אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 27/5/2022 12:38 ● ערב ערב 3070
טיפ לילידי השבוע -זוהי תקופה טובה מאוד להידוק וחיזוק הקשרים הבין אישיים עם חברים משמעותיים שאתם מרגישים שאתם משדרים על אותו הגל, למרות שייתכן ולא תוכלו להביע רגשותיכם בגלוי.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

מבחינה כלכלית זוהי תקופה לא בטוחה, כיוון שכוכב השינויים וחוסר היציבות המוכר בשמו אוראנוס נמצא בבית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שההוצאות שלכם גדלות בכל פעם יותר ויותר ואין לכם שליטה על הנעשה. נראה שלעיתים דווקא הקרובים לכם ביותר באים אליכם בדרישות ולא תמיד נותנים דעתם על העובדה שגם לכם יש מצבים שאין לכם עבור דברים שאתם רוצים, אך הם לא תמיד מתחשבים בכך.


 

שור

 

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, בעיקר בענייני כספים והיכולת שלכם לספק את צורכיהם של הקרובים לכם ביותר כדי שיצליחו לקיים את מטרותיהם כפי שהם מבינים שצריך להיות. מצד אחד, הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא אצלכם בנסיגה ונותן לכם את האפשרות להיפתח ולדבר על דברים חדשים, אך ביחד עם זאת המופנמות שלכם בשלב זה עדיין לא תורמת להמשך תהליכים שהחלו כבר.


 

תאומים

 

מומלץ לכם להיות יותר מפויסים עם עצמכם והסביבה ולא להגיד את כל העולה על דעתכם ללא מחשבה תחילה. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב כיצד אתם רוצים לתקשר עם הקרובים לכם מבחינה רגשית. מומלץ בשלב זה, שלא תחצינו את רגשותיכם ולהחליט שאתם לוקחים פסק זמן מסוים עד אשר תעלו אל פני השטח את מה שאתם רוצים להגיד. אתם אמיצים ונצלו תכונה טובה זו לבניית תוכניות חדשות לעתיד .


 

סרטן

 

חשוב מאוד בפרק זמן זה של חייכם לשמור על איזון. נראה שצרכי החיים גרמו לכך שלאחרונה הייתם עסוקים מאוד עם המשפחה אך התאפסתם על כל הדברים שהיו חשובים לכם במיוחד והפעם אתם עובדים קשה ובדרך אינטנסיבית על מנת להוכיח את יכולותיכם ולהוכיח שבעבר כל מי שלא העריך את יכולותיכם טעה – ובגדול. חשוב מאוד להיעזר בחברים שדורשים את טובתכם.


 

אריה

 

לאחר אירועים סוערים שפקדו אתכם לאחרונה מומלץ לכם מאוד להשקיע כמה שיותר זמן פנוי ואנרגיה בעבודה שלכם על מנת לקדם את עצמכם למקומות שהייתם רוצים להגיע אליהם. חברים טובים יוכיחו את עצמם בימים שתצטרכו עזרה וגם המשפחה האישית שלכם תפתיע אתכם לטובה ותעזור לכם לקחת חלק בקשיי היום יום. זה הזמן שלכם ללכת גם לקראתם ולנסות לשפר את מערכות היחסים שלכם.


 

בתולה

 

בשבוע הקרוב תמשיך השמש שמבטאת את האישיות של האדם לבקר בבית הקריירה שלכם. מאחר ומאור זה מאוד משמעותי עבורכם באינטנסיביות שהוא יוצר עבורכם, יהיה זה בדיוק הזמן לנסות ולקצור את פירות השקעתכם. נראה שבחודשים האחרונים הייתם מאוד עסוקים על מנת להוכיח את עצמכם ועובדה זו לא תמיד מצאה חן בעיני השותפים הטבעיים שלכם ולכן יהיה זה הזמן הנכון, להוכיח להם את טעותם.


 

מאזניים

 

אתם עוברים מהפך רגשי ביחס לתפיסת העולם שלכם לגבי הסביבה הקרובה של חייכם ובעיקר במעגל הראשוני של מערכות היחסים. נראה שהתחלות חדשות מגיעות אליכם לאט לאט דרך אחריות שאתם לוקחים על עצמכם ואף מוכנים להשקיע בפרויקטים שאתם מאמינים בהם על מנת שיצליחו כדי שתוכלו ליישם את מטרותיכם. יש לכם יכולת התמדה והשקעה ולכן חשוב מאוד שתעשו רק דברים שאתם מאמינים בהם.


 

עקרב

 

זוהי תקופה בה אתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זהו זמן טבעי לחשבונות נפש, שכן אתם נדרשים למחויבות ואחריות רגשית וכלכלית. זה בדיוק הזמן שלכם לא לוותר על תוכניותיכם, גם אם הן גוזלות מכם זמן רב. ככל שתתכננו לטווח הרחוק כך תצליחו במטרותיכם, כיוון שאתם טובים בעיקר בתוכניות לטווח ארוך ויש לכם יכולת לראות את היעד ולהתארגן בהתאם.


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה מאוד קשה כיוון שאתם נדרשים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. הבגרות הפנימית שאתם חווים אותה עכשיו תגרום לכך שתפעלו בצורה הנכונה והמתונה, למרות שלעיתים קרובות תרגישו שאין לכם סבלנות לשמוע טרוניות של אנשים או את אלה שבאים אליכם בטענות. נראה שבתקופה הקרובה תהיו עסוקים במימוש עצמכם ולכן היכולת שלכם להכיל אחרים, תהייה מועטה ביותר.


 

גדי

 

האינטואיציה הטבעית שלכם מובילה אתכם נכון למרות שלעיתים קרובות אתם תוהים בתוך עצמכם, אם אתם עושים את הדבר הנכון. ייתכן ואתם מחפשים תשובות במקומות חדשים אצל מי שנדמה לכם שמבין יותר מכם, אך אם תקשיבו לעצמכם תבינו שאתם בהחלט פועלים נכון ובצורה הבריאה ביותר. המשפחה והסביבה הטבעית שלכם מאוד זקוקה לכם ולכן נראה שתהיו עסוקים בעיקר איתם.


 

דלי

 

אתם עסוקים עם המשפחה הגרעינית שלכם ולכן אתם מחפשים את קירבתם אך נראה שבגלל נסיגת כוכב התקשורת בשם מרקורי בבית המשפחה שלכם אתם מרגישים שלאחרונה אתם מתאכזבים שוב ושוב. זה הזמן לבדוק את היחסים שביניכם במדדים אחרים שיהיו יותר מתאימים לנסיבות, על מנת שתוכלו לשפוט ולהחליט סופית כיצד נכון לכם לפעול ומהי הדרך הנכונה להמשיך בתהליך.


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה טובה מבחינה כלכלית וזאת כתוצאה מביקורו של הכוכב יופיטר הידוע ביכולת שלו להביא שפע, אל בית הכספים שלכם. כוכב זה אחראי הפעם על ההתנהלות הכלכלית ונראה שלאחרונה אתם פועלים נכון, כיוון שאתם מתחילים להרגיש בהקלה. חשוב מאוד כי תשתפו אנשים קרובים בדעותיכם ולא תפעלו לבד על דעת עצמכם. בדרך הזו תגלו גם יותר תמיכה והזדהות מהסביבה.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת