיכו בהתרגשות רבה לקראת החופשה שלהם בבולגריה, אך הלורד התעקש שהם חייבים לבטל אותה, והסתבר שהייתה לכך סיבה ממש טובה...כעת הם מבקשים שוב את עצתו בנוגע לנסיעה הקיץ
בני הזוג ביטלו את חופשתם וחייהם ניצלו - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו שלום, בזמנו, כשבעלי ואני היינו אמורים לנסוע לבולגריה, הגענו אליך חודש לפני הנסיעה לייעוץ עם חמותי, שהיו לה בעיות עם אח שלה על ירושת ההורים. אתה אמרת לה הכל, אבל אז הסתכלת על בעלי ואמרת - ״אוי ואבוי אל תיסע בתקופה הקרובה לשום מקום בארץ ובמיוחד בחול! יש עלייך הילה אפורה לא טובה. אתה בסכנה קרמטית״. בעלי השיב לך - ״אבל אנחנו נוסעים לבולגריה״. אך אתה התעקשת ואמרת בשום פנים ואופן לא החודש. ואכן חמותי אמרה לנו אם הלורד אמר הוא אף פעם לא אומר סתם. בעלי עשה פרצוף לא מרוצה ודחה את הנסיעה. לורד, אתה הצלת לנו את החיים! ביום שהיינו צריכים לנסוע לבולגריה קרה פיצוץ באוטובוס - היו הרוגים ופצועים. אלוקים שיברך אותך, מאז אני לא מפסיקה לספר עלייך .עכשיו קראתי שאתה שוב מזהיר את הישראלים להיות זהירים כי אתה צופה חטיפה או טרור. ואני לא יודעת מה להחליט לנסוע או לדחות ליותר מאוחר השנה?

פרינס לורד אריסטו: אז השבח לאל שהקשבתם לי. לפי הקלפים והתקשור, אתם יכולים לטוס לבודפשט, פשוט אל תדברו עברית בקול רם ואל תמצאו במקומות שיש הרבה ישראלים. לצערי, למרות המאמצים שנעשים בשטח כדי למנוע זאת, אני רואה שעוד הקיץ יקרה משהו לא טוב שיעציב את כולנו מאוד. שימרו על עצמכם. ולכל הנוסעים בארץ ובחול, זיכרו - האירנים לא ינוחו עד שלא יתנקמו בנו בחזרה. 

לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים. 

לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת