הנחיות לקראת ל׳׳ג בעומר באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 17/5/2022 13:49 ● ערב ערב 3068
לקראת חג ל"ג בעומר, שיצוין בערב רביעי הקרוב (18.5.22) תוגבל הדלקת המדורות והיא תותר רק לאורך כביש עוקף מערבי, רחוק משטחי המגורים ולא לאורך שביל ההליכה ● לא תותר הדלקת מדורות באזור התיירות ובחופי הים, בפארקים, בשטחים פתוחים הסמוכים לשכונות מגורים, בוואדיות ובנחלים ● העירייה בשיתוף כוחות הביטחון וההצלה, קוראים לציבור להקפיד על מדורות קטנות ומשותפות ובכך להימנע מסכנות
הנחיות לקראת ל׳׳ג בעומר באילת

לצד פרסום ההנחיות, יפעלו יחידות הפיקוח והאכיפה של העירייה במערך מתוגבר. סיירת התיירות בשיתוף רשות הטבע והגנים ימקדו את הפעילות לאורך רצועת החוף. יחידת סל"ה (סיירת למען התושב) של העירייה ביחד עם השיטור העירוני יפעלו ברחבי העיר ולאורך כביש עוקף מערבי. לצד חלוקת שקיות אשפה ושמירה על בטיחות החוגגים, יאכפו הצוותים במקרים של הדלקת מדורות במקומות אסורים.
 
משטרת מרחב אילת השלימה גם היא את היערכותה המבצעית לל״ג בעומר. ממשטרת המרחב נמסר: "כוחות משטרה ייפרסו ברחבי העיר ויבצעו פעולות מניעה ואכיפה ככל שידרשו. אנו קוראים לציבור התושבים להישמע להנחיות ולהבעיר מדורות רק במקומות שיועדו לכך. בכל אירוע חריג המצריך טיפול משטרתי, יש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל״.
 
גם ארגון כבאות והצלה לישראל, פרסם הנחיות וממליץ להימנע מהדלקת מדורות בשל מזג האוויר המעלה סבירות להתרחשות דליקות. יחד עם זאת בעת הדלקת מדורות במקומות שהתירה הרשות, יש לשמור על הנחיות הבטיחות בכללן: הדלקת אש תעשה על ידי אדם מבוגר, אין להשתמש בחומרי דלק להדלקת המדורה, יש לשמור מרחק ממבנים ורכבים, בסיום המדורה - יש לוודא כי היא כבויה באופן מוחלט. בכל מקרה חירום ובמידה והאש יוצאת חלילה משליטה, יש לחייג 102 ללוחמי האש.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש