אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 9/6/2022 11:58 ● ערב ערב 3072
טיפ לילידי השבוע -הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מרקורי כוכב התקשורת עדיין נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן אלה הם ימים בהם חשוב שתתחברו אל האני הפנימי שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

יש לכם צורך פנימי עז לסיים חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם ומקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע. ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת על חוסר שביעות רצון מכם , אך לא מומלץ לכם לקחת זאת יותר מדי ללב. תמשיכו בקו שבו אתם פועלים ואליו אתם חותרים להגיע והוא, התנערות מכל מה שכובל אתכם לעבר, מחויבות ואחריות.


 

שור

 

כל נושאי השותפויות הכלכליות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם בגלל שינויים משמעותיים . הכוכב שלכם וונוס נמצא עדיין בבית הכספים שלכם ולכן אתם חווים צורך בשינויים כלכליים משמעותיים. הגיע הזמן שלכם לבנות קו אסטרטגי כלכלי חדש שינחה אתכם לעתיד. כמו כן, למדו לפעול בצמוד לכוכב אוראנוס שמשפיע עליכם לרצות לשבור מסגרת ולהתחיל סגנון חיים חדש.


 

תאומים

 

ילידי המזל חווים תסכול וחוסר סבלנות בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים בבית תת המודע שלכם ומפריעים לכם לפעול בצורה ספונטנית, אלא מתוך לחץ. מאחר ואתם רוצים להתפתח, אתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת מקום עבודה הולם ומתאים. כל עוד כוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הקריירה תימשך תקופת אי הבהירות .   


 

סרטן

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ולעיתים מפתיעים במיוחד נמצא בבית החברה שלכם כך שיש לכם ימים שאתם חשים שבא לכם לקום ולשבור את כל הדפוסים שהחזיקו אתכם עד היום במערכות יחסים חברתיות. מאחר ובתקופה זו גם כוכב וונוס שאחראי על הקשרים האישיים נמצא במקום זה, כדאי שתחזיקו את עצמכם ולא תאפשרו לאני הפנימי שלכם לשבור יחסים ובכל זאת ליהנות מהקיים .


 

אריה

 

כל ההתרחשויות והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כורכיכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם יכולים לחיות חיים שלמים בצורה חברתית מסוימת , הרי שהתפיסה הבסיסית שלכם לגבי איך אתם רוצים לנהל את חייכם עלולה להיות שונה לחלוטין מהמציאות ביחס למערכות היחסים והשותפויות בחייכם. חשוב שלא תפעלו בצורה אימפולסיבית אלא בצורה מחושבת.


 

בתולה

 

יש לכם קשיי התנהלות בקריירה ונראה שאינכם יכולים להבין מדוע למרות שאתם באים עם מלוא הרצון והאנרגיה לעזור, הרי שיש אנשים שלא בהכרח מבינים ומקבלים את דעתכם ואתם מרגישים פגועים כשדעתכם לא מתקבלת. מומלץ לכם בשלב הזה להתמקד ולעשות מה שטוב לכם באופן אישי ופחות בצורך שלכם לרצות את האחרים. נושאי העבודה וכספים שבניתם עליהם, יהיו בסיס לחוסר שביעות רצון השבוע.


 

מאזניים

 

הכוכב מרקורי המסמל גם נסיעות נמצא במקום המקושר עם הצורך שלכם לטוס למקום המרוחק ממקום מושבכם הרגיל ולעיתים עובדה זו גורמת לכך שאתם חשים בצורך פנימי לטוס ולבלות גם אם הדבר הוא לא צורך ראשוני או בסיסי לצורכי התקדמות בעבודה. ואולם מאחר והצורך שלכם כל כך גדול הפעם, הרי נראה שבכל זאת אתם הולכים ליהנות מטיול בעתיד הקרוב.


 

עקרב

 

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים פתאומיים ומהותיים בחיים , עדיין נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות ולכן עליכם לצפות למערכות יחסים שיכולות להסתיים במהירות וללא כל סיבה הגיונית אך משאירים אתכם עם צלקות. הסיבה היא שאתם מזל יציב וחזק שיודע לשלוט בגורל ולא בורח ממצבים קשים ולכן קשה לכם לקבל שלא לכל אחד יש לו את היכולות שלכם עובדה שגורמת לכם להתאכזב שוב ושוב.  


 

קשת

 

שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם כיוון שנראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם. זה הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם לנסות להשפיע עליכם לשנות את דעתכם על מנת שדעתם תתקבל ביתר קלות.  זהו זמן בחינה עבורכם עד כמה אתם יכולים להתנהל בצורה אובייקטיבית.


 

גדי

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים מבחינה אישית ומקצועית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מאנשים וחברים לעבודה שהייתם בטוחים שיהיו לצדכם, אך בזמן אמת אכזבו אתכם ופנו לדרך אחרת. ייתכן ותהיו נוחים למריבות השבוע בשל העובדה שתרגישו שהתקשורת שלכם אינה ברורה דייה לזולת ואתם נאלצים להסביר עצמכם שוב ושוב.


 

דלי

 

נושאי המשפחה עדיין לוקחים את מירב תשומת הלב בגלל מהלכו של הכוכב אוראנוס שמביא שינויים מאוד משמעותיים בתחום זה. אתם זקוקים לשקט, אך אירועים שונים גורמים לכך שאתם שוב ושוב נאלצים להתמודד עם בשורות חדשות שגורמות לחוסר היציבות להמשיך ולהיות חלק מאוד משמעותי מחיי המשפחה שלכם. בשבוע הקרוב חשוב שתנסו לגייס את מירב הסבלנות לפתרון בעיות.


 

דגים

 

הכוכב מארס הגיע לבקר בבית הכספים שלכם למשך החודש הקרוב ותקופה זו מצוינת כיוון שהיא תיתן לכם יכולת עשייה ופתרון של נושאים ותחומי עניין שהיו חשובים לכם. ייתכן ובבית ירגישו שאתם מתנהלים כפי שאתם רוצים, אך אתם תמשיכו בשלכם ולא תקשיבו לאף אחד. ייתכנו מריבות על רקע העובדה שתהיו נחושים לעמוד במטרות שהצבתם לעצמכם, אך במידה ולא תיכנעו הרי שתוכלו ליהנות מהתוצאות.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת