אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 2/6/2022 15:30 ● ערב ערב 3071
טיפ לילידי השבוע -השבוע יימצא הכוכב האחראי על התקשורת המוכר בשמו מרקורי בבית תת ההכרה שלכם , ולמרות הנסיגה יעזור לכם להיפתח בנושא זה, לאחר תקופה בה הסתרתם את רגשותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נאלצים לעסוק בחלק הכספי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית זה. עובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על עתידכם, אם כי בלחץ.  יש לכם ציפייה לעמוד במטרות של עצמכם וכמובן גם של הסובבים אתכם ולכן אתם  בתקופה שהיא עמוסה אינטנסיבית ורגשית עבורכם בכל תחומי החיים ולא רק בנושאי כספים . הנסיבות המשתנות ימשיכו להשפיע עליכם ועל סביבתכם.   


 

שור

 

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותה של השמש בבית הכספים שלכם. כמו כן, הכוכב שלכם וונוס נמצא גם הוא בבית זה וזוהי עובדה נוספת שבעטייה חשוב מאוד שתשמרו על איזון כלכלי ולא תרשו לעצמכם מותרות שאינן באפשרויותיכם בתקופה זו של חייכם. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים לכם בשל העובדה שאתם מחויבים גם לאחרים בתחום הכלכלי של חייכם.


 

תאומים

 

נושאי מימוש אישי משמעותיים מופעלים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא פשוט בשל אי הוודאות הכרוך בכך. כמו כן, הכוכב שלכם מרקורי עדיין נמצא בנסיגה ומעורר אתכם לחשיבה כלכלית בעוד כוכב היחסים והכספים המוכר בשמו וונוס נמצא בבית תת המודע שלכם וגורם לכך שלא תרצו לשתף את האחרים בתוכניותיכם האישיות. זוהי תקופה מבלבלת ולכן מומלץ להשהות החלטות.


 

סרטן

 

הכוכב מרקורי שמביא מחשבה שלפני עשייה נמצא כרגע בבית תת המודע שלכם וגורם לאינטנסיביות מחשבתית גבוהה שאינכם אוהבים ומורגלים בה. בנוסף, אתם מופעלים בגלל נסיבות חדשות בחייכם. מחשבות והרהורים שונים גורמים לכם להיות יותר מסוגרים בתוך עצמכם ולא מוכנים לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם. חכו עד לאחר יום ההולדת ותרגישו שהנה נפתחה בפניכם דלת חדשה.  


 

אריה

 

זוהי תקופה מרגשת ומלאת עניין מבחינה מקצועית וחברתית . אתם עומדים בפני שינויים רבים שאתם כאנשים שתמיד חשוב לכם להמציא את עצמכם מחדש , יכולים בשנה הקרובה  להוכיח זאת ולהוסיף עוד פן חדש ליכולות שלכם. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה מעניינת ועשירה באנשים חדשים שייכנסו לחייכם ואתם תוכלו ליהנות מאווירה מגוונת שתשמח אתכם ותעלה אתכם ברמה החברתית.  


 

בתולה

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה די אגרסיבית נמצא במזל טלה הוא המזל הטבעי שלו , אך אצלכם מפעיל את נושאי הכספים שאתם מצפים לקבל מאחרים. תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ואתם פועלים רבות על מנת להראות לאחרים שאי אפשר לטפס עליכם ואתם עושים את המקסימום על מנת לקבל מה שמגיע לכם. הכוכב שלכם מרקורי שנמצא בנסיגה קצת מעכב אתכם , אך בעוד כחודש הכול ישוב למסלול.


 

מאזניים

 

בית השותפויות שלכם פעיל מאוד ועובדה זו מתבטאת בעקבות השנה האחרונה בה השקעתם את כל מרצכם בעבודה קשה ומשמעותית והנה עכשיו יש לכם הזדמנות חדשה להוכיח לשותפים לכם לדרך את יכולותיכם. יש לכם אפשרות לעבוד עם אחרים בשיתוף פעולה ומומלץ לכם לעשות זאת עם חזרתו של כוכב התקשורת מרקורי להילוך ישיר, מהלך שיקרה בעוד כשבוע ימים.


 

עקרב

 

נושאי עבודה וזוגיות מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד הצורך לחפש תחום עניין שיעסיק וימלא  אתכם. אתם מרצים את האחרים , אך פעמים רבות הדבר בא על חשבון התחושות הרגשיות שלכם כך שלעיתים קרובות אתם מרגישים חוסר נוחות. קשה לכם לשחרר את העבר ועובדה זו מאוד מעכבת בעדכם  מלהתחיל התחלות חדשות ונכונות עם מקומות ואנשים חדשים.  


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת . חשוב שתדעו שהכוכב שלכם יופיטר נמצא בבית היצירה והילדים שלכם ויעניק לכם שבועות רבים של תחושות טובות ביחס ליכולת שלכם לבטא את עצמכם לצד שיפור היחסים הטובים עם הקרובים לכם וצעירים מכם במשפחה כמו קרובים, ילדים ונכדים. זה הזמן ליהנות משיפור היחסים.


 

גדי

 

נושאי עבודה והקשרים שלכם עם קרובים מטרידים אתכם בגלל ביקור השמש בבית העבודה ובמקביל כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי מתארח בנסיגה במקום המקושר עם  ילדים ומשפחתיות. מסתבר שיש קושי ביכולת האיזון שלכם בין העבודה לציפיות שיש מכם.  עובדה זו מביאה איתה לנקודת שיא חדשות נוספות ומשמעותיות בחייכם ולכן חשוב מאוד שתשקיעו בעבודה וביחסים שווה בשווה.


 

דלי

 

הכוכב סטורן שמביא חוסר בטחון וחששות לצד החלטות, עדיין נמצא במזל שלכם . זוהי תקופה מאוד משמעותית שיכולה לתת לכם הזדמנות שנייה לבחון נושאים שמאוד חשובים לכם. ייתכן ותרגישו פחד וקשיים, אך אין ספק שבתוך תוככם אתם יודעים מהם התחומים שאותם אתם חייבים לשנות ובדרך זו לשדרג את סגנון חייכם למקום אותו אתם הייתם רוצים לעתידכם האישי והמשפחתי.


 

דגים

 

מאחר והשמש בשמיים שהוא המאור הגדול נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי נראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לחוסר מנוחה. כוכב העשייה נמצא במקום המקושר עם היכולת שלכם להתמודד ולהצליח גם ביחסים החברתיים שלכם ולכן חשוב מאוד שתהיו מאוזנים בכל תחומי חייכם.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש