אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 13/5/2022 09:42 ● ערב ערב 3068
טיפ לילידי השבוע -כוכב התקשורת מרקורי מקשה עליכם את היחסים הבין אישיים, כיוון שאתם מרגישים שאתם לא מובנים לסובבים אתכם ואין לכם רצון לחזור בכם מהרצון שלכם לשחרור וחופש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בסביבה הטבעית שלכם ובנושאי היום יום, כיוון שתמצאו את עצמכם בסיטואציות חדשות שבהן תתבקשו להחליט איך אתם רוצים לממש את השינויים שלכם. ייתכן שעובדה זו תלחיץ אתכם מעט בגלל העובדה שהייתם בטוחים שהכול מתנהל כפי שרציתם והנה הנסיבות מראות לכם שאתם חייבים להתחשב גם ברצונם של האחרים ובמיוחד בתחום הכספי.


 

שור

 

כוכב משמעותי בשם מרקורי שמביא תקשורת אינטנסיבית נמצא אצלכם בבית הכספים, כך שנראה שאתם נמצאים בפני אירועים חדשים שיכולים לשנות את חייכם מבחינה כלכלית מקצה לקצה. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהם הדברים שעליהם אתם מוכנים לוותר ומהם הדברים שאותם אתם רוצים להמשיך לשמר כפי שהיו עד היום. למרות שאתם מזל שקשה לכם עם שינויים, נראה שפשרה תהיה הכרחית.  


 

תאומים

 

הגעתם לתקופה שלפני יום ההולדת שלכם, כך שאתם נמצאים עכשיו בתהליך פנימי המלווה בחשבונות נפש משמעותיים. מאחר וכוכבים כמו וונוס מלכת היחסים ויופיטר כוכב השפע , נמצאים ביחד בבית החברים והחברה שלכם, נראה שמהתקופה הקרובה תתחילו להרגיש הקלה ויבואו עליכם ימים טובים יותר שבהם תרגישו שהפופולאריות שלכם גואה.זה הזמן לנסות ולשפר את המעמד החברתי שלכם.


 

סרטן

 

בימים אלה נמצא כוכב משמעותי כמו מרקורי  שאחראי על חשיבה ותקשורת בבית תת ההכרה שלכם, כך שאתם מרגישים בצורך להתכנס פנימה ולשאול את עצמכם שאלות נוקבות ביחס לאייך אתם רוצים להמשיך את חייכם מהנקודה אליה הגעתם. נראה שאתם מעדיפים להסתיר את תוכניותיכם מאנשים קרובים , למרות שכלפי חוץ הכול נראה כרגיל וזאת - עד אשר תגיעו להחלטות.


 

אריה

 

קשה לכם עכשיו יותר עם מושגים שנקראים אצלכם קריירה למול צרכיכם האישיים והחברתיים. נכון שמבחינה אישית, הפופולאריות האישית שלכם הינה בשיאה בתקופה האחרונה ואתם מקובלים בכל מקום שאליו אתם הולכים, אבל לעיתים תעדיפו את השקט ואת הפינה שלכם ופחות תרצו להשקיע באחרים, כדי להוכיח את עצמכם. זה הזמן לעשות סדרי עדיפויות בין ההיגיון לרגש.


 

בתולה

 

בשבוע הקרוב אתם עלולים להיקלע למצבים בהם תרגישו חסרי סבלנות בגלל העובדה שהדברים סביבכם לא מתנהלים כפי שהייתם רוצים ובעיקר בנושאי עבודה. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין הממונים עליכם, הרואים שונה מכם את פני הדברים. ולכן, אתם עלולים להתפרץ עליהם בכל פעם שתרגישו שאומרים דברים שאינם מתאימים לתפיסות העולם שלכם, כיוון שתפרשו אותם אישית ולא מקצועית.


 

מאזניים

 

בשבוע הקרוב תיתקלו במצבים חדשים בהם תחושו שאתם מעוניינים לקדם את עצמכם כפי שאתם מאמינים שאתם ראויים לכך. הכוכב יופיטר נכנס למזל טלה הוא המזל המשלים שלכם וישפיע עליכם מטובו למשך כל השנה הקרובה. הצורך שלכם בעצמאות יכול לעזור לכם ככל שתרצו להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם יכולים להצליח בתוכניותיכם. הקרובים לכם שמאוד מעריכים אתכם ימשיכו לעזור לכם.  


 

עקרב

 

אתם מרגישים שאתם נמצאים בתקופה שבה המחויבות בחייכם גוברת על הצורך ליהנות מהחיים. עובדה זו מתסכלת במקצת כיוון שלדעתכם יש צורך לעשות הפסקות וגם לחיות את החיים, אך  איכשהו הדבר נמנע מכם בשלב הזה. תהליך זה נובע מהעובדה שסטורן כוכב המחויבות נמצא בבית המשפחה שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על כולם, גם אם זה לפני הצרכים האישיים שלכם.


 

קשת

 

אתם מתקרבים לתקופת מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ועובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש, כיוון שאתם חפצים בסגנון חיים חדש ולמחוק את הישן מחייכם לגמרי. הגיע הזמן להכניס אנשים חדשים לחייכם ולתת להם אפשרות לחדור אל לבכם. לפנויים שבכם ייתכנו מערכות יחסים חדשות ומשמעותיות ואלה מכם הנמצאים כבר בקשר, הגיע הזמן להשקיע במערכות היחסים שלכם.


 

גדי

 

בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים כך שלמרות ההתלבטויות יש לכם הזדמנויות חדשות ויכולת פריחה מאוד משמעותית בקירוב לבבות. גם בנושאי שיפור יחסים עם קרובים וחברים יש לכם הזדמנות להגיע לשיפור ובנוסף גם במקומות שבהם אתם מעוניינים לפתוח לעצמיכם ערוצי תקשורת חדשים ותגלו שאנשים החושבים כמוכם מוכנים לבוא לקראתכם ולפתח איתכם תחומי עניין ועבודה חדשים.


 

דלי

 

במהלך החודש הקרוב תוכלו לעזור לעצמכם על ידי יצירתיות חדשה בתחומי העניין המתאימים לכם. אינכם חושבים כמו כולם ועובדה זו יוצרת את הייחודיות שלכם בעיני האחרים. ייתכן ואתם נאלצים לעשות שינויים שונים ובעיקר כלכליים. ואולם בגלל העובדה שכוכב נפטון שמערפל חשיבה הגיונית , עדיין נמצא בבית הכספים שלכם , לא תמיד אתם עושים את השיקולים הנכונים בנושאים אלה.


 

דגים

 

בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים והפעם בשורות טובות עבורכם לשנה הקרובה עם היכנסו של כוכב השפע לבית הכספים שלכם למשך כל השנה הקרובה. כיוון שכך, ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בתוכניותיכם ולכן מומלץ לכם לזרום עם הקיים. מאחר וכוכב מארס שמביא עצבנות לעיתים קרובות עדיין נמצא במזל שלכם , נראה שיש לכם צורך לדחוף קדימה בכל הכוח. נצלו אנרגיה זו לטובה.  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת